Selamlar!
Nasılsınız?Kısa bir bölüm oldu.
Ama sizi daha fazla bekletmek istemedim.Süre atlamaları fazla olursa şaşırmayın.
Hızlı geçecek bu bölümler.20 oy 100 yorum!💛
İyi Okumalar!•
"Teyzem,otur şuraya!"
dedi Eda.Sevgi,elindeki son bardağı dolaba koydu.
"Bitti işte!""Ulan karnın burnunda hala durmuyorsun,hala durmuyorsun!"
dedi Eda,uyarırcasına.Sevgi,omuz silkti.
"Bişeycik olmaz!""Olur Sevgi,farkında mısın bilmiyorum ama senin çocukların ikiz!Senin iki katı,dikkat etmen lazım!"
dedi Eda.Sevgi,artık belli olan karnını tutarak sandalyeye oturdu.
Masanın üstündeki Cafer'i kucağını aldı.Cafer'e baktı,gülümsedi.
"Özledin değil mi?"
diye sordu Eda.Sevgi,olumlu anlamda başını salladı.
"Özledim teyze.Bazen şurama öküz oturuyor,gitmiyor!""Bir kere kızım,bir kere şu eski hattını tak telefonuna.En azından mesajlarını oku,Sevgi.Adamı öylece bırakıp geldin.Bu kadar sevmene rağmen."
dedim Eda.Sevgi,ofladı.
Telefonunu eline aldı,hattını,hesaplarını herşeyini değiştirmişti."Bana odamdan getirir misin?Hattımı."
dedi Sevgi.Eda,gülümsedi.
"Getiririm,tabi."
diyerek mutfaktan çıktı.Kısa bir süre sonra da elinde hat ile dönmüştü.
Sevgi,telefonunun içindeki hattı çıkarıp eski hattını taktı ve telefonunu yeniden başlattı.Anında bildirimler düştü ekrana,çok fazla bildirim vardı.
En son mesaj dün gece atılmıştı.Sevgi'nin bakmaya cesareti var mıydı?
Bakabilecek miydi bütün bu mesajlara?Derin bir nefes alıp verdi.
"Neyden korkuyorsun?"
diye sordu teyzesi.Sevgi,dolu gözlerle teyzesine baktı.
"Sence?"Teyzesi ofladı.
Neyden korktuğunu biliyordu.
Çocukluk fobisi yine peşini bırakmamıştı,bırakmıyordu."Teyzem,15 sene geçti 15!"
dedi Eda."Altay'a bu yüzden söylemediğimi de en iyi sen biliyorsun!O gece o kadını ben o halde gördüm!Kapıyı ilk açtığımda ben o halini gördüm...Ben o gece aşka olan inancımı yitirdim teyze."
dedi Sevgi,gözleri dolmuştu.Çocukluğunun fobisi yine gözünün önüne geliyordu.
Teyzesi,ona su verdi.Sevgi,suyunu yudumladı.
"Ben bilseydim böyle bir şey olacağını o gece sana o kapıyı açtırtmazdım...Benim yüzümden açtın sen o kapıyı."
dedi Eda.Sevgi,olumsuz anlamda başını salladı.
"O an açmam gerekiyordu ve açtım."
dedi elindeki telefona bakarak.Mesajlara girdi okumaya başladı.
1.5 aydır mesaj atmıştı Altay.