(Milo's Pov)
We waren net thuis en ik had Daantje bij mij op de kamer in bed gelegd. Ze was meteen in slaap gevallen. Ik moest nu gaan nu gaan praten met Raoul. Had ik er zin in? Nee Moest ik het doen? Ja. Ik loop naar Raoul zijn opname kamer en klop op de deur. "Kom maar binnen Milo." Raoul wist dat ik er aan zat te komen. Ik open de deur. "Hey Roel." "Hey jongen ga effe zitten." "Heb jij jezelf al ooit pijn gedaan?" Vraagt Raoul meteen. Jezus anus hij moest echt meteen met de deur in huis vallen. "Nee Raoul nog nooit, en ik weet ook niet wat me bezielde ik wil dat helemaal niet." Antwoord ik. "Jongen je voelde je erg kut door Daantje, dat kan je rare dingen laten doen."Het was nu drie kwartier later. Ik en Raoul hadden lang gepraat en het was erg fijn. "Raoul ik ga effe checken bij Daantje." En ik loop de deur uit naar mijn kamer. Ik open mijn deur en zie dr zitten. Ze was dus al wakker. "Hey miel." Zegt ze zachtjes. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. "Hoe gaat het meis." "Ik heb heel erge hoofdpijn maar voor de rest wel goed." "Kunnen we misschien naar de woonkamer even samen op de bank een film kijken?" Vraagt ze "tuurlijk, zal ik dan ook meteen een paracetamol pakken?" Vraag ik "ja graag dankjewel lieverd."
Ik leg Daantje op de bank en loop even naar de keuken om wat te eten, wat te drinken en een paracetamol. "Hier alsjeblieft lieverd, ik ga even naar de winkel om wat extra paracetamollen halen want ze zijn op." Zeg ik tegen haar. "Is goed, tot zo." Antwoord Daantje. En ik pak mijn jas en auto sleutels
(Daantje's Pov)
Milo is even naar de winkel. Nog geen 3 minuten nadat hij de deur uit is hoor ik de kamer deur van Koen open gaan. Hij loopt naar de keuken om volgens mij water te pakken. Dan zie ik dat hij gehuild heeft. "Koen gaat het wel?." Geen antwoord "Koen?" "Nee het gaat niet." Antwoord hij dan. "Wat is dr gebeurt maat??" Vraag ik aan hem. "Jamie heeft me net geappt, ze denkt dat het beter is dat we uit elkaar gaan." Oh Jezus anus dit had ik niet verwacht."Het komt goed Koen, je krijgt zo weer een andere vriendin." Probeer ik hem een beetje zelfvertrouwen in te praten. Maar aan zijn gezichtsuitdrukking is te zien dat het niet echt helpt. Koen was echt n goede jongen. Ik was niet super close met hem maar hij was alsnog een goede vriend van mij. Ik had hem nog nooit onzeker gezien. Hij was altijd een beetje aso en heel zelfverzekerd. Hij zat tegenover mij en opeens begint hij mij te huilen.
Ik trek hem in een knuffel. "Het komt goed maatje, echt waar." "Je komt er wel over heen." Nadat ik dit zeg begint hij nog harder te huilen.
Ik hoor de voordeur opengaan. Milo komt binnen met een pakje paracetamollen. "Wtf, vieze hoer." Zegt hij als hij binnen komt en Koen in mij armen ziet zitten. "MILO WTF KOEN VOELT ZICH GEWOON KUT." Roep ik boos. Wtf denkt hij wel niet. "Daantje ik kom binnen en ik zie jou knuffelen met Koen." "Milo koen voelt zich kut omdat Jamie hem net heeft gedumpt." "OH DUS KOEN IS OOK NOG SINGLE, GA JE VREEMD OFZO." Roept Milo boos voordat hij naar boven stormt. Koen rent ook naar zijn kamer.
Wat denkt hij wel niet. Denkt hij nou echt dat ik vreemd zou gaan. Ik snap ook niet dat hij opeens zo boos doet. Ik ben helemaal klaar met hem op dit moment. Omdat ik zo diep in mijn gedachte zit had ik niet door dat ik voluit zat te janken en dat Robbie voor mij stond. "Het meisje gaat het wel, wat was al dat geschreeuw net?" Vraagt mijn grote broer erg bezorgd.
"Milo is boos omdat hij binnen kwam toen ik koen aan het knuffelen was omdat hij overstuur is over Jamie." "Zijn ze uit elkaar?" Vraagt Rob. "Ja blijkbaar." Rob trekt me in een knuffel. "Milo hoort niet zo boos te worden om dat." "Komt wel goed."
JE LEEST
Will it ever get better x de bankzitters
Teen FictionDaantje is het zusje van Robbie vd graaf. Maar nu robbie merkt dat het met zijn zusje niet goed gaat besluit hij om haar intenemen bij hem en zijn vrienden in casa del huts. En daar ontmoet zijn zusje iemand die haar helemaal begrijpt In dit verhaal...