Yorum hiç gelmiyor üzülüyorum 🤧───────
Jeongin
Merhaba, sizinle özel koçluk
hakkında konuşacaktım.
22.46 görüldü*********+82
Tabii ki
Biraz geç gördüm kusura
bakmayın.
00.12 görüldüJeongin
Sorun değil, sadece özel koçum
olmanızı istediğim için yazmıştım.
Sitede sizi gördüm.*********+82
Anladım.
İsterseniz yüzyüze
konuşalım, ne dersiniz?
Yakınlarda yaşamıyorsanız
görüntülü de halledebiliriz.Jeongin
Yüzyüze konuşmak isterim.
*********+82
*konum*
O zaman yarın 17.00
sizin için uygun mu?Jeongin
Uydundur.
Yarın o saatte orada olacağım.*********+82
👍
00.28 görüldüJeongin öğretmeniyle olan konuşmalara bakarken sırıtmış ve telefonunu kapatarak arkadaşlarının konuşmasını dinlemeye başlamıştı. Jisung dün olanları Felix'e anlatıyordu.
"Nasıl bana böyle bir şeyi anlatmazsın?! Dün gram konusunu bile açmadın!"
"Dün akşam beni adam et diye ağlıyordun nasıl açayım?" Jeongin kahve bardağından keyifle bir yudum almıştı. Neden keyfi yerindeydi bilmiyordu ama bugün öğretmenine yapacağı süprizi düşündükçe sırıtmasına engel olamıyordu.
"Sen neden sırıtıp duruyorsun? Normalde suratında hiç mimik olmaz da ona şaşırıyorum." Jisung merakla arkadaşına bakıyordu çünkü dediği gibi Jeongin hep mimiksiz duran biriydi ve şu an sürekli sırıtması onu şaşırtmıştı.
"Hiç, öylesine."
"Korkulur bu çocuktan." Felix kollarını kendine sarıp Jeongin'den kendini uzaklaştırmıştı. "Bir gün eline bıçak alıp odaya gelse hiç şaşırmam."
"Abart sende." Jisung ona doğru yaklaşan Felix'i ittirmiş ve tekrardan gülümseyerek dirseklerini masaya koyup yanaklarını ellerine yaslayarak gülümsemişti. "Minho ile dün gece akşam 1'e kadar konuştuk, mükemmeldi~"
"Ne konuştunuz ki o kadar?" Felix hırpalanmış kendini düzelterek yerine oturmuş ve sabah sabah yaptırdığı tosttan bir ısırık almıştı.
"Öyle insanların birbirine tanırken sordukları sorulardan sorduk birbirimize, o bana nelerden hoşlanırsın falan dedi konu öyle uzadı." Jisung'un yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. "Yavaş yavaş birbirimize yakınlaşıyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher's pet - hyunin
Teen Fiction"eğer özelsem, neden bir sırdan ibaretim?" Jeongin okula gelen yeni edebiyat hocasına aşık olmaya başlar.