Selam ballarım!🤍
Nasılsınız?Bu bölümden itibaren kurgu tamamen değişiyor,bilginiz olsun :)
30 oy 60 yorum!
İYİ OKUMALAR!🤍🪬
•
4 Hafta Sonra:
"Anne,ne pişirdiniz burada?Of,leş gibi kokmuş!"
Sevgi,burnunu kapatarak mutfağa girmişti.
"Bişey pişirmedik kızım,yemek yaptık teyzenle.""Ya bunların tarihi falan geçmiş olmasın,çok kötü kokuyor!"
"Teyzem,saçmalama.Herşeyin tarihine baktık,ayrıca yemekler gayet güzel kokuyor."
demişti teyzesi."Bilmiyorum teyze,ama şuan çok kötü kokuyor burası.Bir kaç gündür zaten kalktığımda midem bulanıyor.Hasta olacağım galiba."
demişti Sevgi,sandalyeye otururken.Annesi,elini alnına koydu.
"Ateşinde yok ki kızım."Sevgi,gülümsedi.
"Bir şeyim yok annem."
diyip,annesinin avucunun içini öptü."Babam,antrenmanda mı?"
diye sordu."Hı hı.Akşam misafiriniz varmış."
dedi teyzesi."Kim geliyor?"
diye sordu Sevgi,merakla."Şey ya...Takımın kalecilerinden,Altay'dı galiba."
dedi annesi."Altay mı?"
Bir aydır,neredeyse hiç görüşmemişlerdi.
En son maçtan sonra,merhabalaşmışlardı.
Niye adını duyunca heyecanlanmıştı?"Bişey mi oldu?"
diye sordu annesi."Yok,hayır.Şaşırdım sadece.Altay,yalnız mı geliyormuş?"
"Bilmiyoruz ki,belki birkaç kişi daha gelir."
dedi teyzesi."Ama yüksek ihtimalle,yalnız gelecek."
dedi annesi,Sevgi olumlu anlamda başını salladı."Ben odamdayım,biraz uzanacağım."
dedi Sevgi,ayaklanırken."Hastaneye gidelim istersen,bi serum taksınlar."
dedi teyzesi."Yok teyze,biraz uzanırım geçer.Hava da etkiledi galiba beni."
dedi Sevgi,ardından mutfaktan çıktı.Odasına geçip,yatağına uzandı.
Sabah kalktığından beri mide bulantısı peşini bırakmamıştı.
"Of,bu ne kardeşim zehirlendim mi acaba?Gerçi dışarıdan da yemek yemedim ama..."Kendi kendine konuşurken telefonuna gelen bildirimlere baktı.
Telefonunu komidinin üstüne bıraktıktan sonra üstüne çöken uykuyla beraber gözlerini kapattı.
Son zamanlarda zaten sürekli uyku halindeydi..."Güzel kızım,kalk hadi."
saçının okşanmasıyla gözlerini açmıştı,Sevgi.Babası,yatağının kenarına oturmuş saçlarını okşuyordu.
"Günaydın."
demişti babası.Sevgi,gülümsedi.
"Günaydın,babacım.""Annen,halsiz olduğunu söyledi gidelim mi doktora?"
demişti babası."Yok babacım,uyudum geçti."
demişti Sevgi."İyi bakalım,hadi toparlan aşağı gel.Misafirimiz var,birlikte oturalım masaya."
demişti babası da.Sevgi,olumlu anlamda başını sallayıp yatakta doğruldu.
Camdan dışarı baktığında havanın karardığını gördü.
O kadar fazla uyumuş muydu?