Pov Taehyung-"TaeTae!"striga So-Young in șoaptă.
-"Da!"strig și eu tot în șoaptă.
-"Convinge-l pe Kookie sa te lase să ii faci codițe!"spune în șoaptă fetița.
-"Bine o sa incerc!"spun și mă duc lângă Jungkook"Kookie!"
-"Da baby?"
-"Vleau sa îți fac parul!"spun că un bebeluș.
-"Bine, bebelușul meu uriaș,dar doar o codiță!"spune și îmi dă un pupic pe nas, după un sărut scurt pe buze.
-"SoSo a acceptat!""strig eu care So care se uitat la noi.
-"SERIOS!Yeyyyy TaeTae e cel mai tare!Dar mai întâi îmi faci mie și după lui Kookie."spune fetita foarte bucuroasa.
-"Bine îți fac ție prima și după lui Jungkook."spun eu.
-"SoSo îmi place Iron Man?"o întreabă Jungkook pe fetița.
-"Da, de obicei mă uit înainte de culcare."spune SoSo.
-"Vrei in timp ce ne face TaeTae codițe sa ne uitam la Iron Man?"intreaba Jungkook.
-"Daaaaa vrea vreau vreauuuu!"striga fata super fericita.
-"Kookie ,dar nu aveai și un Iron Man de plus?"întreb,pentru că știam că este înnebunit după el ,are chiar și husa cu Iron Man.
-"Ba da! SoSo vrei sa ne jucam cu el?"spune și fata aproba din cap fericita.
-"SoSo hai sa îți fac codiță!"spun ,iar fetița se pune in fata mea in timp ce Jungkook sa dus să aducă jucăria de plus Iron Man.
După ce i-am făcut și lui SoSo codiță Jungkook sa pus în fața mea în fund cu fetița în brațe uitandu-se la Iron Man, pentru ai face și lui codiță.I-am modificat puțin codiță lui SoSo pentru a fii exact că a lui Jungkook și am fost foarte încântat când i-am văzut că arată exact că doi iepuraș.
-"Doamne sunteți așa drăgălașii!Arătați că niște iepurașii!"spun și îi dau un sărut pe buze lui Jungkook și unu pe frunte lui SoSo.-"Iar tu arăți că un tigrișor!"spune Kookie,iar toți incepem sa râdem.
-"Kookie, TaeTae îmi este somn!"spune SoSo frecându-se la ochii.Deja trecuse o oră de când ne uitam a Iron Man și era deja 23.
-"Pai hai la somn!"spune Kookie și o ia în brațe punând-o pe pat, noi asezandune de o parte și cealaltă a micutei.
-"Kookie!Vleau pupic de noapte buna!"spun că un copil mic.
-"Și eu vleau Kookie!"spune SoSo,iar Kookie chicotește uitandu-se la noi.
-"Bine incep cu SoSo!"spune si îi dă un pupic pe frunte."iar acum TaeTae, dar SoSo acoperă-ti ochii."spune ,iar fetița își acoperă ochii Jungkook începând să îmi de-a un sărut destul de pasional ."Acum la somn!" spune după ce ne despărțim din sărut."Noapte buna!"
CITEȘTI
★Inima Rebela★
Novela JuvenilÎn această carte este vorba despre Jeon Jungkook un băiat care din cauza că era agresat la vechea școala a trebui sa se mute la alta școală.La noua școală acesta se îndrăgostește de cel mai rău băiat din școală, aceste fiind Taehyung. Pentru a afla...