(Milo's Pov)
Ik zat in de ziekenwagen met Daantje, we waren er bijna maar toen deed ze haar ogen open.
De hulpverleners proberen haar uit te leggen dat ze een infuus gaan inbrengen en beademingsapparatuur op haar mond gaan zetten omdat ze nogsteeds niet goed ademende.
Ze viel weer weg. We kwamen aan bij het ziekenhuis en Daantje werdt naar een kamer gebracht. Ik liep mee en ging maar op een stoel naast haar bed liggen. Het zag er allemaal vreselijk uit. Al die apparatuur om haar heen. Ze zag er zelf ook niet goed uit. Heel wit was ze, net een spookje.(Daantje's Pov)
Ik werdt wakker op een ziekenhuis bed, ik kon me niet meer goed herinneren wat er was gebeurt. Ik keek rond en zag alle jongens om het bed een staan.
"Hey kleine probeer je ogen een beetje open te houden oké." Zegt Robbie
"Kan een van jullie mij uitleggen waarom ik hier lig, het enigste wat ik me kan herinneren is dat ik bewusteloos viel in Milo zijn armen tijdens een paniekaanval." "En nu lig ik hier."
"Nadat je bewusteloos ging kon je bijna niet meer ademen, Rop heeft toen de ambulance gebeld." Legt Raoul uit.
"Dankjewel Rop."Na een tijdje te liggen gingen de jongens een dokter zoeken. Ze hadden gezegd dat ze namelijk nog wat testen gingen doen.
Maar Milo was bij mij gebleven.
"Milo was jij degene die mijn hand vast had in. De ambulance?" Vraag ik
"Ja dat was ik, je vond dat toch niet erg?" Vraagt Milo met een angstige blik op zijn gezicht
"Tuurlijk niet Milo, het was best fijn." "Toen ik even wakker werdt in de ziekenwagens voelde ik me heel gestrest." "Maar toen ik voelde dat iemand mijn hand vast hield voelde ik mij minder alleen." Probeer ik uitteleggen
"Oké dan is het goed lieverd." Zegt Milo.
Noemt hij mij nou lieverd?
"Vind je het erg als ik je zo noem?" Vraagt hij
"Nee ik vind het wel schattig."(Robbie's Pov)
Ik en de jongens zochten naar Daantje haar dokter. Ze moesten nog wat testen doen en als alles goed was mochten we naar huis. Hadden ze gezegd.
"Hallo jongens ik was net opweg naar Daantje." Zegt de aardige dokter als we hem tegen komen in de gang.
"Meneer wat voor testen moet u doen?" Vraagt Matthy bezorgt.
"De simpele, wij testen haar bloed, we kijken of ze nu wel genoeg vocht binnen heeft gekregen." "En we moeten even kijken of er iets is waarom ze zo snel flauwvalt." Legt de dokter uit
Een paar testjes
Nou naar mijn mening zijn dit er geen paar.
Ik merkte aan de rest dat hun ook bezorgt waren.Het was nu een paar uur later, alle testen waren gedaan en we moesten nu alleen nog wachten op de uitkomsten.
"Goedemiddag jongens." Zegt de dokter iets te vrolijk. We waren er allemaal klaar mee. Dit ziekenhuis bezoekje duurde veelste lang.
"We hebben goed nieuws en slecht nieuws." Zegt de dokter
"Het goede nieuws is dat Daantje genoeg vocht in haar lijf heeft nu." Het slechte nieuws is dat ze asthma en suikerziekte heeft.JONGENS BEDANKT VOOR DE 100 READSS. Ik hoop dat jullie het boek een beetje leuk vinden. Liefs mij 💋
JE LEEST
Will it ever get better x de bankzitters
Fiksi RemajaDaantje is het zusje van Robbie vd graaf. Maar nu robbie merkt dat het met zijn zusje niet goed gaat besluit hij om haar intenemen bij hem en zijn vrienden in casa del huts. En daar ontmoet zijn zusje iemand die haar helemaal begrijpt In dit verhaal...