Selamlar!
Nasılsınız?Uuuupuzun bir bölüm oldu!
Biraz daha böyle birbirlerini zorlasınlar mı yoksa,ufaktan bir barışma bölümü gelsin mi artık?20 oy 100 yorum!❤️🔥
İyi Okumalar!•
Sevgi eve döndüğünde saat epeyce geç olduğundan herkes uyumuştu.
Yatak odasına girdiğinde gördüğü manzara ile gülümsedi.Altay,çocukları iki yanına yatırmış ikisini de kollarıyla sarmalamıştı.
Sevgi,çantasını kenara bırakıp onlara doğru yaklaştı.Üstlerinden attıkları örtüyü yavaşça üzerlerine tekrar çekti.
Önce kızının saçlarından öptü,ardından oğlunun.Altay'a baktı uzun uzun.
Bugün ikinci maçına çıktığını biliyordu.Bir süre onları öylece izledi.
Baktı,şanslı hissediyordu kendini.Bunca yıldır sakladığı çocuklarını anında kabullenmişti Altay.
Ona kalırsa,anında affetmeliydi Altay'ı...Ama kızlar buna müsade etmemişti.
Bir süre durması gerektiğini söylemişlerdi.Sevgi,düşüncelerinden uzaklaşıp dolaptan pijamalarını aldı.
Odanın loş ışığını kapatıp kapıyı yavaşça çekti.Misafir odasına girip,üzerini değiştirdi.
Elini yüzünü yıkadıktan sonra yatağa uzandı.Telefonunu eline aldı.
Altay,hikaye atmıştı.
Açıp ona baktı.Sahada çocuklarla çekildiği fotoğrafı paylaşmıştı.
Sevgi,gülümsedi.Ekran görüntüsü aldı.
Bu fotoğraf telefonunda kalmayı hak ediyordu.Uykusu daha ağır basıncaya kadar telefonuyla ilgilendi.
Üstten gelen bildirimlerde Kevin,daha sonra tekrar buluşmaları gerektiğini vs yazıyordu...Sevgi,ekranını kilitledi.
Kenara bırakıp,kendini uykunun güzel kollarına bıraktı....
Yüzüne kondurulan minik öpücüklerle gülümsedi Sevgi.
"Anneniz uyandı mı?"
diye sesleniyordu Altay."Hayıy babi!"
diye cevap verdi Barkın.Biraz daha böyle durmasında sıkıntı yoktu ona göre mutluydu şuan.
"Anniş,günaydıııııın!"
diyordu Barkın.İris,kardeşine döndü.
"Babiyi çağıyayım!
Anniş uyanmıyor."Barkın,
"Niden?"
diye sordu."Baysana Baykın,anniş uyanmıyoy.
Hani Anniş bize bi maşal okumuştu Ya.
Pyens geyip öpüyoydu.
Sonra uyanıyoydu pyenses."
dedi İris.Barkın hemen itiraz etti.
"Hayıy!Annişi ben öpeyim!"İris,hazır cevap olduğundan anında cevap verdi.
"Oymaş Baykın!
Annişin pyensi babi!"