Selamlar!
Nasılsınız?Umarım çok çok iyisinizdir.
Uzun zamandır bölüm atamıyordum,özür dilerim :(Ve bölümü heyecanlı bir yerde bitirdiğim için nolur bana küfretmeyin.
Kurgunun yeni halini beğendiniz mi?
Benim şu ara çok hoşuma gidiyor.20 oy 70 yorum!🎀
İyi okumalar!•
Altay,seslenmişti.
Sevgi,arkasını dönüp ona baktı."Konuşalım,ne konuşacağız?"
Altay'ın eli ensesine gitti ve kaşıdı.
"Şeyi soracaktım,nasıl geleceksin?Kutlamaya?""Ha şey,babam da geliyor galiba,onunla gelebilirim.Gelmek istemezse de Mert Hakan'la gelirim."
"Anladım,istersen...Benimle de gelebilirsin."
dedi Altay."İçerde ayarlayalım mı onu?Zaten bende şimdi soyunma odasına gidip babama bakacaktım."
diyen Sevgi,ayağa kalkmıştı."Olur,olur."
dedi Altay,kenara geçerken.İkisi birlikte soyunma odalarına doğru giderken,Mert Hakan içerden çıkmıştı.
"Sevgi,sen Altay'la geç mekana.Bizim teyzenle çok ufak bir işimiz var arkanızdan geliriz.""Teyzem?Bir dakika,teyzemle senin ne alakan var?"
diye seslense de Mert Hakan çoktan parfümünü sıka sıka uzaklaşmıştı.Sevgi,ofladı.
"Umarım aklımdan geçen şey değildir."Altay,güldü.
"Bence tam aklından geçen şey."Sevgi,ona baktı.
"E Mert Hakan'da gitti duruma göre babam da geç gelecek.Gidelim mi biz?""Olur,gel gidelim.Araba aşağıda."
dedi Altay.İkisi otoparka yürürken,karşılarına kalabalık bir taraftar grubu çıkmıştı.
Hatta içlerinden birkaçı Altay'ı görüp fotoğraf çekmek için seslenmişti."Biraz beklesen sorun olur mu?Geri çevirmek istemiyorum."
dedi Altay,Sevgi'ye bakarak.Sevgi,olumsuz anlamda başını salladı.
"Hayır,sorun yok.Beklerim ben."
diyerek kenara doğru geçti ve duvara yaslandı.Altay,taraftarlarla fotoğraf çekmeye giderken,Sevgi'nin bir eli istemsizce karnına gitti.
Orada iki can taşıdığını biliyordu.Tek başına,nasıl yapacaktı en ufak bir fikri yoktu.
Ama yapmak zorundaydı.Babalarının onlardan haberi olmamalıydı.
Asla söylemeyecekti.Bütün bunları düşünürken hafiften karnını da okşuyordu.
Düşüncelere dalıp gitmişken bir yandan da taraftarla fotoğraf çekinen Altay'ı izliyordu.Can'ın ona doğru koşup bacaklarına sarılmasıyla daldığı yerden bakışlarını çekti ve gülümseyerek yere çöktü.
"Canişkom!"
diyerek onu kucakladı.