Okulun verdiği uzaklaştırma cezasından sonra Jeongin ve Felix yurt odalarına gitmişti. Felix 1 hafta okula gitmeyeceği için oldukça memnundu ama aynı şey Jeongin için geçerli değildi, o bugün yaşadıklarını düşünüyordu hâlâ.
Felix arkadaşının neyi böyle kara kara düşündüğünü aklında tartışırken telefonuna gelen bildirimle telefonunu almış ve Changbin'in yazdığı mesajla kocaman gülümsemişti. "Bu adam tam bir aşk ya~"
Sarışın olan arkadaşının dediğiyle kafasını tavandan çekmiş ve arkadaşına bakmıştı. "Yine biriyle mi flört ediyorsun?"
Felix arkadaşını duyduğu gibi hemen yatağından kalkmış ve onun yatağına giderek yanına sıvışıp telefondan birkaç fotoğrafını göstermişti. "Şuna bak! Tanrım sana geliyorum!" her zamanki drama queenliğini yaparak bayılma taklidi yapmıştı.
Jeongin, Felix'in gösterdiği fotoğraflara bakmış ve şaşkınlıkla kaşlarını kaldırmıştı. Hyunjin'in arkadaşı Changbin'di bu, onu Hyunjin'in instagramındaki birkaç fotoğrafta görmüştü.
"Neden öyle bakıyorsun? Yakışıklı adamı kaptığım için ağlıyor musun yoksa?"
"Ne alaka?" Jeongin iç çekmiş ve telefonu arkadaşına vermişti. "Sadece yeni edebiyatçının arkadaşıyla flörtleştiğin için şaşırdım."
"Ne?! Edebiyatçının arkadaşını mı?!" Felix şaşkınlıkla arkadaşına bakıyordu. "Sen nasıl biliyorsun bunu?"
"İnstagramında görmüştüm."
"İnstagramda takipleşiyor musunuz siz?" Felix tek kaşını kaldırarak arkadaşına baktığında Jeongin kafasını sallayıp onu onaylamıştı.
"Çok tuhaf davranıyorsun şu sıralar, özellikle bay Hwang'la aranda bir şeyler olduğunu düşünüyorum." şüpheyle arkadaşına yaklaştığında, Jeongin bu sefer ne imâ ettiğini düşünerek ona yaklaşmıştı.
"Bir şeyler demeyecek misin?"
Jeongin sıkkınlıkla iç çekmişti. Belki de Felix'e olup biten her şeyi anlatsa daha iyi olur diye düşündü, sonuçta arkadaşı bu konularda daha tecrübeliydi. Onu bu çıkmazdan kurtarabilirdi belki.
"Beni iyi dinle Felix." demiş ve arkadaşına dönmüştü. "O gün o partide birlikte olduğum kişi kimdi biliyor musun?"
Felix merakla arkadaşına bakmıştı. "Kim?"
"Hwang Hyunjin."
──────⊹⊱✫⊰⊹──────
"Canım arkadaşım sen tam bir SALAKSIN! Adama resmen yatak arkadaşı olalım demişsin, sence bir eğitimci öğrencisiyle böyle bir ilişkide olmak ister mi?!"
"Bağırma." Jeongin omuz silkmiş ve dizlerini kendine çekerek yüzünü dizine gömmüştü. Bu olayı Felix'e anlattığından beri utanıyordu. "Yeterince utanıyorum zaten.
Felix arkadaşının bu hâline gülmeden edememişti, onu ilk defa böyle görüyordu ve bu alışık olduğu bir şey değildi. "Senin birinden hoşlanacağın hiç aklımın ucundan geçmezdi."
"Hoşlandığım kesin değil ama ilgimi çekiyor işte." Jeongin yüzünü kaldırarak yanaklarını şişirmişti. "Onu görünce evet kalp atışlarım hızlanıyor ve karnım kasılıyor ama yakışıklı olduğu için heyecanlanıyorum ondan dolayı böyle oluyor."
Felix kısır kısır kıkırdayarak arkadaşına omuz atmıştı. "Bu heyecanlandığın için değil ondan hoşlandığın için Jeongin, ayrıca ben de yakışıklı buluyorum edebiyat hocamızı ama onun yanında olunca hiç kalbim hızlı atmadı veya karnım kasılmadı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher's pet - hyunin
Teen Fiction"eğer özelsem, neden bir sırdan ibaretim?" Jeongin okula gelen yeni edebiyat hocasına aşık olmaya başlar.