Útközben eléggé elálmosodtam. Mire feleszméltem, Hyunjin már a házunk elé sétált.
- Na, csakhogy felkeltél! Kissé kínos lett volna, ha csak úgy beállítok anyádékhoz veled - mosolygott rám.
- Az már biztos! - nevettem fel.
- Akkor... megnyomod a csengőt? Csakmert lefoglaltad mindkét karom.
- Mi? Ja igen, persze.
Kinyújtottam a karom és megnyomtam a csengőt, ami hangos zajnak hatott a késői órákban. Hyunjin gyorsan letett (már nem fájt annyira a bokám, így rá tudtam állni), amikor is már nyílt az ajtó.
- Uramisten kislányom! Mi történt veled! Koszos vagy! És hol van a deszkád? - bombázott anyukám a milliónyi kérdésével.
- Anya! Nyugi. Megijedtem egy fa árnyékától, és kificamodott a bokám. Hyunjin arrafelé sétált és segített hazajutni. Bementünk a kórházba, a doki felírt valamit, tessék - adtam a kezébe a papírt -, aztán hazavitt. Mostmár szerencsére jól vagyok, semmi komoly, csak elvileg nem szabad tesiznem meg sportolnom egy hétig. A deszkám pedig... - gondolkodtam el.
Ugyanis nem emlékszem hol hagytam. Baszki! Ottmaradt! A francbaaaa!
Segítségkérőn néztem Hyunjinra.
- A deszkájáért visszamentünk, de már valaki elvitte sajnos. Szívesen veszek neki újat, vagy kölcsönadom az enyémet. - mosolygott anyámra szívdöglesztően.
- Köszönöm fiatalember, hogy hazahoztad a lányomat.
- Semmiség, bármikor - kacsintott rám, mire megforgattam a szemem.
Anyunak mintha eszébe jutott volna valami, és gyorsan berohant a házba. Hyunjin kérdőn nézett rám, én pedig széttártam a karom ezzel jelezva, hogy fogalmam sincs, miért viharzott el ilyen hirtelen. Ezt persze néhány perc múlva megtudtuk, amikor is anya egy nyuszis papuccsal állt meg előttünk. A bátyám papucsával, amit már jó ideje nem hord.
- Gyere csak be, hideg van kint - invitálta be, Hyunjin pedig nem tiltakozott.
- A cipőd vedd le és bújj bele ebbe - tette le elé a papucsot.
- És én? - mutattam magamra - Az senkit nem érdekel hogy mi volt velem? Vagy fáj-e még a bokám? - anyu szúrós szemekkel nézett rám.
- Kell neked deszkáznod! Egyébként pedig már a saját lábadon állsz így gondolom már nem fáj a bokád - oltott le azonnal - Ez a srác meg - mutatott Hyunjinra - hazahozott és elvitt dokihoz is. Úgyhogy igenis legyél neki hálás.
Hát ezt megkaptam. És ami a legszebb az egészben, hogy Hyunjin mindezek után úgy vigyorgott rám... Ez persze mégjobban felhúzott de mindegy.
Végül bementünk a konyhába, ahol anya megkínálta brownie-val és csokistejjel, miközben folyamatosan faggatta.
- Akkor te azok között voltál akik Kyokoval szilvesztereztek? - kérdezte anyám.
- Igen - bólogatott, majd egy szédítő mosollyal ajándékozta meg anyát - Nagyon finom lett a süti.
- Köszönöm Hyunjin. Na és mondd csak, tetszik neked Kyoko? - viszonozta Hyunjin mosolyát, én pedig gyilkos tekintettel néztem mindkettőjükre.
- Hát.. még nem mondhatok semmit, hiszen alig ismerjük egymást - mintha csak megérezte volna... - Persze Kyo szép meg kedves, de mint mondtam - köszörülte meg a torkát.
- Értem - bólogatott hevesen anya.
Még ők ketten kedélyesen elcsevegtek egy darabig, aztán Hyunjinnak mennie kellett.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Veled❤️🩹 | Hwang Hyunjin ff| !SZÜNETEL!
ФанфикHwang Hyunjin ff - Mellekág(y)on minsung - káromkodások, dirty megszólalások Jó olvasást! Stray Kids evrywhere all around the world. You make Stra...