Masal'dan
Akşam eve geldiğimde mutfaktan gelen şarkı sesiyle direkt mutfağa girmiştim. Müzik eşliğinde yemek yapan Altay yüzümü gülümsetmişti.
" Sevgilimm.. N'apıyorsun ya? Bu ne güzel manzara böyle?" dediğimde gidip öpmüştüm yanağından.
" Oo.. Hoş geldiniz efendim. Dedim güzelime bir yemek yapayım yiyelim karşılıklı."
" Yaa.. Çok güzel demişsin onu ya. İyiymiş sevdim bunu." diyip güldüğümde bir şeyler mırıldanmıştı.
" Bir şey mi dedin? Bu kadar sesli konuşma Bayındır ya.."
" He yok ya.. Şarkı takıldı ağzıma da onu mırıldandım. Hadi git değiştir üzerini yemek hazır olmak üzere."
" Hemen geliyorumm." dediğimde çıkmıştım mutfaktan.
Altay'dan
Ne kadar çaktırmasam da Masal'ın Sivas'a gidecek oluşu kafamı hala çok kurcalıyordu. Gün boyu Oytun'la birlikte, Masal'a edeceğim evlenme teklifiyle uğraşmıştık. Ama son yaşananlar onu bile ikinci plana atmama neden olmuştu.
Masal'ın gelişiyle düşüncelerimden kurtulduğumda mutfakta kalan son şeyleri de getirmiştim masaya.
Masaya oturduğumda bir süre sadece bana odaklanmıştı Masal.
" Sen de bir şeyler var. Çok huzursuzsun. Anlat. Konuşalım."
" Yok be yavrum. Ne olacak? Normal işte huzursuzluk nereden çıktı?"
" Altaaayy.. Sıkılmadın mı sevgilim? Hep aynı savunmadan." dediğinde gülmeye başlamıştı. Onun gülmesi beni de güldürdüğünde sanırım artık konuşmaktan başka yolum da yoktu.
" Masal.. Hala Sivas'a gitmemen gerektiğini düşünüyorum."
" He sen hala oradasın. Altay.. Sabah kapattığımızı düşünüyordum bu meseleyi."
" Hayır kapatmadık. Evde konuşmak üzere bitirdik hatırlarsan."
" Altay.. Ben gideceğimi sana sabahta söyledim zaten. Neden uzattın bunu bu kadar anlamadım ki?"
" Ben de sana gitmemen gerektiğini söyledim. Sen neden uzatıyorsun?"
" Hangi vasıfla gitmemem gerektiğin kanısına vardın.?! Buna zaten karışamazsın da şu an daha hiç karışamazsın Altay Bayındır..!"
" Hangi vasıfla öyle mi!? Sevgilin falanım ya hani farkında mısın?!"
" Bu benim işim! Peki sen bunun farkında mısın!? Gitme gelme, yapma etme!? Ben boşuna okumadım bu okulu kusura bakma!"
Son dedikleriyle kalkmıştı masadan.
" Masal! Gel şuraya! Daha bir şey yemedin nereye?!"
" Lafların doyurdu karnımı sağ ol Altay Bayındır!" diyip kapıyı çarpıp çıkmıştı balkona.
" Ya Masal!" dediğimde gitmiştim yanına hemen.
" Altay! Neden yapıyorsun bunu ya?! Bu kuruntu neden benim aklım almıyor?! Aldattım mı ben seni ne yaptım ben sana ya!? Ne bu güvensizlik anlamıyorum ki!!"
" Masal.. Bağırma! Balkondayız, toplayacaksın milleti başımıza!"
" Off ben ne diyorum sen ne diyorsun ya!" diyip geri girmişti içeriye. Arkasından girdiğimde artık daha güvendeydik en azından ikimizde.
" Masal tamam! Git lütfen git ya! Bu kadar kavgaya değeceğini düşünüyorsan gerçekten git!"
" Ya zaten gideceğim! Sen bunu bu kadar uzattığın için kavga ediyoruz şu an! Ya da dur pardon bana asla güvenmediğin için!" dediğinde kahkaha atmaya başlamıştı.
" Evet, güvenmiyorum! Neler yaşadım ben şu beş yılda sen biliyor musun!? Seninle bir şeyler yaşayabileceğimi hissettiğim günün ertesi günü onunla her gün boy boy fotoğraflarını gördüğümde ne hissettim! Sen bunu asla yaşamadın Masal Bayındır! Sen sadece lafta varsın! Şimdi Mert sana iki gülse hemen kafam karıştı benim diyeceksin! Ben bu senaryoyu daha kaç kere yaşayacağım çok yoruldum artık!?"
Yükseldiğimde sadece susmuştu. Bir fayda etmediğini gördüğümde sakinleşmemin ikimiz içinde iyi olacağını düşünmüştüm.
"Aşığım sana ama.. Masal yapma artık lütfen.. Tamam git ama yaşatma bunları n'olur.."
" Uzattın. Neyse ne ya.. Gitme hevesi kalmadı içimde zaten. Çocuğa da ayıp olacakta bakacağız artık Altay Bayındır. "
" Ya.. Özür dilerim. Haklısın fazla abarttım ama sen de anla güzelim. Çok seviyorum be."
" Çok seviyoruz da yorma be sevgilim." dediğinde gülümsemiştik.
Sarıldığımda yaslamıştı başını göğsüme. Bu huzur başka hiçbir şeyde yoktu.
" Ben açım bu arada hala.. Mükemmel görünüyordu yemek. Devam mı etsek kaleci?" diyip kahkaha atmıştı.
" Hadi öyle yapalım bakalım yavrum benim. Geçelim masa hala duruyor zaten. "
" İşte bu beeee.. Canım sevgilim benim."
" Canın sevgilini mahvettin be güzelim. Ama olsun iyi ki varsın iyi kiii.." diyip ilerlemiştim masaya.
~ne kavga ettiler ama ahahsjsjjsx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gündüzüm seninle || altay bayındır
Fanfiction'aşkını bir sır gibi senelerdir sakladım.'