Selamlar!
Nasılsınız?Umarım iyisinizdir.
Çok uzatmak istemiyorum,bölüm sonunda ufak bir spoi verdim :)Yeni bölüm için sınırımız:
35 oy 100 yorum!✨🤍İyi Okumalar!
•
Sevgi yeni uyanmıştı.
Çevresine bakındı,karnına sarılı bir çift eli görünce gülümsedi.Altay'ın bu durumdan haberi olsa;
nasıl olacaklarını az çok tahmin ediyordu.Telefonundan saate baktı,kahvaltıya geç kalacaklardı.
Yavaşça Altay'a doğru döndü.Bir yandan onun saçıyla oynarken,diğer yandan onun yüzüne küçük küçük öpücükler bırakıyordu.
"Uyandığını biliyorum.Kahvaltıya geç kalacağız."Altay,mırıldandı.
"Dışarıda ederiz kahvaltı,biraz daha böyle duralım."Sevgi,güldü.
"Etmeyelim dışarıda,ben sonra denize girmek istiyorum!""Hatun,dışarıda da deniz var.Girersin,istediğin yerde."
konuşurken bile hala gözleri kapalıydı.Sevgi,ofladı.
Geri yerine yattı.Belliydi ki Altay,kalkmayacaktı.
Bir süre odanın tavanına baktı,ardından Altay'a sırtını dönüp telefonunu alıp gelen bildirimlere baktı.
Genellikle teyzesinden mesaj gelmişti.Arada Can'ın,annesinin telefonuyla oynarken yanlışlıkla attığı sesler ve fotoğraflar da vardı.
Bir süre sonra sıkıldı.
Altay'ın hiç kalkmaya niyeti yoktu.
"Altay,kalkacak mısın,ben çok sıkıldım?Yoksa gideceğim ben."Altay,mırıldanarak arkasını döndü.
"Yat sen Altay,ben hazırlanıp çıkıyorum o zaman."
diyerek yataktan kalktı.Lavaboya girdi,elini yüzünü yıkadı.
Saçlarını tepeden at kuyruğu şeklinde topladı.
Hava çok sıcaktı.Geri odaya döndü.
Dolabı açıp,ne giyeceğine baktı.Bir şort,bir de bikini takımı çıkartıp yatağın üstüne koydu.
Dolabı kapattı,kendine küçük bir plaj çantası hazırladı.Ayırdıklarını alıp tekrar lavaboya girdi.
Üstünü değiştirdi.Makyaj malzemelerinin olduğu dolabı açıp birkaç eşya çıkardı.
Yüzüne oldukça hafif bir makyaj yaptıktan sonra çıktı lavabodan.Telefonunu eline almasıyla,çalması bir olmuştu zaten.
Teyzesi,görüntülü arıyordu.Aramayı cevapladı.
"Baby,ne yapıyorsun?""Hazırlandım,çıkacağım şimdi.Sen ne yapıyorsun?"
"Ben de evdeyim işte,oturuyorum öyle."
"İyi iyi ne güzel işte."
dedi Sevgi,gülerek."Tek mi çıkacaksın sen?Altay nerede?"
diye sordu teyzesi.