★23★

88 8 11
                                    

Pov Taehyung

Pe la 12 m-a trezit Jungkook că să mergem sa mâncăm ,fiindcă mama deja terminase de facut mâncare.Dar nu trezit normal,adică asta nu este este normal pentru unii oamenii pentru noi este ceva firesc.Trezitul cu pupici pe toata fata este la ordinea zilei la nou in relațiez,cea ce îmi place foarte tare.

-"Hai baby la masa!"spune după ce ne-am desprins dintr-un sărut.

-"Acum Daddy,dar stai să mă spăl pe dinți și după vin!"spun și mă ridic ducându-mă la baie pentru a-mi face rutina.

După ce mă terminat la baie am plecat la bucătărie unde mă aștepteptau mama și Kookie cu o masă plină cu bunătăți.

-"Mama de ce ai făcut atât mâncare vrei să mă îngrăș?"spun prefacandu-ma trist,iar Kookie ai mama au început să chicotească

-"Lasă baby că o să fi mai pufost."spune Jungkook râzând.

-"Si asta e bine?Daca o sa fiu grad nu o să-ți mai placa de mine."spun eu.

-"Cine te-a mințit? Dincontră o sa îmi plac să mă joc cu butica ta pufoasa!"spune el râzând, mama uitandu-se la noi râzând fara oprire.

-"O sa mănânc acum că nu pot sa refuz mâncarea asta care arat foarte bine, dar tu pentru că ai ras de mine nu ai voie să îmi atingi burta!"spun serios,iar mama rade foarte tare ,dar lui Kook ii pica zâmbetul și rămâne confuz.

-"Gata hai la masa acum!"spune mama și începe să mâncăm.

-"Baby, am uitat sa îți spun!"spun Kook și eu mă uit confuz la el.

-"Ce?"spun eu .

-"Mi-au propus băieții sa mergem într-o vacanță la mare,mergem?"spun ,iar mie îmi pare un zambet pe fata.

-"Normal că mergem, doar nu sunt prost să rămân acasă!"spun eu.

-"Pai ar trebui sa ne pregătim bagajele că mâine plecăm."spune el.

-"După ce mâncăm îmi pun hainele și ce îmi trebuie și după mergem și la tine sa îți lui in același trole,dar cate zile stam casa știu câte haine?"întreb eu.

-"O săptămână stam.Ai troler mai mare?întreabă el.

-"Normal,dar nu el o să-l car"spun eu și el chicotește

-"Oricum nu-l cârâi tu divo!"spune și îmi dă un pupic pe obraz,iar mama ne face poza.

-"SUNETI PREA DRĂGUȚI!Ce noroc am că fiul meu are gusturi bune la bărbați nu că masă!"spune,iar eu cu Jungkook râdem.

-"Tae dacă ai terminat du-te și fă-ți bagajul,iar eu o s-o ajut pe mama soacra să strângă masa!"spune el,iar eu am ras când am auzit cu i-a spus lu mama.

-"Vezi mama pe lângă că e frumos,sexy și deștept mai face și lucruri casnice!"spun eu ,iar mama incepe sa bata din palme.

-"Așa te vreau ginerele meu frumos, mereu mi-am dorit un ginere că tine!Daca mă credeți niciodată nu mi-am dorit o nora.Stii cum se zice mai bine o pula de cat o pizda."spune mama ,iar eu și Jungkook rămânem uimiti.

(Îmi pare foarte rău pentru asta)

"-Nu vă mai uitați asta la mine că nu am zis ceva rău,acum ginere hai să mă ajuți, iar tu Tae du-te și fa bagaje!"spune mama,iar noi ii urmam ordinele.

După am terminat și eu și Kook treabă am plecat la el acasă în seara asta vom dormi la el fiindca nu are rost să ne întoarcem înapoi la mine.

-"Buna seara!"strig și eu și Kook când intrăm în casa.

-"KOOKIE,TAETAE ATI VENIT?"spune So-Young și sare la Jungkook în brațe.

-"Ce faci SoSo?"o întreabă Jungkook.

-"Bine,voi?"spune fetița.

-"Bine am venit în vizita!"spun eu.

-"EOMMA, MAMA!AU VENIT TAEKOOK ACASA!"striga fetița m,iar noi râdem.

-"Buna seara!"spunem noi doi când vin cele două mame in fata noastră.

-"Buna seara!Ce faceți dragilor?"spune Bora.

-"Bine am venit puțin în vizită plus sa îmi fac bagajele că mâine plecăm la mare!"spune Jungkook.

-"Bine atunci duceți-vă și când terminați veniți la cină!"spune Sun-Hi.

-"Okey!SoSo vrei să vii și tu cu noi?"o întreb eu și fata aproba din cap, apoi ne duce în camera la Jungkook.

-"Daddy du-te fă-ți bagajele, iar eu cu SoSo vom sta in pat și ne vom uita la desene!"spun eu.

-"Bine baby!O sa încerc să mă grăbesc că să mă uit și eu cu voi!"spun el.

-"TaeTae, dar de ce ii spui lui Kookie Daddy?Doar nu este tatăl tău?Iar tu Kookie de ce ii spui baby?"întreabă fata, iar eu mă înroșesc.

-"Așa ne alintam noi!"spune Jungkook și îmi dă un pupic pe obraz.

-"Atunci și eu o să-i spun viitoarei mele iubite sa mă strige mommy și eu o s-o strig baby!"spune fata ,iar noi râdem.

-"Bine bine!Acum hai acum duceți-vă sa va uitați la desene!"spune Kook și noi pornim un desen care îi place lui SoSo.

După o oră jumătate a terminat și Jungkook bagajul pentru vacanta la mare in care abia aștept să mergem.

-"Gata baby am terminat bagajul și au încăput toate."spun el mândru.

-"Atunci vino puțin langa noi că mai e putin și se termină desenul și mergem la masa."spun eu ,iar Kookie se așează langa noi.

-"Gata s-a terminat!" spune SoSo dupa 10 minute.

-"Haideți la masa atunci!"spun eu si ne ridicam.

-"Gata copii,ați terminat?"întreabă Sun-Hi.

-"Da și am venit la masa!"spune Jungkook.

-"Ați venit la fix atunci!"spune doamne Bora in timp ce pune mâncarea pe masa.

-"Haideti să ne așezăm!"spune eu.

-"Pofta buna copii!"spun cele două mame.

-"Pofta buna!"spunem și noi trei.











💜Va urma💜...


La multi ani Jungkookie!🥳🤭🐰😰

  La multi ani Jungkookie!🥳🤭🐰😰

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


★Inima Rebela★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum