Pov Taehyung
Este deja ora 21 ,iar au stau cu Jungkook uitându-ne la un film pe televizor, care sincer deja începea să mă plictisească.
-"Azi am fost puțin gelos când ți-a dat fata aia numărul ei, daca nu o refuzai acum nu mai erai viu."spun eu încercând să par fioros.
-"Off tigrișor "fioros"chiar crezi că o acceptăm pe fata aia când eu te iubesc pe tine?Dar totuși ți-a plăcut când am refuzat-o."spune și îmi dă un sărut scurt pe buze.
-"Ai fost puțin dur,dar mi-a plăcut."spun și el mă sărută de data asta fiind un sărut mai lung și pasional"Kookie?Dar pe Yoongi și Jimin cum îi combinăm?"întreb când ne despărțim din sărut.
-"Am un plan ,dar este puțin nebunesc!"spune acesta,dar eu sunt curios și îi fac semn să continue"Deci tu îl suni le Jimin și îi spui că ai ieșit cu mine și Yoongi,iar acesta a pățit ceva vedem noi ce ,iar eu îl sun pe Yoongi și îi spun același lucru.Și când se vor întâlni noi ne ascundem,iar iei își vor mărturisi sentimentele spunând că și-au făcut griji bla bla..."spune acesta gesticulând.
-"Este puțin exagerat ,dar ÎMI PLACE!spun eu dându-i pupici pe toată fața fiind entuziasmat."Abia aștept!Dar când vom face asta?Sâmbătă?"spun eu.
-"Da sâmbătă,dar să vedem să nu fie ocupați."
-"Okey dar iepuraș ne putem culca?Îmi este foarte somn!"spun cascând.
-"Mai întâi îți dau un sărut de noapte buna și după tu te pui comfortabil la mine in brațe și ne culcam, bine baby?"spune,iar eu aprop și acesta mă sărută, după mă pun mai bine la el în brațe căzând imediat în lumea viselor.
Dimineață sunt trezit de către un iepuraș care îmi dădea pupici pe toată fața pentru a mă trezi.
-"Neața Kookie!"mormăi eu.
-"Neața baby!Hai sa mânci că am făcut micul dejun și după ne pregătim de școala!"spune ridicandu-mă în brațe pentru a mă duce în bucătărie.
-"Iepuraș nu trebuie să mă cări în brațe,lasă-mă jos!Sunt greu!"
-"Nu ești greu de loc din contra cred că ar trebui să mânci mai mult!"
-"Gata lasă-mă jos acum, doar nu vrei sa mănânc de la tine din brațe."
-"Okey te las jos, dar nu mă deranja sa mănânci de la mine din poala."spune și îmi face cu ochiul.
-"Credeam că eu o sa fiu ăla pervers.Hai să ne grăbim puțin că întârziem!"spun și încep să mananc.
După ce am mâncat ne-am pregătit, am plecat spre școală.Unde când am intrat o fata a venit spre noi.
-"Oppa!În seara asta vrei sa vii la mine să ne jucăm puțin?Că nu ai mai fost de mult."spune fata asta rânjindu-mi și facundu-mi cu ochiul.
-"De acum nu mai poate să se joace cu tine pentru că mă voi juca eu cu el.Hai baby!"mă ia Jungkook de mână și plecăm de lângă fata aia căreia nici numele nu îl știu.
-"Ne vom juca în seara asta?"spun rânjind puțin pervers.
-"În seara asta nu ,dar poate in weekend după ce ne iese operațiunea Yoonmin da."spune eu si îi dau un sărut pe obraz."Baby dacă mai vin fete sau băieți la tine și îți fac avansuri le refuzi, că dacă da păcatul sa nu îi refuzi va bag pe ambi in pământ cu mâna mea!"spun el puțin mai accentuat la ultima parte.
-"Nu îți face griji nu se va întâmpla așa ceva pentru că te iubesc,dar dacă primești și tu avansuri și le accepții se aplica aceași metoda."spun eu puțin serios după intrăm în clasa si ne așezăm în bănci.
-"Gata porumbeilor ați ajuns?"spune Yoongi râzând noi zambindu-i înapoi.
-"În curând te văd și pe tine porumbel îndrăgostit,de fapt ești deja doar că nu îi spui și perechi late."spune Jungkook râzând amândoi începând să râdem nu mai Yoongi care acum arată că o roșie se uita serios la Kookie.
-"Hahaha ce amuzant!"spune acesta ironic"mă fac că nu te-am auzit."
-"Buna ziua!"se face auzită profesoara cea ce ne atrage atenția.
După cea zi in care a venit fata aia la noi timpul a trecut foarte repede și acum este sâmbătă ,iar eu Jungkook ne pregătim acum sa punem în acțiune operațiunea Yoonmin.
-"Baby ești gata?"mă întreabă Jungkook când intră în cameră.
-"Da acum am terminat!"spun ducându-mă spre el dându-i un sărut scurt și iesim din camera ținându-l de mâna lui care este destul de mare.
-"Unde vom merge sa facem operațiunea?"întreabă el in timp ce ne încălțăm.
-"În parcul de lângă școala."
Când am ajuns în parc ne-am așezat pe o bancă sub un copac care făcea umbra bănci.
-"Hai sa îi sunam, dar du-te puțin mai in colo să nu se audă!"spun Kookie.
-"Bine mă duc să-l sun pe Jimin, iar tu pe Yoongi,da?"spun eu, iar el aprobă din cap.
Apel Taehyung & Jimin
-"A-alo J-jimin?"spun eu cu vocea tremurată că și cum plâng.
-"Da Tae?Ce sa întâmplat?De ce plângi? Ți-a făcut ceva Jungkook? Îl omor dacă îți face ceva."spune acesta îngrijorat.
-" El n-nu a făcut ni-i-mic Y-yoongi a fost bătut cu foarte tare într-un parc!"auzind prin telefon cum Jimin incepe sa alerge.
-"În...ce parc?"spune gâfâind.
-"Cel de lângă școala!"spun și acesta îmi închide.
Apel Jungkook & Yoongi
-"Yoongi vino cat de repede poți în parcul de lângă școala!"spune Jungkook.
-"De ce?"întreaba Yoongi.
-"Jimin a fost bătut într-un parc!"spune Kook și Yoongi inchide.
-"Vine Yoongi?"întreb eu cu speranța.
-"Cred! Când a auzit de Jimin a și închis în 5 minute este aici 100%."spune spune Jungkook cu încredere.
-"Si Jimin la fel când a auzit de Yoongi a început să alerge."spun chicotind.
-" Uite-l pe Jimin!Hai sa ne ascundem după copac!"
-"Wow a ajuns și Yoongi,niciodată nu a fost atât de rapid!"
Pov Yoongi
Când am ajuns l-am văzut pe Jimin și când ma văzut a sărit la mine in brațe.
-"Doamne Yoongi ești bine?"spune acesta îngrijorat.
-"Da, dar tu cum te simți?"spun ,iar acesta na strânge mai bine în brațe.
-"Sunt bine!"spune și se lasă o liniște care chiar nu era incomodă"Yoongi?Eu te plac!"spune Jimin foarte rapid încât abia am înțeles,dar că răspuns i-am oferit un sărut.
-"Și eu plac de mult timp doar ca mi-a fost frica sa îți spun."spun eu și acesta în oferă un sărut.
-"Ți-am zis eu că va funcționa planul!"se aude o voce, iar când ma uit pe alea parcului îl văd pe Jungkook și Taehyung cum zâmbeau victorios.
-"M-am speriat foarte tare! Taehyung chiar ști să te prefaci,ar trebui sa dai la actorie,dar mulțumesc!"spune Jimin zâmbind și prinzându-mi mâna intra lui.
-"La nunta noi vom fi nași!"spune Jungkook serios.
-"Ne mai gândim!"spun eu.
-"Haideți la o cafenea sa mai vorbim!"spune Tae și pornim spre o cafenea din apropriere.
Va urma💜...
Îmi pare foarte rău că am întârziat așa mult cu postatul ,doar nu am fost acasă și nici nu am avut idei, capitolul asta nu este prea bun, dar este cel mai lung de până acum.
CITEȘTI
★Inima Rebela★
Teen FictionÎn această carte este vorba despre Jeon Jungkook un băiat care din cauza că era agresat la vechea școala a trebui sa se mute la alta școală.La noua școală acesta se îndrăgostește de cel mai rău băiat din școală, aceste fiind Taehyung. Pentru a afla...