★11★

125 8 9
                                    


Pov Jungkook

Ziua de azi aproape s-a terminat urmează să am ultima de istorie cu profesorul care se holba la mine, spre că azi nu o să facă la fel mă simt incomod.

Ora de istorie sa terminat, dar l-am auzit pe domnul profesor cum mă strigat.

-"Da?"întreb eu

-"Când pleacă toată lumea tu să ramai aici, trebuie să vorbesc ceva cu tine!"spune acesta uitandu-se insistent la mine.

-"Am înțeles,voi rămâne!"spun și în pun cărțile în rucsac.

-"Te voi aștepta să mergem împreună!"spune și iese din clasa.

-"Bine!"îi răspund zâmbind.

După ce a plecat toată lumea mă duc mai aproape de domnul de istorie să vad ce are de spus,dar când m-am apropiat acesta a început să mă pipăie și să mă pupe pe gât.

-"S-staț-ți!O-opriti-vă!"spun balbaindu-mă din cauza fricii.

-"Nu, vreau sa te fut!"spune și rupe cămașa de pe mine.

-"A-ajut-ttor!"strig speriat in timp ce acesta în sărută abdomenul.

-"Nu te aude nimeni!"spune râzând înfricoșător încercând să îmi desfacă cureaua de la pantaloni.

Pov Taehyung

Îl așteptam pe Kookie, dar acesta nu mai venea și eram și puțin suspicios că domnul de istorie la pus să aștepte să plece toți din clasa că sa vorbească cu el, așa că am plecat spre clasa sa vad ce fac.

Mergând pe hol aud de o dată țipetele lui Jungkook din clasa, iar eu o iau la fugă să văd ce se întâmplă.Când intru îl văd pe profesor peste Jungkook care plângea speriat cu cămașa ruptă.

-"IA MÂNA DE PE EL MONSTRULE!!!"spun și încep să îl lovesc până rămâne inconștient.

-"T-Tae..."aud vocea planșa și speriata a lui Jungkook și mă duc să-l strâng în brațe,dar nu înainte să îi dau bluza mea de trening.

-"Da iepuraș!Gata nu mai plânge sunt lângă tine, totul va fii bine!"spune eu cu o voce calmă.

-"M-Mulțumesc...Tae!Putem merge acasă?"spune acesta în speriat.

-"Cu plăcere!Mai inatai sa chem directoarea și dirigintele!"spune și maridic cu tot cu el mergând spre biroul directoarei.

Bat la ușă biroului și aceasta me spune să intrăm ,dar rămâne șocată când îl vede le Jungkook.

-"Ce a pățit?"spune acesta speriata.

-"Pai domnul de istorie Jong a încercat să îl violeza le Jungkook."spun și Kookie se ghemui mai bine la mine in brațe.

-"Pai și acum unde este?"mă întrebă directoarea.

-"Pai este în clasa la noi doar că nu am putut să-l opresc așa că i-am dat câțiva pumni."spun eu

-"Bine îl poți duce acasă pe Jungkook?"spune directoare.

-"Normal ,doar nu o să-l las așa este una dintre cele mai importante persoane din viața mea!"spun eu și Jungkook își ridică capul surprins, iar directoarea se uita la noi zâmbind.

-"Mmm...bine , hai duceți-va acasă!Sper că la un monetan să deveniți un cuplu se vede că va plăceți reciproc!"spune aceasta și noi înroșim."Aaaa și Jungkook s-ar putea sa te contacteze poliția sau eu sa dai declarație."

-"Okey!La revedere!"spunem amândoi și plecăm spre casa lui Jungkook.

💜Va urma💜...

Va place carte până acum?

★Inima Rebela★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum