Selam,ballarım!🤍
Ani bir kararla,kitabı düzenlemeye ve bölümleri uzatmaya karar verdim!
Ve kurguyu biraz değiştirdim,hatta biraz değil baya değişti...Ancak belirli sınırlarımız olacak,
ona göre yeni bölümler gelecek!Belki de aralarda sizi de kitaba karakter olarak,ekleyebilirim!
Ben yorumlarınızı okurken çok eğleniyorum,sınav sürecinde olduğum için bana da kafa dağıtmamda yardımcı oluyor!
Olumlu veya olumsuz,düşüncelerinizi yorumlarınızı,tavsiyelerinizi ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum!❤️
Yeni bölüm için sınırımız;
30 oy 60 yorum!İYİ OKUMALAR!🤍
•
"Ben gelmesem,gerçekten yol yorgunuyum...Onca yolu zaten arabayla geldim."
dedi Sevgi,koltukta otururken.Elif,ofladı.
"Olmaz,Sevgi.Hem gel,kutlama da yapmış oluruz.""Ama yarın da babama sürpriz yapacağım,yorgun olurum eğer gelirsem!"
dedi Sevgi."Ya ne olacak,birkaç saat durur geri geliriz."
dedi Narin."Kalk hadi kalk."
diyen Elif,onu kolundan çekiştirerek kaldırdı.Sevgi,oflayarak valizlerini koyduğu odaya yöneldi.
Sevgi,hazırlandıktan sonra Narin'in arabasıyla şehrin biraz dışındaki bir gece kulübüne gelmişlerdi."Çok fazla,içme."
diye uyarı yaptı,Elif."Siz beni bırakıp eğlencenize bakar mısınız?Zaten zorla getirdiniz!"
dedi Sevgi,koltuğa otururken.Narin ile Elif çoktan dans pistine geçmişlerdi bile.
Sevgi,barmen'e sipariş verip arkasına yaslanmıştı.Saniyeler,dakikalar ve saatler su gibi akıp geçiyordu.
Sevgi,sarhoşluğun verdiği etkiyle kahkaha atıyordu.Barmenden bir bardak daha sipariş etti.
"İçme artık,gebereceksin alkolden!""Sanane kardeşim,işini yapsana sen!Parasıyla değil mi?"
"Ne halin varsa,gör."
diyen barmen bardağı onun önüne koymuştu.Sevgi,önündekini yudumlarken yan tarafından gelen sesle oraya döndü.
"Pardon,aynısından alabilir miyim?"Gözlerini kısarak görüntüyü netleştirmeye çalıştı.
"Saçlar,çok iyimiş!"
diyerek saçlarını karıştırdı,yanında oturan adamın.Adam,güldü.
"Sağol."Barmen,bardağı adamın önüne bırakırken söylendi.
"Abi,takma onu.Kaçıncı bardağını içiyor saymadım bile."Adam,güldü.
"Tamam,eyvallah kardeşim.""Ben sarhoş,değilim."
dedi Sevgi,masaya vururken."Sen sarhoş,değilsin."
diye tekrar etti,adam.Genç adam,hem gülüp hemde içerken çakır keyif olmaya başlamıştı bile..
Artık gitmeliydi."Sen kiminle geldin?"
diye sordu."Ben..Ben kiminle geldim?"
dedi Sevgi.Genç adam güldü.
Eliyle alnını ovuşturdu.
"Gel,benimle.."