(Robbie's Pov)
We zaten nog even samen op de bank tot dat de andere binnen kwamen. Ik besloot om mijn zusje voor te stellen aan de jongens zo dat zij dat niet hoeft te doen. Daarvoor was ze nu veelste uitgeput.
"Nou jongens dit is mijn zusje Daantje, ze is 20 jaar oud en beter laten jullie haar hier thuis voelen." Zeg ik. Alle jongens zeggen Daantje gedag. Maar als ik Milo daantje ga dag zie zeggen zie ik iets tussen hun, ik weet niet wat er is maar de manier hoe Milo naar haar keek is anders dan hoe hij naar andere meiden kijkt.(Daantje's Pov)
Oké ja ik weet t zeker, ik heb weer gevoelens voor milo, maar dat laat me niet perse beter voelen, want als ik kijk naar zijn vorige vriendin Charlotte ben ik echt heel lelijk. Ik kijk naar mijn buik, ik ben weer aangekomen, kutzooi." jongens wat willen jullie eten??" Roept papa roelie vanaf de keuken. "Ik ga wel koken vanavond." Alle jongens roepen tegelijkertijd "LASAGNE." Ik moet lachen, Rob vertelde mij altijd dat Koen zeurt over vieze lasagne uit een pakje maar dat Raoul dan altijd boos wordt en zegt dat hij het veel beter kan maken.
"Daantje wil je ook??" Vraagt Matt terwijl hij de tafel dekt. " Uhm ik uhm heb geen honger." Zeg ik terwijl ik de kamer uitloop.
Ik zag nog net Rob zijn bezorgte gezicht.Ik rende naar mijn nieuwe kamer, het had een klein balkonetje. Perfect.
Ik pakte een joint en stook hem aan. Rookte hem op maar had nogsteeds niet het gevoel van rust in mijn hoofd. Normaal rook ik maar een halve want dan kickt het al in. Maar nu niet, ik nam er zelfs nog een en rookte die weer helemaal op. Nogsteeds niet het volledige goede gevoel. Ik liep naar de badkamer en zocht een scheermesje. Ik rolde mijn mauw op en daar ging ik. Een snee, 2, 3, 4, 6, 10, 15,23.
Ik kon de tel niet meer bijhouden. Ik keek naar mijn arm en dit waren de diepste sneeien die ik ooit heb gezet. Ik voelde me opeens heel licht in mijn hoofd. En mijn oren begonnen te suizen. 💥BAM💥(Milo's Pov)
💥BAM💥
Wtf was dat, dacht ik bij mezelf.
De ander jongens waren nog even wat biertjes halen bij de supermarkt.
"Maar dan is dat, KUTZOOI DAANTJE."
Ik rende zo snel mogelijk naar boven, haar deur stond open maar daar was ze niet. Dan hoor ik de ventilator in de badkamer.
Ik sprint naar de ander kant van de gang en zie haar daar liggen. Diepe sneeien in haar linker arm en bloed op de vloer, ze was zelf knock-out. Ik had beter op moeten letten KLOTTE. Ik leg mijn vinger bij haar neus en gellukig ademt ze nog. Ik graai naar mijn telefoon die in de gang uit mijn zak was gevallen en kan er net bij.Ik typ zo snel mogelijk Rob zijn nummer er in omdat ik niet weet of ik 112 moet bellen of niet
" Joo maat wat is ter."
JE LEEST
Will it ever get better x de bankzitters
Dla nastolatkówDaantje is het zusje van Robbie vd graaf. Maar nu robbie merkt dat het met zijn zusje niet goed gaat besluit hij om haar intenemen bij hem en zijn vrienden in casa del huts. En daar ontmoet zijn zusje iemand die haar helemaal begrijpt In dit verhaal...