Selamlar!
Nasılsınız?23.bölümümüz 2 part
şeklinde olacak!20 oy 100 yorum!💕
İyi Okumalar!•
3 Sene Sonra:
"Şivaaaaş!"
"Barkın'ım!İris'im!"
diyen Mert Hakan,yere çökerek kollarını çocuklara açmıştı.Çocuklar amcasının kollarına kendilerini bıraktıklarında Mert Hakan onları öpücüklere boğmuştu.
İkisi de kahkaha atıyorlardı.
Mert Hakan onları son defa öpüp yere bıraktıktan sonra Sevgi'yle sarıldı."Hoşgeldin."
dedi Sevgi."Hoşbuldum,teyzen sana bir şeyler gönderdi."
dedi Mert Hakan."Biliyorum biliyorum haberim var.
Geç içeri kalma kapıda."Mert Hakan içeri geçerken,İris ve Barkın'da arkasından koşmuştu.
Sevgi,kapıyı kapatıp Mert Hakan'ın valizini kenara aldıktan sonra salona geçtiOğlu,Mert Hakan'ın omuzlarında otururken
kızı ise Mert Hakan'ın yanına oturmuş ona sıkıca sarılmıştı.İrfan ve Mert Hakan'a oldukça düşkünlerdi.
Sivas ve Kahveci diye diye peşlerinde dolanıyorlardı."Şivaş,baba yine geymedi!"
dedi İris,üzüntüyle kendini anlatmaya başladı başlayalı sürekli babasını söylüyordu.Mert Hakan,Sevgi'ye baktı.
Biliyordu ki sürekli evin içinde çocuklar babalarını soruyordu.Mert Hakan ardından çocuklara baktı gülümsedi.
"Amcasının kanaryaları,babanız çok çalışıyor.
Ama yakında yanınıza gelecek."Barkın ve İris heyecanlanmıştı.
"Geyçektey mi!?"
dedi Barkın,heyecanla."Evet!O da sizi çok özlemiş,öyle dedi bana!"
dedi Mert Hakan,gülerek.
Barkın ile İris birbirlerine baktılar.Mert Hakan,tekrar konuştu.
"Ama şimdi amca bi su içsin,olur mu?"
diyerek ayağa kalktı.Sevgi'ye mutfağı işaret etti.
Sevgi'de arkasından kalkıp mutfağa gitti."Ne zaman söyleyeceksin Sevgi?
Bak çocuklar da artık soruyorlar."
dedi Mert Hakan.Sevgi,mutfağın kapısını kapatmadan çocuklara seslendi.
"Annecim!Televizyon izleyebilirsiniz!"
dedikten sonra kapıyı kapattı Mert Hakan'a baktı."Babalarını istiyorlar.
Of ne yapacağım,bilmiyorum Mert.""Söyle,artık Altay'a söyle."
dedi Mert Hakan.Sevgi,ona baktı.
"Bana zaman ver.""Sevgi,biz sana 3 senedir o zamanı veriyoruz.
Birkaç gün sonra çocuklar 3 yaşına girecekler.
Ve bence bu işi bitirmelisin,artık!"
dedi Mert Hakan.Sevgi,ofladı.
Mert Hakan,Sevgi'nin hiç bir şey yapmayacağını biliyordu.Omuzunu sıktı,gülümsedi.
"Hadi tamam,hallederiz.Sıkma canını."Sevgi,gülümsedi.
"Hallederiz,biliyorum.""Anniiiiiş!Hadi geyiiiiin!"
diye seslendi İris.Mert Hakan ve Sevgi birbirlerine bakıp gülüştüler.
Mert Hakan çocukları fazlasıyla özlemişti.Mutfaktan çıktılar.
Mert Hakan,kapının önüne bıraktığı poşetleri aldı içeri geçti."Şivaaaaş,ne aldın bije?"
diye sordu Barkın.