Selamlar!
Nasılsınız?Böyle bir şey yoktu öyle bir içimden geldi diyelim :)
20 oy 100 yorum!🎀
İyi Okumalar!•
Sevgi,ofisinde son dosyasını kapattı.
Derin bir nefes vererek arkasına yaslandı.Bir eliyle şişmiş karnını okşadı.
32.haftayı çoktan geride bırakmışlardı.Doktor önündeki haftaların oldukça riskli olduğunu ve hastane çantasının artık hazır olması gerektiğini söylemişti.
Annesi birkaç hafta içinde yanına gelecekti.
Babası ise son maçları oynatıyordu.2-3 maç sonra şampiyonlukları kesinleşecekti.
Ondan sonra kardeşi ve babası da gelecekti.Sevgi,oturduğu yerden kalktı.
Cama doğru yaklaştı ve dışarıyı izlemeye başladı.Artık düzeni tam anlamıyla oturmuştu.
Alışmıştı da.Kapısının çalmasıyla oraya döndü.
Asistanı ve aynı zamanda arkadaşı Emmy içeri girdi."Sevgi,Türkiye'den misafirlerin var.Alayım mı?"
Sevgi,kaşlarını çattı.
Kim gelmiş olabilirdi ki?"Al Emmy."
Emmy,dışarı çıktıktan kısa bir süre sonra içeri Kahveci ailesi ve Yandaş girmişti.
"Siz şaka yapıyorsunuz!""Dur bakalım,şaka mıyız?"
dedi Mert Hakan kendine dokunarak,keyfi her zamanki gibi yerindeydi.
"Bak gerçekmişiz!""Sevgi!"
Can,aralarından çıkarak ona doğru koştu."Canişkom!"
dedi Sevgi,onu kucağına almak istiyordu ancak fazlasıyla büyüyen göbeği buna izin vermiyordu.İrfan,oğlunu kucakladı ve Sevgi'ye sarılmasını sağladı.
İkisi birbirini fazlasıyla özlemişti."Hangi rüzgar attı sizi buraya?Bildiğim kadarıyla milli ara da değil?"
"Orası ben anlatayım sana..."
diyen Gözde lafa girdi.
"Bunlar geçen antrenmanda İsmail hoca ile konuşmuşlar.Biz Sevgi'yi özledik gibisinden.İsmail hoca da bunlara 4 gün izin vermiş."Sevgi,güldü.
"E çok iyi yapmış o zaman."
Çantasını ve ince montunu aldı.
İlkbahar olmasına rağmen havalar pek ısınmamıştı.
"Hadi eve gidelim!""Sığacak mıyız hepimiz arabaya?"
diye sordu Mert Hakan."Sığarız sığarız,hadi."
dedi Sevgi,fazlasıyla mutlu olmuştu.
Odadan çıkmadan önce Can'ın da elini tutmuştu.Çıkarken Emmy,yanlarına geldi.
"Bugün ilaçlarını içtin değil mi?Unutmadın?""İçtim Emmy,bu kadar tedirgin olma."
Emmy,gülümsedi,
Sevgi,konuşmaya devam etti.
"4 gün açmayacağız,zaten dosyaları da hallettik.Arkadaşlarım burada olacak."Emmy,olumlu anlamda başını salladı.
İrfan araya girdi.
"Bizim için işini aksatma."Sevgi,ona baktı.
"Hadi ama,buraya kadar gelmişsiniz!Tabi ki birlikte zaman geçireceğiz."Hepsi güldü.
"O zaman anahtarı bize ver biz sürelim."
dedi İrfan.Sevgi,anahtarı ona verdi.
İrfan sürücü koltuğuna geçtikten sonra diğerleri de bir şekilde arabaya sığmıştı.Kısa süre sonra eve vardıklarında Eda kapıyı açmıştı.
Tabi ki o da diğerlerini karşısında görmeyi beklemiyordu.