★12★

127 9 8
                                    

Pov Jungkook

Acum sunt la mine in cameră cu Tae, fiind a insistat să rămână.Mama era la școala sau poliție nu știu exact ,mâine va trebui sa dau și eu și Tae o declarație la poliție.Am noroc că îl am pe el langa mine.

Le-am spus și prietenilor mei ce mi s-a întâmplat doar că nu am vrut să vină să stea cu mine pentru că nu mă simt prea bine și aș vrea să stau toată ziua in brațe la Tae sau el la mine in brațe este foarte relaxant mai ales când se joacă în părul meu.Cred că azi o să-i spun ce simt pentru el ,sper doar să nu se îndepărteze de mine chiar dacă refuza.

-"Baby!"sunt scos din gândurile mele de către Taehyung"Am ceva important să îți spun sper doar să nu mă urăști sau sa nu mai vorbești cu mine după asta..."spune el oare cum speriat.

-"Spune nu ai de ce să îți fie frica, oricum și eu vreau să îți spun ceva, dar după ce spui tu."spun eu acum fiind ambi in fund față in fața.

-"Kookie cred că te plac, de fapt nu cred,te plac foarte foarte mult de când ai intrat în clasă mi-ai atras atenția cum nu a mai făcut-o nimeni.Chiar daca am avut mai multe relații ești singură persoană pe care o plac in felul acesta--"spune Tae ,dar eu îl întrerup cu un sărut scurt pe buze, iar acesta rămâne uimit de acțiune mea, dar își revine imediat și începem un sărut timid, dar care ne unea buzele perfect și exprima toate sentimentele pe care le aveam unul pentru celălalt.

-"Și eu te plac foarte mult!"spun simt cum acesta îmi sare în brațe"Azi erai mai fioros parcă când mai salvat ,dar acum ești ca un pui de tigrișor."spun chicotind amuzat și îi pup năsucul,iar acesta roșește.

-"Cu tine devin micuț și rușinos, cred că în relația asta tu vei fii topul."spune și se ghemuiește la pieptul meu.

-"Știam deja de atunci când te-ai speriat la filmul de groaza și toată noaptea ai dormit la pieptul meu.Poti in seara asta sa rămâi cu mine baby,pentru că mama este la munca noaptea asta?"întreb eu cu speranța că va rămâne ,dar înroșite la apelativul pe care l-am folosit.

-"Da voi rămâne,dar nu eu îți spuneam baby?"spune uimit.

-"De acum eu îți voi spune baby tu poți să îmi spui Iepuraș, Kookie sau daddy, dar mai bine lăsăm daddy atunci când îi va veni timpul."spun eu ,iar el se face mai roșu acum arata chiar că o rosie.

-"Kookie te simți mai bine sau te deranjează că stau pe tine?Eu pot să stau și normal nu neapărat la tine in brațe."spune acesta schimbând subiectul.

-"Sunt bine nu îți face griji atâta timp cât ești lângă mine nu voi avea nimic, deci te rog nu mă părăsi și chiar stau foarte confortabil cu tine in brațe pentru că este micuț,drăguț și pufos!O să fac diabet de la cât de adorabil ești!"spune eu și îl strâng în brațe mai tare.

-"Eu nu te voi părăsi niciodată și nici tu sper că nu o vei face, iar orice problema vom avea mai bine discutam pentru a o rezolva,nu trebuie să ne ascundem.Te iubesc Kookie!"spune el timid.

-"Și eu te iubesc si îți promit că nu te voi părăsi și că nu voi ascunde lucruri de tine, doar dacă sunt surprize frumoase.Să știi că nu mă așteptam să trec așa repede peste incidentul de azi dar tu mai făcut să uit foarte rapid.Mulțumesc Tae!"spun și îl sărut.

-"Și eu îți mulțumesc că m-ai ajutat să mă schimb si să devin o persoana nouă care nu este rea și careia nu îi pasa de ce crede lumea!"spune el

-"Mâine vrei să le spunem mamei mele și prietenilor noștri despre relația noastră?Mama va fii de acord sută la sută, pentru că ea mă întrebat dacă sunt gay ,dar eu inca nu știam atunci și a spus că și dacă aș fii ea nu va avea nimic împotrivă."

-"Bine, daca tu spui că va fi bine eu te cred!"spune el zâmbind .

-"Bine, daca tu spui că va fi bine eu te cred!"spune el zâmbind

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

💜Va urma 💜...

Nu știu dacă sa bag și smut, dar o sa mă gândesc!Capitolele următoare vor conține și Yoonmin și sper că și Namjin,dar și cuplul format din Jhope și Cha Woo.

Efectiv am citi azi din nou că capitolul asta și cred că este preferatul meu până acum.💜Sper că și vouă sa va placa!!!💜

★Inima Rebela★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum