★3★

164 16 0
                                    

Pov Jungkook

Abia s-a sunat și doamna ieșise din clasa mă pregăteam să mă întâlnesc cu prietenii lui Yoongi, care sper că vor deveni și prietenii mei , dar când sa mă duc spre Yoongi care mă aștepta la ușă Taehyung îmi apare în fața.

-"Ce faci?"spun eu oare cum deranjat.

-"Am venit să îți cer numărul de telefon sau instagramul"spune el rânjind

-"Acum nu pot, mai așteaptă. Hai că trebuie să plec, pa!"spune eu și plec zâmbind

In gândul lui Taehyung:"Deci te lași greu, dar eu tot o să te fac al meu"

-"Ce voia V?"întreabă Yoongi curios.

-"Vrea să îi dau Instagramul sau numărul meu de telefon, dar nu o să i le dau așa ușor.Mai are de așteptat"spun eu zâmbind fericit.

-"Așa să faci, nu merită să le primească din prima, fă-l sa aștepte.Acum hai sa mergem băieți cred că ne așteaptă deja."spune el și pornim spre băieți.

Când am ajuns in curtea scolii ne așteptau 2 băieți care zâmbeau și ne făceau cu mana.

-"Acesta este Jin"arată spre un băiat mai înalt decât mine"iar acesta este Hobi sau Jhope depinde cum vrei sa ii spui"arată spre băiatul de lângă Jin"prieteni el este Jungkook, nou coleg și prieten al meu"spune Yoongi ,iar eu zâmbesc, pentru că la școala din Busan eu nu aveam prietenii.

-"Jungkook vrei să fi și prietenul nostru?"mă întreabă Jin,iar eu incep sa zâmbesc.

-"Desigur că vreau, credeam că voi nu o să vreți."spun eu, iar ei se uita mirați la mine.

-"Doamne cum sa nu vrem niciodată nu strica un prieten nou.Bine doar daca nu pare de încredere,dar tu chiar ești drăguț și pari de încredere."spune Hobi și mă ia în brațe apoi vin și Jin cu Yoongi sa participe la îmbrățișare.

Pauza se terminase chiar repede nici nu mi-am dat seama când a trecut timpul ,deoarece am stat și am povestit cu băieții.Am aflat că Jin este gay ,iar Yoongi și Hobi sunt Bi eu inca nu știu ce sexualitate am parca sunt atras și de fete ,dar nu știu sigur.

Ultima ora de la școala trecuse repede ,pentru că mai mult am dormit decât să fiu atent la ce spune profesorul. Doar că în ora parca se cam holba la mine și asta mi s-a părut cam ciudat,dar o sa trec cu vederea poate că sunt nou și de acea se holba.Azi chiar a fost o zi frumoasa pentru că mi-am făcut prieteni noi și chiar m-am distrat cu ei.

Va urma💜🫶🏼....

Capitolul acesta nu este chiar interesant ,dar nu prea m-am simțit bine ,dar tot am vrut să postez ceva spre că va place o sa incerc sa postez zilnic ,dar în timpul săptămânii s-ar putea sa nu postez chiar zilnic pentru că am școala și de învațat.

★Inima Rebela★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum