★1★

254 15 3
                                    


Pov Autor

Era luni dimineață ziua în care Jungkook se duce pentru prima oară la noua școală.Acesta se mutase de curând cu mama lui în Seul ,deoarece la vechia școală, adică cea din Busan era agresat din cauză că învață foarte bine, era timid și avea un corp de invidiat, bine și acum are un corp de invidia doar că acum nu mai poartă haine mulate pentru ai scoată formele in evidență.

La ora 7.00 alarma lui Jungkook a început să sune acesta a oprit-o și sa dus la baie sa își facă rutina.Dupa sa dus să se îmbrace ,încă nu avea uniforma așa că să îmbracat cu un tricou negru, pantaloni largi și o cămașă.
Când termină acesta se duce în bucătărie pentru a manca ce ia pregătit mama lui la micul dejun.

A mâncat rapid pentru a nu întârzia la școală din prima zi și plecă pe jos ,pentru că școala era la 10 minute de casa lui.
Ajuns in școală acesta nu știa unde se afla clasa lui,nici măcar cancelaria pentru a se întâlni cu dirigintele lui.
Mergând pe holul pustiu al școlii Jungkook observă un băiat puțin mai scund de cat el.Acesta decide să se ducă la el pentru a afla unde este cancelaria, chiar daca îi era rușine.

-"Buna!"saluta Jungkook timid.

-"Buna!Tu ești elevul nou?"întreabă băiatul de pe hol.

-"Da!Mă numesc Jungkook...Jeon Jungkook!" se prezintă Jungkook.

-"Incantat de cunoștință!Eu sunt Yoongi!Min Yoongi!"spune băiatul incantat.

-"Am o întrebare...îmi poți arăta unde este cancelaria?"întreabă Jungkook sfios.

-"Desigur!Mai târziu îți pot face și turul școala!Bine dacă vrea."spune Yoongi cu zâmbetul pe buze.

-"Okey, daca vrei eu nu mă supăr oricum nu am mai fost niciodată în această școală deci nu știu unde este clasa mea sau baia."spune Kook fericit că ar putea sa se împrietenească cu acest băiat.

-"Înțeleg!Acum hai sa te duc la cancelarie mai este puțin și se suna."spune Yoongi și pornesc amândoi către cancelarie.

Pov Jungkook

Ajungând la cancelarie Yoongi pleacă iar eu bat la ușă și intru pentru a întreba care este dirigintele meu.
În cancelarie erau 6 profesori și 2 profesoare. Mă prezint la ușă cancelariei și fac o plecăciune in fața mea vine un profesor înalt și arătos.Era destul de frumos și parea și foarte tânăr.

-"Buna ziua! Nu cred că ști dar eu voi fi dirigintele tau!Acum sa și mă prezint. Eu sunt Choi Soobin!" îmi spune bărbatul cu zâmbetul pe buze.

-"Buna ziua, eu sunt Jeon Jungkook!Încântat de cunoștință!"spun iar după îl întreb"Îmi puteți spune unde este clasa mea?"

-"Desigur! Dar mai bine așteaptă-mă pe hol că mai sunt doua minute și se suna și vom mergem împreună pentru că prima ora o am la clasa voastră."spune bărbatul cu zâmbetul pe buze.

-"Okey, va voi aștepta!"spun și ies din cancelarie pentru a aștepta pe hol.

După ce iese și domnul Choi din cancelarie pornim spre clasa. Când am intrat în clasa l-am văzut pe Yoongi și într-o bancă din spate un băiat foarte frumos, cred că este primul băiat care mi-a atras așa de mult atenția.
Termin să mă prezint si mă duc într-o bancă aceasta era lângă Yoongi și în fața băiatului frumos.

În gândul lui Jungkook: "Sunt așa fericit că stau in bancă cu Yoongi, dar și în fața băiatului frumos!"

Va urma💜🫶🏼....

Buna!Acesta a fost primul capitol. Sper că va plăcut! Scuzați greșelile gramaticale sau de exprimare!!!💜💜💜

★Inima Rebela★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum