Reggel az ébresztőm hangjára keltem.
Hétfő van, hurrá...Körülöttem mindenhol taknyos zsepik, a fejem mellett pedig még mindig a zenelejátszómon pörögtek a zenék.
Komótosan felöltöztem, aztán felkentem magamra egy adag korrektort hogy elfedjem vele a duzzadt, vörös szemeimet. Hogy is hihettem...
Lementem a kakaómért, és köszöntem a minsung párosnak.
- Nem nézel ki valami jól - jegyezte meg Jisung.
- Inkább mint a mosott szar - tette hozzá Lino.
- Ne mondd, úgy is érzem magam - ásítottam, és elvettem tőle a kakaómat.
Lassan kortyolgatva megittam, majd indultam fogat mosni.
- Hé, nem is eszel? - kérdezték.
- Nem vagyok éhes - legyintettem.
Hallottam, a lépcsőről, hogy még rólam beszélgetnek, de nem érdekelt.
Miután elkészültem felkeltettem a bátyámat, és mentünk a suliba.A lépcső tetején a srácok már vártak ránk.
- Jó reggelt - motyogtam, és majdnem mindenki visszaköszönt - Hyunjin? - érdeklődtem.
A többiek kínosan feszengve ácsorogtak körülöttünk.
- Otthon van - mondta Chan.
- Értem... - hajtottam le a fejem csalódottan, aztán bementem, mert nem akartam elrontani mégjobban a hangulatot.
A tanítás unalmas volt, mint mindig. Suli után a fiúk mentek bandázni, én pedig haza indultam.
Otthon azt csináltam, mint az eddigi hetekben: tanultam, hogy lefoglaljam a gondolataimat, aztán bedugtam a fülem, és felváltva hallgattam zenét és játszottam a zongorámon.Vacsira lementem, de csak összetúrtam a tésztát. Nem volt étvágyam.
- Enned kell valamit szivem - mondta anyu.
- Nem vagyok éhes.
Erre mindenki sóhajtott egy nagyot, aztán visszamentem a szobámba, és áloma sírtam magam.
Milyen szép álom is volt..
Na akkor kis visszaemlékezés.
Gyorsan kirohantam, hátha még utólérem. Ekkor csapódott be az ajtó.
Még nincs minden veszve - gondoltam.
- Várj, Hyunjin, valamit félreér... - kiáltott utána Chan, de ekkor meglátott engem, hogy futok ki a szobából Hyunjin után - Mit csinálsz Kyo?
- Nem hagyom elmenni - mondtam, majd egy mozdulattal felkaptam a kabátom, és loholtam ki az ajtón.
Remélem még nem késő.
Úgy futottam, ahogy még soha, de nem értem utól. Mikor befordult a sarkon, egyszerűen eltűnt. Leguggoltam, es kitört belőlem a zokogás.
Nem tudom meddig lehettem ott, csak az járt a fejemben, hogy elrontottam azt, ami még el sem kezdődött.Próbáltam magam azzal nyugtatni, hogy ő is szeret, de értelmetlen volt.
Végül Chan visszakísért a hozzájuk, ahol felmentem az emeletre és csak sírtam és sírtam.
Elment..Ezután még ott voltam egész nap, aztán másnap estefelé hazamentem, és folytattam amit elkezdtem: sírtam.
Ehhez kesőbb csatlakozott a fájdalmas zenék hallgatása, és miután megjött a zongorám, szomorú dalok zongorázása.
Akkor, boldog új évet! Ja, persze. No comment.
YOU ARE READING
Veled❤️🩹 | Hwang Hyunjin ff| !SZÜNETEL!
FanfictionHwang Hyunjin ff - Mellekág(y)on minsung - káromkodások, dirty megszólalások Jó olvasást! Stray Kids evrywhere all around the world. You make Stra...