Pov Taehyung
Dimineața sunt trezit de niste bătăi în ușă de la intrare, așa că mă ridic din pat și îmi pun un tricou de la Jungkook fiindcă a lui sunt mai mari și mă duc la ușă pentru a vedea cine mă deranjează la ora 8 dimineața.Deschid ușă fara a mă uita pe vizor și am rămas uimit când am văzut că era mama la ușă plângând super tare.
-"Mama ce sa întâmplat?De ce plângi?"întreb eu super uimit.
-"Tae hai sa intram și îți zic."spune cu vocea tremurată,iar eu îi fac loc între in casa acesta așezânduse pe canapea.
-"Mă duc să îți fac un ceai,să-mi un pantalon și după îmi spui ce s-a întâmplat până atunci liniștește-te!"spun și plec in camera pentru a-mi pune un pantalon, deoarece aveam doar o pereche de boxeri și un tricoul, dar și pentru a vedea dacă Jungkook s-a trezit.
-"Tae baby,unde ai fost?"întreba Kook somnoros când intru in camera.
-"Pai a venit mama,așa că tu îmbrăcate și te anunț eu când să ieși din cameră,stai aici momentan după îți fac cunoștință cu ea,da?"spun eu când îmi pun un pantalon scurt pe mine.
-"Da,dar mai întâi vreau un pupic!"spune, iar eu îi dau un sărut scurt pe buze și ies din camera ducându-mă in bucătărie pentru a prepara ceaiul.
-"Gata ceaiul!"spun când ajung langa mama care părea că s-a mai liniștit."Acum poți să-mi spui ce s-a întâmplat."
-"Mulțumesc Taehyung!"spun zâmbind blând ,dar trist."Tae, taicatu vrea sa divorțăm, pentru că și-a găsit altă femeie,iar de o perioada a devenit foarte agresiv așa că am venit înapoi în Coreea."spune ea cu lacrimi in ochii."Te rog sa nu te superi pe mine,dar o sa fiu de acord cu divorțul!"spun începând să plângă eu luând-o în brațe.
-"De ce m-aș supărat pe tine din cauza lui tata care este un dobitoc?Chiar daca nu am petrecut mult timp cu tine fiincă ai fost plecată,tot te iubesc foarte mult, pentru că știu că tu ai făcut foarte multe sacrifici pentru mine și știu și că tata te-a înșelat de mai multe ori."spun plângând la fel făcând și mama.
-"Offf puișorul meu îmi pare rau că nu am putut petrece mult timp cu tine când erai mic și că tactu este un dobitoc!"spune strângându-ma tare în brațe.
-"Mama vreau să îți zic ceva!"spun eu serios ,iar mama se uita curios la mine.
-"Zi pui, știi că poți să îmi spui orice!"spune mama blând.
-"Pai am un iubit, scuze daca tu te așteptai să am o iubita,dar am un iubit pe care îl iubesc foarte mult la fel și el pe mine și nu o să mă despart de el nici dacă mă obligii."spun eu rapid,iar mama rade.
-"De ce m-as supăra pe tine,doar nu sunt tactu!Ai dreptul să iubești pe cine vrei si eu nu trebuie să mă bag, o să mă bag doar daca îți face ceva.De fapt o să-l omor direct."spune,ea și începem să râdem."și când mi-l prezinți pe ginerele meu?"întreabă mama,iar eu mă înroșesc.
-"Stai puțin aici!"spun și mă duc în camera,unde mă aștepta Jungkook.
-"Tae ai pățit ceva?De ce ai plâns?"întreabă Kook îngrijorat.
-"N-am pățit nimic Daddy, hai să te prezint mamei mele."spun,iar lui Jungkook ii apărea un zambet pe fata.
-"Vrea soacra să mă cunoască?"spune rânjind,iar eu chicotesc.
-"Doamne sunteți la fel!"spun eu râzând în timp ce i-am prins mana lui Jungkook și l-am condus către mama.
-"Buna ziua!"spune Jungkook respectos făcând o plecăciune.
-"Buna dragule!Deci tu ești ginerele meu, n-are gusturi rele ficior-miu!"spune, iar eu și Kook chicotim."Cum te cheamă?"îl întreba mama.
-"Jeon Jungkook!"spune Kook că un iepure mândru.
-"Încântată de cunoștința!Eu sunt Kim Mina,viitoarea ta soacra asta daca nu ii faci ceva ce să nu-i placa lui Taehyung."spune mama făcându-ne cu ochiul rânjind pervers, Jungkook făcând la fel.
-"Nu va faceți griji o să-i dau nu mai plăcere și o să am cea mai mare grija de el."spune Jungkook.
-"Atunci mă bucur!"spune mama,iar eu casc fiincă eram obosit nu îmi terminasem somnul.
-"Baby îți este somn?"întreabă Jungkook luându-mă in brațe, eu aprobând din cap.
-"Doamne ce l-ai înmuiat pe ficior-miu ,niciodată nu l-am văzut așa de cald!"spune mama chicotind la fel făcând și Kook."Hai duceți-vă și culcați-va eu voi face ceva de mâncare."spune și pleacă la bucătărie Jungkook luându-mă pe sus mergând spre dormitor.
-"Hai baby să ne culcam și după mergem sa mâncăm!"spune când mă pune in pat luându-mă in pat strângându-ma la pieptul lui.
-"Oricum asta urma să fac Daddy!"spun arogant.
-"Bine arogantule!Culca-te mai bine că deja îți iei aere!"spune el,iar eu îi dau o privire urâtă,după cocoloșindu-mă mai bine și adormind.
💜Va urma💜...
Spre că va place acest capitol!
Va place de mama lui Taehyung?
Din păcate Odi a murit, sincer am plâns când am aflat!Luni găsisem un arici pe care l-am numit Odi și joi am aflat ca a murit😭😭😭😭😭😭
CITEȘTI
★Inima Rebela★
أدب المراهقينÎn această carte este vorba despre Jeon Jungkook un băiat care din cauza că era agresat la vechea școala a trebui sa se mute la alta școală.La noua școală acesta se îndrăgostește de cel mai rău băiat din școală, aceste fiind Taehyung. Pentru a afla...