★18★

86 4 3
                                    

Pov Taehyung

Mama lui Jungkook s-a ridicat de la masa să vadă cine a sunt la sonerie doar că a rămas uimită in fața ușii fara să spune nimic , iar eu cu Kookie deja ne îngrijoram.

-"Mamă, s-a întâmplat ceva?"spune Jungkook când se ridică de la mama pentru a merge la ușă,iar eu urmandu-l din spate."CE CAUȚI TU AICI!"striga Jungkook la bărbatul din fata uși,iar eu mă duc și îl prind de mână pentru al liniști ,acesta se uitat la mine și se mai calmează.

-"În primul rând nu tipa la mine că sunt tactu, in al doilea am venit să vă vizitez și în al treilea rând cine-i ăsta de lângă tine?"spune și se uita cam pervers la mine,iar Jungkook se enervează mai tare.

-"Asta are un nume și este iubitul meu ,iar tu esti tata doar in acte plus că avem același sânge,dar eu nu te mai consider tatăl meu de când ți-ai bătut joc de mama și ne-ai părăsit.Asa că acum spune ce vrei și pleacă."spune Jungkook foarte serios în timp îmi strânge mâna mai tare.

-"Doamne ferește ești gay, nu mai tu ești de vina!"spune și arătă spre mama lui Jungkook"Nu ai fost in stare să naști cu copil normal-"vrea sa continue ,dar este oprit de palma doamnei Jeon.

-"CUM ITI PERMITI SA IL FACI PE FIU MEU ANORMAL, DOAR PENTRU CA E GAY?"tipa doamna Jeon la tatăl"Vrei sa ști ceva după ce ne-am despărțit eu am aflat că îmi plac femeile"spune și toții rămânem uimiti."ce acum nu mai ști ce să zici?Hai valea de la mine du-te la familia ta de normali!"spune și îi închide ușa.

-"Mama când aveai de gând să îmi spui că îti plac fetele?"intreaba Kook prefăcânduse supărat.

-"Pai sa voi sa va prezint azi pe cineva, când am auzit soneria am crezut că este ea,dar era ăla!Și mai am o veste ai și o surioara mai mica."spune mama lui Kookie zâmbind.

-"Wow sunt curioasă cine este surioara mea și cine va fi a 2 a mea mama."spune Kook.

-"Când vor ajunge?" întreb eu.

-"Pai ar trebui-"spune mama lui Jungkook doar că este întrerupă de sonerie"Au ajuns!"

Mama lui Jungkook se duce deschide ușa,iar eu cu Kookie așteptam să vedem cine vor fi invitați.

-"Buna ziua!"ne ridicăm eu și Jungkook de pe scaun și facem o plecăciune.

-"Buna ziua, dragilor!Nu este nevoie să faceți plecăciune!"spune femeia.

-"Buna ziua!"spune puțin timida fetița mai mica care cred că este noua sora a lui Jungkook.

-"Acum sa va fac prezentările!Jungkook ea este iubita mea Choi Sun-Hi și fetița ei Choi So-Young.Sun-Hi, So-Young el este fiul meu Jungkook."ii prezintă doamna Jeon."Iar el!"spun și arătă spre mine."Este Taehyung iubitul lui Jungkook și viitorul meu ginere."spune, iar eu mă fac tot rosu la fata și îi prind mâna lui Kookie.

-"Încântă de cunoștința!"spune și da mana cu Jungkook,iar pe mine mă ia în brațe.

-"Buna micuțo!"spun eu și mă duc langa So-Young.

-"Buna ziua Taehyung!"spune fetița rușinoasă.

-"Nu trebuie să vorbești așa formal poți să îmi spui TaeTae!"spun eu și fetița zâmbește.

-"Iar tu poți să îmi spui SoSo, suna mai drăguț cand repeți numele"spune fetița râzând.

-"Atunci Sosi te strig de acum."spun eu zambindu-i înapoi.

-"So-Young hai sa mănânci."a strigat-o mama ei.

-"TaeTae hai și tu cu mine la masa!"spune fetița și mă ia de mana ducându-mă la masa."Tae vii langa mine la masa?"întreabă fetița.

-"El stă langa mine!"spune Jungkook și scoate limba copilăros către fetița.

-"Ba nu! TaeTae sta langa mine!"spune fetița prinzându-ma de mână.

-"Ba nu, sta langa mine!Nu așa baby?"spune Kookie cu o fățucă de cățeluș, toți în afara de Jungkook și So-Young începând să râdă.

-"Nu mai bine stau între voi?"spun eu râzând silențios, iar ce doi sa uita la mine serioși.

-"Mbine"spun ambi in sincron.

-"Jungkook, dar de ce îl strigi pe TaeTae baby?"întreabă fata curiosa.

-"Pentru că este al meu, el este iubitul meu!"spun el dandu-mi un sărut scurt.

-"Yachhh...prea romantic!"spune fetița și toți incepem sa râdem.

-"Tae,Kook in seara asta rămâneți aici nu?"Ne întreabă mama lui Jungkook.

-"Kookie rămânem nu-i așa?Că mâine putem sa nu mergem la școala fiindcă că deja s-au încheiat mediile și nu se mai pun absențe."îl întreb eu cu speranța.

-"Desigur iubire!"spune ,iar eu mă înroșesc puțin din cauza apelativului pe care la folosit fiindcă prea îl folosește.

-"Mama rămânem și noi???Te rog!!!"spune fetița.

-"Veți rămâne nu o las sa plece in seara asta!"spune mama lui Kook,iar eu cu Jungkook chicotim.

-"Yeyyyyyy TaeTae in seara asta pot dormi cu tine?Nu vreau sa dorm singura!"spune fetița cu speranța.

-"Bine ,dar îl primim și pe Jungkook că după se supără pe mine."spun eu chicotind.

-"Mbine...dar facem petrecere in pijamala."spune fata.

-"Baby sa înțeleg că în seara asta avem musafirii?"spune ,iar eu aprob."Sunt de acord ,dar ca să mă mai bagi și pe mine in seama nu doar pe SoSo."spune el, iar eu aprob și îi dau un sărut."

-"Jungkook nu mi-ai cerut voie sa mă strigi așa."spune fetița supărată.

-"Nu te supăra! So-Young mă lași să te strig SoSo?"spun, iar fetița se uita la el prefăcânduse supărată.

-"Bine ,dar și eu vreau sa iti pun o porecla!"spune fata.

-"Pai mă poți striga Kookie"spune Jungkook.

-"Bine așa rămâne Kookie."spune fetița serioasa, iar toți râdem.

Am mai stat la masa, după am strâns-o și am plecat în camere eu cu Kookie și SoSo am plecat in camera la Jungkook,iar mama lui Jungkook și Sun-Hi in camera la doamna Jeon.

Ne-am schimbat toti 3 in pijamale,iar după am inceput petrecere in pijama.

💜Va urma...💜

Dacă vreți să ne împrietenim mă găsiți pe Instagram v_crina_m.

Dacă vreți să ne împrietenim mă găsiți pe Instagram v_crina_m

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.







★Inima Rebela★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum