Pov Taehyung
Ma țin de brațul mamei mele cu un buchet de florii și înaintăm spre o coroana de florii unde ne așteaptă viitorul meu soț,nași și primarul care ne va declara căsătoriții.Emotiile devin din ce in ce mai mari cu fiecare pas pe care îl fac.
Vreau sa ajung mai repede la Jungkook pentru a mă liniști chiar daca el era emoții și mai mari.Astept de mult timp aceste moment încă de când am devenit un cuplu cu Kook.
Când am ajuns langa el, a făcut o plecăciune pentru mama ,iar aceasta a plecat, după aceea mi-a prins mana intr-a lui.
-"Buna ziua,dragi miri,dragi nași și dragi invitați!Azi destinele celor doi miri se vor unii!"spune primarul ,iar eu și Jungkook ne uitam unul la altul și zâmbim"Putem incepe?".
-"Desigur!"spunem amândoi de o dată.
-"Jeon Jungkook iei în căsătorie pe Kim-"spune primarul dar este interupt de Kook.
-"DA!"striga Jungkook și eu ii dau un brânci încet,toată lumea râdea la fel și noi doi.
-"hotărât mai ești tinere!"spune primarul."Dar stai sa termin!Jeon Jungkook iei în căsătorie pe Kim- Taehyung,vei sta langa el și la bine și la rău și îl vei iubi mereu până când moartea vă va despărți?"Întreabă primarul.
-"DA!"Striga Jungkook ,toată lumea zâmbind.
-"Acum,Kim Taehyung iei în căsătorie pe Jeon Jungkook,vei sta langa el și la bine și la rău și îl vei iubi mereu până când moartea vă va despărți?".
-"Mmm NORMAL CA DA!"strung și eu.
-"Atunci poți sărută mirele,iar după împreun cu nași vom semna actele!"spune primarul,iar Jungkook mă trage într-un sărut drăguț și dulce,după care incepem sa semnam actele.
-"Nașule ai grija sa nu strici actele!"ii spune Jungkook in gluma lui Namjoon.
Dupa ce am semnat actele,dar când am ieșit din primărie oameni au făcut un fel de tunel cu flori prin care am trecut zâmbind.De la primărie am vrut să mergem pe un camp sa facem poze ,dar mi-a venit o idei.
-"Daddy?Că sa facem ziua asta mai memorabila,acum că avem și actele nu vrei sa mergem sa adoptăm copilul?"întreb cu speranța ,iar aceasta zâmbește blând.
-"Desigur iubire!"spune el.
-"YEYYYY, Yoongi nu mai mergem pe camp mergem la casa de copii!"spune eu fericit
-"Dar ce vreți să faceți acolo?"întreba Jimin.
-"O să aflați mai târziu,voi doar duceti-ne acolo!"spune Jungkook,iar Yoongi pornește sper orfelinat.
-"Așteptați aici, o sa incercam sa ne grăbim!"spun eu când coboram din mașină.
-"Hai iubire!'spune Kook și mă prinde de mana intrând pe ușă orfelinatului.
Am intrat în incinta casei și am văzut copii cum se jucau,plus multe desene,dar și un un copilaș care plângea într-un colț al holului,iar dat drumul lui Jungkook și m-am dus la acesta.
-"Hey micuțule!"spun și mă las pe vine.
-"Buna ziua!"spun el printre lacrimi.
-"De ce plângi?"întreb eu.
-"Pai sunt nou aici și cred că coplii nu mă plac pentlu că nu volbesc cu mine când am vlut să le dau morcovi din rezelva mea au spus că ei nu sunt iepuri!"spun el plâng încet.
-"Off ești așa drăguț nu era cum sa nu te placă!Știu și eu o persona care manca morcovi multi și care arata ca un iepuraș la fel că tine,vrei să ți-l prezint?"întreb eu și el aprobă din cap."Daddy vino aici!"îl strig eu pe Kook care vorbea cu doamna directoare a ofelinatului.
-"Da iubire?"spune el"O buna micuțule!"spune Kook zâmbind exact ca un iepure.
-"Chial seamna cu un iepure!"spune băiatul zâmbind exact că Jungkook.
-"El este soțul meu"ii spun eu băiețelului"Dar pe tine cum te cheamă iepuraș micuț?"întreb eu.
-"Mă cleamă Jungsus și am 4 ani!"spune băiețelul drăguț.
-"Micuțule vrei să vii cu nou acasă?"spune Jungkook.
-"Putem Daddy?"spune eu fericit.
-"Desigur,doar de asta am venit aici iubire.Deci micuțule iepuraș,vrei?"întreabă Kook din nou.
-"Dadadadadadadada!"spune Jungsu și sare imbrate la noi.
-"Doamna Lee, am găsit copilul"striga Jungkook după directorea orfelinatului.
-"Pe Jungsu,sunt copii mai buni"spune femeia.
-"Ce vreți să spuneți despre micuțul meu iepuraș?Ha?"spun eu nervos.
-"Că puteți lua alt copil!"spune aceasta răstit.
-"Nu ridicați tonul la soțul meu, și nu interesează că spuneți sa luăm alt copil noi îl vrem pe Jungsu!"spune Jungkook aparandu-ne.
-"Bine, haideți să semnam actele și puteți pleca!"spun femeia și plecăm spre birou.
Am incercat sa semnam cat mai repede actele,i-am luat și bagajele și am ieșit afară,unde ne așteptau Yoongi și Jimin.
-"Am terminat!"spun eu când urcam in mașină.
-"Ce ați făcut atât?"întreabă Jimin,dar nu se uita in spate.
-"Întorceti-va și vedeți ce am făcut!"spune Jungkook și zâmbim.
-"Buna ziua!"spune Jungsu și face o micuță plecăciune.
-"DOAMNEEE NU POT SA CREDD!Ce draguttt eee!Yoongi vreau și eu!!!!"spune Jimin fericit.
-"Cum te cheamă micuțule?"întreabă Yoongi.
-"Mă numesc Jungsu!"spune micuțul.
-"Pe mine mă cheamă Jimin,iar e iubitul meu Yoongi!"
-"Sa știi că de azi esti Jeon Jungsu, la fel cu și eomma a ta este tot de azi Jeon Taehyung!"spune Jungkook mândru ,iar eu mă înroșesc.
-"Haideti acasă facem pozele la nunta, cred că deja ne aștepta alde Jin și mama acasă!"spun eu și Yoongi pornește mașină.
Nu după mult timp am ajuns acasă, Jungkook la luat în brațe pe Jungsu și an intrat în casă unde așteptau părinți noștri si prietenii noștri, care se uitau confuzi la băiat.
-"Cine e micuțul?"spune Jin.
-"Copilașul nostru!"spune Jungkook.
-"Aveam un nepotel!"spun mamele noastre.
-"Voi de asta ați făcut doar actele acum?"întreabă Namjoon zâmbind.
-"Da,dar nu știam pe cine sa luam, așa că m-am gândit că în loc de poze mai bine mergem sa luam copilașul!"spun eu.
-"Cum te cheamă micutule?"întreabă mama lui Jungkook.
-"Mă numesc Jeon Jungsu!"spune băiețelul.
-"Acum toata familia e formata!"spune mama mea.
💜Va urma...💜
Știu că am postat cam greu, dar na nu prea am timp și nici inspirație!
Mai e doar epilogul!😭😭😭😭
Nu îmi vine să cred că se termina😭😭😭😭😭😭
CITEȘTI
★Inima Rebela★
Novela JuvenilÎn această carte este vorba despre Jeon Jungkook un băiat care din cauza că era agresat la vechea școala a trebui sa se mute la alta școală.La noua școală acesta se îndrăgostește de cel mai rău băiat din școală, aceste fiind Taehyung. Pentru a afla...