Selamlar!
Nasılsınız?Dünkü maçı konuşmak dahi istemiyorum,futbol bu değildir.
Ligten çekilme kararı verirsek ne olursa olsun takımımın hep arkasındayım!20 oy 100 yorum!🎀
Azıcık yorum yapın da zamanımız geçsin,yoksa hiç yazma hevesim kalmıyor!İyi okumalar!
•
"Bana neyi söyleyemezsin,Sevgi?"
Üçü de aynı anda o tarafa baktığında Altay'ı görmüşlerdi.
"İşte şimdi sonuna geldik."
dedi Eda,sessizce.Altay hala onlara bakmaya devam ediyordu.
"Size soruyorum,bana neyi söyleyemezsin?""Eda,biz içeri gidelim.İkisi konuşsun."
dedi Mert Hakan."Ben-.."
"Sen?"
"Biz içerdeyiz bir şey olursa çağırırsınız."
diyen Mert Hakan,Eda ile birlikte içeri girmişti.Şimdi ikisi de yalnızdı.
Altay,dikkatle Sevgi'ye bakıyordu.Ama Sevgi,bu durumu söylememek konusunda oldukça ısrarcıydı.
"Neden ağladın sen?"
dedi Altay."Ben,ağlamadım."
dedi Sevgi,kendi bile inanmamıştı.Altay,inanmasa da olumlu anlamda başını salladı.
"Tamam,belli ki şuan söyleyemiyorsun.Bir şeylerden çekiniyorsun...Sana şunu söyleyeyim,belki rahatlarsın.Benim hayatımda şuan birisi yok."Sevgi,sessiz kalınca Altay konuşmaya devam etti.
"Az önce siz konuşurken duydum,hayatında biri var mı bilmiyorum dedin.""Altay,ben sana bunu nasıl söyleyebilirim bilmiyorum...Ama arkadaşlığımızın da bozulmasını istemiyorum.Bak istemezsen gerçekten anlarım."
"Keşke söylesen ben de ona göre bişey desem sana."
dedi Altay,gülerek."Ben.."
"Sen?"
"Tamam söylüyorum,ben senden çok hoşlanıyorum.Bu hoşlanmak bile değil hatta,daha ilerisi..Bak kabul etmezsen,seni an-..."
Yine söylememişti hamileliğini,söylemeyecekti de.
Bir süre bu yalanı,tabi yalan denirse,sürdürecek ardından bir anda ortadan kaybolacaktı.Cümlesinin yarım kalmasını sağlayan Altay'ın dudakları olmuştu.
Sevgi,önce şaşırsa da tepki verememişti.Altay,geri çekildi.
"Cevabını aldığını düşünüyorum.""Ben..Aldım."
dedi Sevgi,gülümseyerek."Bunun için mi bu kadar gerildin,sen?"
diye sordu Altay.Aslında gerilmenin altında bambaşka şeyler vardı.
Sevgi,olumlu anlamda başını salladı.
"Yani,evet."Altay,gülümsedi.
Sevgi'nin saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.İkisi de birbirine bakıyordu.
İki de gülümsüyordu.Belki de sessiz kalmak en iyisiydi.
"Peki.Şimdi ne olacak?"
diye sordu Sevgi,sessizliği bölerek.Altay,omuz silkti.
"Sen ne istersen o olacak."Sevgi,güldü.
"Öyle mi?"
dedi 'i'yi uzatarak.Altay,onu taklit etti.
"Öyle."
dedi 'e'yi uzatarak."İçeri mi girsek,biraz soğuk oldu da."
dedi Sevgi.