-10. -

113 8 0
                                    

Már jó hajnal 3 környékén voltunk, mikor már mindketten meguntuk a filmezést én úgy döntöttem kicsit ledőlök aludni és majd később felkelek. De a mellettem lévő társam ezt máshogy képzelte el.

Én megfordulva próbálkoztam az elalvással, míg ő feltűnően fészkelődött az ágyban, amire eleve senki nem kérte, hogy ott legyen. Simán lehetett volna, hogy a saját ágyán alszik, de neeem, neki itt kellett maradnia velem. Ez mondjuk kurva aranyos. Miket beszélek??

Továbbra is csak forgolódott az ágy másik felében, én pedig egy idő után idegesen megfordultam és felkapcsoltam a lámpát, hogy a szemébe tudjak nézni.

- Nem tudnál nyugton maradni egy kicsit? - elmosolyodott.

- Nem. - mondta halál nyugodtan még mindig mosolyogva.

- Ahjj...-fordultam meg mérgesen.

Egy kar fonódott a derekam köré, és Hyunjin belefúrta az arcát a nyakamba, majd belesúgott a fülembe.

- Miért maradnék nyugton? Gyerek még az idő számunkra - suttogta, az én testemen pedig újra átfutott az a kellemes bizsergés.

Ahogy ott ölelt, ahogyan belepuszilt a nyakamba... A fenébe ez túl aranyos. Ennyi, eddig bírtam, elolvadok!

Azzal megfordultam és szembe találtam magam vele, elég zavarbaejtően közelről.

Azokkal a gyönyőrű szemeivel bámult rám álmosan, miközben a haja össze-vissza kuszán állt és egy-egy tincs belelógott az arcába. Megvillantotta édes mosolyát, én pedig ahogy éreztem hogy egyre jobban ég a pofám, gyorsan lekapcsoltam a kisvillanyt. Nem akartam, hogy lássa, mennyire zavarban vagyok. Várj mi???

Ezek után olyan történt, ami egyben meglepő és zavarba ejtő, rámenős, és nagyon jóleső is.

A sötétben még mindig a derekamat átkarolva, igen közel feküdtünk egymáshoz. Én elkezdtem piszkálni a pólóját, mert lányos zavarom közepette az volt a legközelebbi dolog, ami a kezembe akadt, hogy némileg elterelje a gondolataimat arról, hogy milyen nagyon közel vagyunk, érzem a lehelletét és az illatát, és .... igen, erről beszéltem.

Aztán megtörtént, amire nem számítottam.

Míg a pólója nyakával szórakoztam, észre se vettem, de közeleb hajtotta a fejét, és megcsókolt.

Puha ajkait rátapasztotta az enyémekre, és érzékien mozgani kezdte őket. Amint felfogtam, mi is történik, visszacsókoltam. A derekamat közelebb húzta magához, és még jobban csókolt. Megfordult velem a világ, az ajkai lágy èrintésétől, ahogyan a kezét ráhelyezte az arcomra és úgy húzott közelebb. Élveztem, ahogyan dominál. Egyszerűen nem találok szavakat arra az érzésre, ami akkor átjárt. A kezemet feljebb csúsztattam a nyaka köryékére és beletúrtam selymes, már száradt szőke tincseibe. Gyorsította csókunkat, én pedig elvesztem, és már nem tudtam tartani vele a lépést.

Minden érintésére átfutott rajtam az a kellemes érzés, amit már nagyon rég nem éreztem. Szerettem az ajkait, ahogy mozgatta; a haját, amibe beletúrtam; a kezét, amivel végigsimított a derekamon, és Őt magát is. Nem tehetek róla, szeretem Hyunjint. Egyszerűen elvarázsolt, még ha nem is ismerjük egymást. Ez van, beleszerettem.

Veled❤️‍🩹 | Hwang Hyunjin ff| !SZÜNETEL!Onde histórias criam vida. Descubra agora