Pov Taehyung
În fața mea s-a așezat băiatul nou era destul de frumos, chiar mi-a atras atenția.Dintre toți băieți din școală cred că este cel mai frumos, bine in afara de mine se știe că eu sunt cel mai frumos.În gândul lui Taehyung:"Dar oare de ce poartă haine atât de largi?Pare să aibă forme frumoase!"
-"Buna!"spun încet pentru a nu mă auzi dirigu' oricum nu mă suporta.-"Buna!Cum te cheamă?" Mă întrebă Jungkook.
-"Taehyung! Pe tine nu trebuie sa te întreb că știu deja!"spun zâmbind.
-"Okey, mă voi întoarce să scriu acum daca ne-am prezentat!"spune și se întoarce.
Pov Yoongi
Am văzut că Taehyung sa băgat în seamă cu Jungkook, ar trebui să-l avertizez sa nu vorbească prea mult cu el, deoarece V este Bad boy ul școlii.O să îi spun in pauză.
În pauza
-"Jungkook, hai sa îți fac turul școli!" spun și aceste aprobă dând din cap.
-"Am o întrebare despre băiatul din spate. Este gay sau bi?Sau îi plac doar fetele și este homofob?"întreba el gânditor.
-"Perfect!Deci înainte să îți spun că sexualitate are trebuie sa te avertizez.Stai cât mai departe de V ,adică de Taehyung!Este un bad boy îi place să facă mișto de oameni împreună cu prieteni lui."spun și acesta rămâne mirat.
-"Chiar părea de treabă, nu îmi vine să cred!Bine că mi-ai spus înainte să mă bag in seamă cu el."spune și după zâmbește.
-"Acum hai sa mergem sa terminam turul școli!În pauza viitoare îți prezenta prieteni mei."spun și zâmbesc.
-"Bine, abia aștept!Poate mă împrietenesc și eu cu ei.Oricum in afara de tine nu am alt prieten"spune acesta oarecum trist.
-"Sută la sută te vei împrieteni cu ei sunt de treabă."spun și îmi duc mâna dreaptă după gâtul lui.
Pov Jungkook
După ce mi-a făcut Yoongi turul școli am plecat în clasa ,pentru că urma să se sune și din câte mi-a spus Yoongi profesoara cu care urma să avem ora era destul de severa.
În timpul orei am simțit cum cineva îmi atinge spatele așa că m-am întors să văd cine este.De sigur era Taehyung care când m-am întors mi-a făcut cu ochiul iar eu am înroșit.-"De ce mi-a făcut cu ochiul și de ce mai atins pe spate?"spun încercând să par mai rău.
-"În primul rand te-am atins pe spate fiindcă am vrut sa te întorci că să te văd și în al doilea rând ți-am făcut cu ochiul pentru ca ești foarte frumos și că am vrut să te vad cu ești când înroșești.Evident esti și mai drăguț când înroșești."spune acesta chicotind.
-"Am înțeles acum mă întorc să nu ne prindă profa, nu vreau sa fiu certat."spune Jungkook în șoaptă și se întoarce.
-"Off..bine dar poate îmi dai instagramul tau in pauza sau numărul de telefon"spune el așteptând un răspuns.
-"Mă mai gândesc ,dar nu îți face speranțe prea mari"spun eu și după mă concentrez la ce spunea doamna.
Va urma💜🫶🏼....
CITEȘTI
★Inima Rebela★
Novela JuvenilÎn această carte este vorba despre Jeon Jungkook un băiat care din cauza că era agresat la vechea școala a trebui sa se mute la alta școală.La noua școală acesta se îndrăgostește de cel mai rău băiat din școală, aceste fiind Taehyung. Pentru a afla...