Pov Jungkook
Cred este deja ora 2 și eu nu pot să adorm,bine nici Tae nu cred că doarme fiindcă se foiește.
-"Tae, dormi?"întreb eu cu vocea răgușită.
-"Nu, dar tu de ce nu dormi?"
-"Fiind că nu pot!"
-"Iepuraș,scuze că întreb ,dar de ce mereu spui numai de mama ta?"mă întreabă acesta timid.
-"Tata a parasit-o pe mama când eu avea 2 ani pentru o alta femeie și am rămas doar cu mama care mă crescut singură fără ajutor și îi sunt recunoscător.Aș vrea că și mama să își refacă viața, o susțin,dar ea nu vrea crezând că mă va răni!"spun iar Tae se pune la pieptul meu și mă strânge tare in brațe"Nu înțeleg cu unora le este frica de tine!"spun eu chicotind și îl iau și eu în brațe,"Acum că nu mai ai curiozități ,vrei să dormim?"
-"Da!Noapte buna!"spune și vrea să se de-a de lângă mine, dar îl trag înapoi.
-"Noapte buna!Poți să rămâi la mine in brațe este confortabil."spun și îl țin în brațe adormind in mai puțin de 5 minute.
Dimineață
Dimineață am fost trezit de alarma care suna incontinuu, Tae încă dormea la pieptul.
-"Tae trezești, trebuie sa ne pregătim pentru școală!"spun ,iar Taehyung se foia.
-"Încă 5 minute, te rog!"în venea să mă topesc la cat de drăguț este.
-"Bine, dar doar 5 minute după ne ridicăm.Da?"spun eu, acesta doar aprobă dând din cap și mă strânge mai bine în brațe.
Stateam și mă holbam la Tae jucându-mă cu parul lui până am auzit din nou alarma pentru că nu o oprisem doar o amânasem.
-"Trezirea, dacă nu te ridici mă ridic eu cu tot cu tine!"spun ,iar Tae sare imediat de pe mine.
-"Mă duc să mă spăl pe dinții, poți să te schimbi."spune si se duce spre baie.
După ce m-am schimbat am plecat spre bucătărie să pregătesc micul dejun, nu cred că se supără Tae dacă folosesc bucătăria.
Când am terminat omletele Tae venea spre bucătărie.
-"Wow nu știam că vei pregătii micul dejun!Mersi, chiar îmi era foame!"îmi spune cu zâmbetul pe buze.
-"Cu plăcere,acum hai să mâncăm că trebuie să mergem la școala!"spun zâmbind și începând să mănânc.
-"Să știi că vom merge și cu Jimin la școală, entru că noi mergem împreună."
-"Bine!"
După ce am mâncat am pus vasele in chiuvetă și ne-am dus să ne încălțăm pentru a pleca spre școală, de fapt prima oară spre Jimin.
-"Buna dimineață!"ne spune Jimin puțin surprins că sunt și eu cu ei.
-"Neața!"spun eu și cu Taehyung.
-"Dar cum de sunteți împreună asta devreme?"întreabă Jimin.
-"Pai a dormit la mine aseară, după ce ai plecat tu a venit la mine."spune Tae
-"Aaa...am înțeles!Hai că am ajuns mă duc la mine la clasă!"spune Jimin și pleacă spre clasa lui pentru că deja ajunsesem la școala , așa că am plecat și eu cu Tae in clasă.
Va urma💜...
CITEȘTI
★Inima Rebela★
Novela JuvenilÎn această carte este vorba despre Jeon Jungkook un băiat care din cauza că era agresat la vechea școala a trebui sa se mute la alta școală.La noua școală acesta se îndrăgostește de cel mai rău băiat din școală, aceste fiind Taehyung. Pentru a afla...