Pov Taehyung
Dimineață sunt trezit de un iepuraș care în dă pupici pe toate fața pentru a mă trezi.
-"Neața baby!"spune și mă sărută.
-"Neața Daddy, dar nici nu m-am spălat pe dinți nu mă mai săruta!"spun eu și Jungkook mă sărută din nou de data asta mai pasional.
-"Nici eu nu m-am spălat pe dinți abia acum m-am trezit ,deci oricum o sa te sărut mereu!Cum ai dormit noaptea asta te doare ceva?"spune el facandu-si griji.
-"Mă doare puțin fundul ,dar suportabil."spun eu zâmbind,dar roșu la față
-"Bine, îmi pare rau am fost puțin cam dur!"spune el și mă saruta blând, eu raspunzandu-i imediat.
-"Nu-i nimic, oricum ne-a plăcut amândurora!"spun eu acum tot rosu.
-"Baby hai sa mâncăm și după ne uitam la un film....aaaa și diseară mergem la cina la mama că ne-a chemat."
-"Bine!"spun eu ,iar el mă ia pe sus ieșind din dormitor.
-"Puteam sa merg și pe jos!"spun eu când mă lasă în baie.
-"Când mă ai pe mine nu trebuie să mergi pe jos."spun el arogant facându-mi cu ochiul.
-"Dar ce arogant ești!"spun eu chicotind,iar el scoate limba.
-"Hai să ne spălăm pe dinți și după sa facem micul dejun!"spune și îmi dă un sărut pe nas după ia periuță de dinți și își pune pasta de dinți la fel făcând și eu.
După ce am mâncat ne-am uitat la un film ,iar când sa terminat am inceput sa me pregătim pentru a merge la Jungkook acasă.
-"De ce nu îmi stă bine in nimic?De ce sunt atât de urat?..."spun eu trist ,iar Jungkook vine în spatele meu și îmi dă un pupic pe ceafă.
-"Sa nu mai spui niciodată că ești urat, tu ești cel mai frumos și minunat băiat pe care l-am văzut vreo data, de aceea te iubesc eu pe tine."spune și mă întoarce cu fața spre el dandu-mi un sărut simplu ,dar care exprimă perfect sentimentul de iubire pe care mi-l poarta.
-"Și eu te iubesc, și îți mulțumesc că și tu o faci!"spun eu când ne despărțim din sărut.
-"Acum hai sa ne alegem niste haine!"spune el și ne întoarcem cu fata spre dulap pentru a găsi ceva cu care sa ne îmbrăcăm.
-"Eu îmi pun o cămașă cu model și pantaloni mai eleganți, tu?"spun eu.
-"Si eu tot o cămașă doar că îmi pun blugi."spune el.
Când am terminat cu îmbrăcatul , ne-am accesorizat și am plecat spre casa lui Jungkook unde ne aștepta mama lui.
-"Buna ziua!"spun eu respectos.
-"Buna mamă"spune Jungkook.
-"Buna dragilor!Tae,draga nu trebuie să faci și plecăciune."spune mama lui Jungkook,iar Tae se rușinează puțin.
-"Mama ce ai pregătit pentru cina?"întreabă Jungkook.
-"Japchae plus kimchi și orez."spune ea
-"Wow ador Japchae!"spun eu fericit.
-"Mă bucur,atunci mă duc să aduc mâncarea și tacâmurile!"spune Bora plăcând spre bucătărie.
-"Vin și eu să vă ajut!"spun eu urmând-o lăsându-l pe Jungkook singur in sufragerie.
-"EU O SA VA ASTEPT AICI! AAA SI MAMA NU ÎI POVEȘTI PROSTI DIN COPILARIA MEA, NU MA FACE DE RÂS!TE ROG!"striga Jungkook , asta făcându-ne pe mine și pe mama lui să râdem.
-"LASA SA POVESTEASCĂ CA SUNT SI EU CURIOS DE CE FACEAI!"strig eu înapoi.
Cat am pregătit masa mama lui Kookie mi-a povestit o groaza de lucruri din copilăria lui Jungkook, cum ar fi când a spart geamul vecinei cu mingea și după 3 ore a stat într-un dulap pentru a nu fii găsit sau când a plecat la școala cu rucsacul plin de morcovii in loc de rechizite.
În timpul mesei am mai discutat diverse lucruri până când sa auzit soneria.Mama lui Jungkook sa dus să vadă cine e și a rămas blocată în fața ușii.
💜Va urma...💜
Cine credeți că a venit?
Îmi pare rau că nu am postat de mult doar că nu am avut timp.
CITEȘTI
★Inima Rebela★
Novela JuvenilÎn această carte este vorba despre Jeon Jungkook un băiat care din cauza că era agresat la vechea școala a trebui sa se mute la alta școală.La noua școală acesta se îndrăgostește de cel mai rău băiat din școală, aceste fiind Taehyung. Pentru a afla...