14-)

407 35 29
                                    


İkili okulda yaşadıklarının ardından Hyunjin'in evine gitmiş ve hiç vakit kaybetmeden yatak odasına gidip tekrardan dudaklarını birleştirerek öpüşmeye başlamıştı.

Jeongin Yeji'nin nerede olduğunu sormayacaktı çünkü bu Yeji'yle kaldıkları ev değildi, büyük ihtimal Hyunjin'in kendi dairesiydi. Açıkçası eve bakmaya pek niyetli değildi şu an sadece Hyunjin'i öpmek ve onun olmak istiyordu.

Hyunjin yatağına yatırdığı çocuğun dudaklarından sesli bir şekilde ayrılmış ve dizlerinin üzerinde durarak gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştı. Gömleğiyle işi bitince de pantolonunun kemerini açmış ve altındakilerden kurtularak yatağının kenarına bırakmıştı.

O soyunurken Jeongin de boş durmamış ve üstündekilerden kurtularak çıplak bir şekilde tekrardan Hyunjin'in yatağına uzanmış, karşısındaki yapılı bedeni dikkatle süzmüştü. "Sen asla insan olamazsın..."

Hyunjin bu iltifat karşısında gülmüş ve ellerini yataktaki sarışının iki yanına koyarak dudaklarına uzanıp ıslak bir öpücük vermişti. "Bana bilmediğim şeyler söyle."

"Şok şok, okulun melek öğretmeni Hwang Hyunjin'in egoist olduğu ortaya çıktı." Jeongin gülerek kollarını onun boynuna dolamış ve dudaklarına yapışarak ıslak öpücükler vermeye başlamıştı.

Hyunjin kıkırdamış ve Jeongin'e karşılık vererek dudaklarını emmişti. İkili uzun ve ıslak öpüşmenin ardından ayrılmış, Hyunjin ayrıldığı gibi de dudaklarını sarışının boynuna yönlendirip boynunu emmeye başlamıştı. Jeongin de elini siyah saçlara daldırmış ve okşayarak Hyunjin'i kendi boynuna daha çok bastırmıştı.

Siyah olan uzun bir süre onun boynunda oyalandıktan sonra geri çekilmiş ve Jeongin'in aldığı zevkten dolayı yaşlanan gözlerine bakmıştı. "Jeongin..."

"Hm?"

"Sence pişman olacak mıyız?"

Hyunjin'in sorusuyla Jeongin gülümsemiş ve saçlarındaki elini ensesine indirip okşamıştı. "Ne pişmanlık ne de isyan, derinden bir keşkedir insan."

Siyah olan şaşkınlıkla sarışına bakarken sarışın olan yüz ifadesine gülmüş ve uzanıp dudağına minik bir öpücük kondurmuştu. "İleride keşke demeyelim, şu an için pişman olmayalım çünkü ben pişman olacağımı hiç sanmıyorum."

"Geçen seneki edebiyat notlarına göre iyi konuşuyorsun."

"Üşenmeyip geçen seneki notlarıma mı baktınız?"

"Hayır, tüm sınıfınkine baktım."

Hyunjin eğilip sarışınının göğüslerine minik öpücükler kondurarak aşağıya inmiş ve en son kasıklarında durarak Jeongin'e bakmıştı. "Bu şimdi ikimizin sırrı mı olacak?"

"Hmm... Galiba öyle." gülümsemiş ve Hyunjin'in yerleşmesi için bacaklarını iyice açmıştı. "Hayatım boyunca sevdiğim en iyi sır olacak."

Hyunjin sırıtmış ve sarışının penisini eline alarak okşamaya başlamıştı. Jeongin ise bu hareketle kafasını geriye yaslayıp belini bükmüş ve sessiz evi kendi inlemeleriyle doldurmuştu.

Siyah olan hareketlerini hızlandırdığında Jeongin geleceğini anlayıp elini Hyunjin'in eline atmıştı ama siyah olan durmamış ve devam edip sarışının boşalmasını sağladı.

Jeongin nihayet boşaldığı için derin bir nefes alırken Hyunjin durmamış ve parmaklarındaki sıvıyla hiç beklemeden iki parmağını Jeongin'in deliğine yollamıştı.

"Siktir!" Sarışın olan derince inlemiş ve bacaklarını iyice açarak bir süre Hyunjin'in parmaklarının zevkini almıştı.

"Arkanı dön."

teacher's pet - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin