Pov JungkookAcum că știu poveste lui Taehyung in dau seama de ce este atâta de trist și de ce vrea sa para rău.Chiar îmi pare rau că are niște părinți plecați în afară pe care nu îi vede prea des și îl înțeleg deoarece tata a parasit-o pe mama când eu aveam doar 2 ani, dar nu i-am simțit niciodată lipsa.Mama mereu a fost pentru mine și prietena ,dar și tată, eu chiar o susțin sa își refacă viața,pentru că încă este este tânără are abia 40 de ani și merită mai multa iubire, nu doar iubirea mea
Este ora 23 așa că decid să mă uit la un film, mâine oricum nu am școală așa că pot dormi până târziu.
Am fost la bucătărie am luat o pungă de chipsuri și am pus o kdrama la televizorul de la mine din camera ca să nu fac mult gălăgie și să o trezesc le mama.
De data asta m-am uitat la un Bl, mai exact la ,,Cherry Blossoms after winter"am auzit că este interesata și am spus sa o incerc. Când o să o termin mă culc.
Pov Taehyung
Sper să reușesc să mă schimb, nu-mi doresc să-l dezamăgesc pe Jungkook.Azi mă gândeam să-i mărturisesc sentimentele mele, dar am renunțat la aceasta idee pentru că nu cred ca el mă place cum îl plac eu. Oricum dacă sentimentele mele nu vor dispărea o să-i spun nu vreau să-l pierd.
Este deja 3 dimineața așa ca o să mă culc mâine cred ca o să mă vad cu Jimin la o cafenea și după poate venim la mine si ne jucăm câteva jocuri video la mine acasă.Namjoon a spus ca nu poate să vină, pentru ca are ceva de facut.
URMĂTOAREA ZI
Pov Jungkook
M-am trezit pe la ora 10, pentru ca îmi suna telefonul și normal ca era Yoongi care mi-a spus ca vrea să ieșim.După ce m reușit sa mă ridic din pat, am făcut un duș si m-am îmbrăcat de data asta cu un tricou alb si o pereche de blugi negrii puțin mai mulați, doar i-am promis lui Tae că o să-mi înfrunt frica.
La 13 am plecat spre cafeneaua la care trebuia să mă întâlnesc cu Yoongi.Acesta mă aștepta deja acolo la o masă.
-,,Bună!Ce face dragul meu prieten Yoongi?„îl întreb ironic ,iar acesta râde.
-„Bine fac domnule Jungkookie!„îmi spune Yoongi.„Dar ieri de ce nu ai ieșit cu mine?„mă întreabă acesta foarte curios.
-„Pai am ieșit cu Taehyung,pentru că de luni mi-a spus să ieșim ca să îmi prezinte împrejurimile ,dar am spus că ieșim sâmbătă pana la urma.„ spun eu, iar Yoongi vrea să spună ceva doar ca o iau inainte lui si spun„Știu că ai spus să nu stau prea mult cu el, dar chiar nu este cum crezi tu.Ai incredere în mine!„.
-„Bine ,dar te rog ai grija!Dacă îți face ceva eu îl bat!„spune ,iar pe mine mă bufnește râsul.
-„Am înțeles, dar nu cred că va fi nevoie sa-l bați.„spun râzand,iar când Yoongi vrea să spună ceva ușa cafenelei se deschide și pe ea intra Taehyung împreună cu prietenul Jimin.Îl salut pe Tae, iar aceștia vin spre masa noastră.
-„Bună, ce faci iepuraș?„mă întreaba Tae.
-„Bună, bine.Voi?„întreb și îl văd Yoongi cum se uita la Jimin parca îl absorbea din priviri.Cred ca îl place, o să-l întreb ,dar mai târziu.
-„Am ieșit să bem o cafea cred ca și voi la fel.Vă lăsăm să nu deranjam!„spune Jimin.
-,,Puteți să stați cu noi nu deranjați pe nimeni!„spune Yoongi, iar eu cu Tae ne uitam mirați la el.
Va urma....
Nu am postat de mult, imi pare rau, dar am telefonul stricat si scriu capitolele de pe laptop si este mai greu.Sper ca maine o sa postez din nou!
CITEȘTI
★Inima Rebela★
أدب المراهقينÎn această carte este vorba despre Jeon Jungkook un băiat care din cauza că era agresat la vechea școala a trebui sa se mute la alta școală.La noua școală acesta se îndrăgostește de cel mai rău băiat din școală, aceste fiind Taehyung. Pentru a afla...