(Milo's Pov)
Het is nu een paar daagjes later en we gaan morgen naar Benidorm. Ik heb alles al ingepakt. Ook natuurlijk het outfitje voor de videoclip. Daar had ik nog we het meeste zin in. We hebben een fucking grote Vila gehuurd voor 2 weken. We waren van plan om maar 5 daagjes te doen maar omdat Daantje mee ging wouden we haar nadat alles wat ze heeft meegemaakt een extra leuke vakantie geven.
Ik checkte even of ik alles wel had ingepakt. En ja dat had ik. Ik besloot om even bij de rest langs te gaan of ik iemand kon helpen."Heyy roelie kan ik je nog ergens mee helpen?" "Nee hoor Milo ik ben al klaar met inpakken." "Okee top, ik heb r zin in, vooral in de video clip." "Ja ik ook man, gaan we nog iets doen vandaag??" Vraagt Raoul "Nee ik denk het niet, ik zou wel willen koken met jou hoor." Antwoord ik. "Ja leuk, zullen we gewoon pasta pesto maken." "Dat is lekker makkelijk." "Is goed."
Ik ga iedereen af, maar niemand had echt hulp nodig. Als laatste moet ik nog naar Daantje. Ik check altijd even of ze haar asthma medicatie inneemt en of haar suiker goed is. "Hey kleine, hoe gaat het?"vraag ik als ik haar deur langzaam open doe "Wel goed, ik heb er zo veel zin in." "Ik heb wel stress met inpakken, geen idee welke jurkjes ik moet meenemen." Ik lach ik vind het leuk dat ze het weer leuk vind om zich mooi aan te kleden. Toen ze hier net kwam wonen was ze vaak zelfs toe moe om zich om te kleden. Ik ben trots op haar met hoeveel ze al heeft bereikt.
*tijdskip tot de volgende dag."
(Daantje's Pov)
Ik had bij Milo geslapen, geen idee waarom maar het voelde gewoon heel goed. Hij gaf mij de rust in mijn hoofd die ik eerst niet had.
De wekker ging om 3 uur s'ochtends. We moesten zo vroeg opstaan omdat we eerst naar Schiphol moesten rijden en om 7 uur moesten vliegen.(Sorry als dit niet helemaal klopt maar ik heb pas 1 keer gevlogen)
"Milo wakker worden, we gaan naar Benidorm." Milo wordt langzaam wakker. "Goeiemorgen kleintje." Zegt hij nog half slapend. Ik klim uit bed en loop naar mijn eigen kamer om mij even om te kleden. Ik trok gewoon mijn bankzitters trainings pak aan met Nike air forces. Het was grappig hoe we allemaal dezelfde schoenen hadden. Niet eens express we vinden ze allemaal gewoon leuk. Ik kamde ook even snel door mijn haar
Ik pak mijn koffer en loop naar beneden. De rest was er ondertussen al. Maar het moment dat ik de woonkamer binnen kom schieten Rob en ik in de lach. We hadden allebij een bankzitters trainings pak aan met Nike air force's. Alleen de Air Force's van Rob hadden en blauw logo.
"Nou hup we moeten naar de auto." Zegt papa roelie. We gingen met twee auto's omdat anders de koffers er niet inpassenNa een uurtje rijden kwamen we aan bij Schiphol. We waren al wat later omdat Rob zo nodig moest plassen en we moesten stoppen bij het tankstation. "Jongens kom we moeten echt opschieten zegt Raoul." We lopen met zen alle snel door de douane heen. Maar we komen erachter dat de vlucht toch een kwartiertje vertraging had. Dus we liepen rustig naar de bagage band ding. En legde onze bagage er op.
Milo, koen er Rob dachten dat het nog een goed idee was om snoep uit een automaat te halen."Jongens hij gaat, hij gaat al." Zegt een gestreste Matthy als de jongens niet opschieten met het snoep en de gate bijna dicht gaat. Milo wordt een beetje geïrriteerd en we lachen hem allemaal uit. Matthy had wel gelijk en we rennen allemaal net oprijd de gate in.
We zitten in het vliegtuig. Ik zit bij een raampje naast Milo en daarnaast Rob. Aan de andere kant zitten koen, Raoul en Matthy. Ik vind vliegen altijd best eng. Mijn ademhaling werdt sneller en ik was bang dat ik weer een paniek aanval kreeg of een asthma aanval. "Daantje rustig het komt goed." Probeert Milo mij gerust te stellen. Hij checkt met zijn telefoon even mij scanner en geeft me ene dextro. Mijn suiker was weer te laag. Ik nam ook een puf van mijn puffer zodat ik weer een beetje normaal kon ademen
En dan stijgen we op. Benidorm here we come!!
JE LEEST
Will it ever get better x de bankzitters
Teen FictionDaantje is het zusje van Robbie vd graaf. Maar nu robbie merkt dat het met zijn zusje niet goed gaat besluit hij om haar intenemen bij hem en zijn vrienden in casa del huts. En daar ontmoet zijn zusje iemand die haar helemaal begrijpt In dit verhaal...