Pov Taehyung
Azi urmează să ne logodim,dar aici nu vor fi multe persoane doar prietenii noștri și familia.
Nași noștri vor fi Namjoon și Jin,iar Jimin și Haneul domnișoare de onoare, iar Hoseok și Yoongi cavaleri de onoare.Imediat dupa aceasta logodnă vrem sa adoptăm un copilaș și să facem o nunta cu mai multe persoane.Am uitat la această logodnă avem invitați speciali primi noștri copilași adică Yeontan și Bam care au cate un papion la gât.
Am fost la salon pentru a mă aranja si acum urmează să mă duc acasă pentru a mă îmbracă în costum pe care urmează să-l port,la petrecerea de după și la nunta m-am gândit să port o rochie.Jin,Jimin și Haneul mă aștepta acasă cu mama,iar Hoseok, Namjoon și Yoongi plus familia lui Kook sunt cu el că să-l pregătească.
-"Am ajuns acasaaaaa!"strig când intru pe ușă și imediat ajung Jin,Jimin și Haneul in fata uși holbanduse la mine.
-"Ești așa frumos!"spun toți trei.
-"Mulțumesc și voi sunteți foarte frumoși!"spun eu.
-"Hai să te pregatim că să nu întârziem."spune Jin și mă trage in sufragerie unde este și mama.
-"Doamne fiule ce frumos ești!"spun mama și mă ia în brațe după care îmi sărută obraji.
-"Mulțumesc mama și tu ești foarte frumoasa!"spun eu.
-"De la mine moștenești frumosetea, că de la tactu nu știu ce am văzut!Dar îi mulțumesc că te am făcut pe tine,măcar atât a putut să facă bun!"spune mama cu lacrimi in ochii și o îmbrățișez.
-"Dă-l naibii pe tata, nu te mai gândi la el într-o zi in care ar trebui sa fi fericita."spun eu strângând-o in brațe.
-"Bine,draga!Hai du-te și pregătește-te,nu-l face pe ginerele meu chipeși să aștepte prea mult!"spune ea,iar eu chicotesc.
-"Tot cu el ții mai mult!"spun râzând și plec in camera în care mă așteptau prietenii mei.
-"Hai mireaso sa te aranjam!"spune Jimin și scoate costumul pe care urmează să-l port din dulap.
Pov Jungkook
-"Am atâtea emoții, băieți!"spun eu și îmi strâng mâinile transpirate.
-"Gata emotivule linișteste-te!In curând mergem să-l luăm de acasă!"spun Yoongi.
-"Și eu am avut emoții când m-am căsătorit cu Jin,dar o sa treacă majoritatea când o să-l vezi,de fapt la început o sa fie mai multe,dar o sa te liniștești."spun Namjoon.
-"Mi-a dat Haneul mesaj!"și a spus că acum fac niste poze,iar noi putem veni!"spune Hoseok.
-"Pai haideți la mașină!"spun eu.
-"Fiule noi mergem cu mașina noastă!"spun mama.
-"Bine,atunci Yoongi o sa conducă mașina în care merg eu cu Tae,Jimin o sa stea in dreapta lui yoongi,iar Hoseok mașină în care o sa fie Jin și Namjoon plus Haneul."spun eu și mă duc spre ușă.
-"Doamne cate emoții are!" spune Yoongi și închide ușa de la casa.
-"Fiule!"spune mama inaite sa urc in mașină.
-"Da!"spun eu și mă duc la ea.
-"Nu-mi vine să cred că faci pasul asta și că ai un soț așa frumos!"spun ea și eu chicotesc."Mult noroc în viață fiule și ascultama mereu dacă Taehyung are nevoie de tine ajută-l și ai grija de el fiindcă este mai sensibil!"spune ambii având lacrimi în ochii.
CITEȘTI
★Inima Rebela★
Teen FictionÎn această carte este vorba despre Jeon Jungkook un băiat care din cauza că era agresat la vechea școala a trebui sa se mute la alta școală.La noua școală acesta se îndrăgostește de cel mai rău băiat din școală, aceste fiind Taehyung. Pentru a afla...