|25|

373 21 31
                                    

*1 ay sonra*

@altaybyndr_1 EVLENDİK! @masalbyndr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@altaybyndr_1
EVLENDİK! @masalbyndr

@masalbyndr: evet arkadaşlar Altay artık Bayı'mdırahahsjshqjshwjs

@altaybyndr_1: bazı komiklikler şakalar
@masalbyndr: bu şaka için ne kadar bekledim haberin var mı seninn??
@altaybyndr_1: tamam hanım tamam
@masalbyndr: heh şöyle yola gel agahahahah

@tayyipsanuc: çok mutlu olun Bayındır'lar.

@masalbyndr: darısı başına Sanuç.

@ismailyuksekk: nikaha çağırmadılar ama benim hala favori çiftim.

@masalbyndr: düğüne ilk seni davet edeceğim ahtapot ismail.
@ismailyuksekk: hadi öyle yap bakalım.

~~~

Masal'dan

Aradan geçen bir ayda göbeğim de belirginleşmeye başlamıştı hafiften. Ve biz bugün evlenmiştik. Bundan bizim dışımızda kimsenin haberi yoktu. Altay'ın paylaştığı fotoğrafa kadar tabii ki.

" Nasılız ama?" dediğinde minik bir kahkaha atıp iyice çekmişti beni kendine. Şu an İtalya sokaklarında, her şeyin başladığı yerde, sarmaş dolaş yürüyorduk.

" Biz her zaman mükemmeldik Altay Bayındır." dediğimde eğilmesini işaret edip minik bir öpücük kondurmuştum dudağına.

" Ne kadar ayıp aa kızımızın yanında." diyip kahkaha atmıştı. Kahkahasına eşlik ederken gözlerim de göbeğime kaymıştı.

" Ya kızım kızım diyorsun daha bilmiyoruz hiçbir şey. Belki oğluşumuz ona ayıp olmuyor mu aaa?"

" Öğrenelim artık lütfen. Ben zaten kız olduğunu biliyorum da sen de öğren diye işte annesi." dediğinde koymuştu elini göbeğime.

" Öğreniriz bakalım. Ne acelemiz var." dediğimde çalan telefonuyla elini çekmek zorunda kalmıştı göbeğimden.

" Kim ya bu saatte?" dememle telefonun ekranını gösterdiğinde ekranda yazan Anne'm yazısı gerginliğimi arttırmaya yetmişti.

" Efendim annecimm..!"

" Oğlum biz burada neyiz? Haber vermeden evlenmek ne demek ya.!?"

" Biz de çok iyiyiz annecim çok sağ ol. Evlendik. Çünkü öyle olması gerekiyordu. Dönünce anlatacağız hepsini. Söz."

" Yok annecim hiç zahmet etmeyin. Mutluluklar size."

Telefonun yüzüne kapanmasıyla bana dönen Altay'la birlikte kahkaha atmaya başlamıştık. Ardından çalan telefonumla bu sefer sıra bendeydi.

" Başlıyoruz. Hazır mısın Bayındır?" dediğimde her zaman diye ağzını oynattığında açmıştım telefonu. Arayan annemdi.

" Masal!"

" Annecimmm.."

" Derhal Eskişehir'e geliyorsun! Bütün bu saçmalığın bir açıklaması olmalı herhalde!"

" Anne.. Sakin olur musun? Döndüğümüzde anlatacağım her şeyi."

" Hemen döneceğin için hemen anlatacaksın çok uzun sürmeyecek! Evlenmek ne demek ya!? Hiç anneye babaya bir şey söylemeden. Olmadı bu Masal hiç olmadı."

" Haklısın.. Anne anlatacağım her şeyi gerçekten. Lütfen sen biraz sakin ol. İki güne döneceğiz sonra hemen Eskişehir'deyiz."

" Zahmet olacak size de ama. Daha evlendiğin adamla tanışmıyoruz bile delireceğim Masal ya!"

" Anne abart biraz daha. Geçen gün oturduk ya hep birlikte."

" Of Masal of..!"

" Annecim ben kapatıyorum. Öptüm. Görüşürüz."

" Görüşürüz Masal Bayındır görüşürüz." diyip kapattığında bir oh çekmiştim.

Ardından Altay'a döndüğümde onun da bakışları ben de olacaktı ki göz göze gelmiştik hemen.

" Rahat geçireceğimiz iki günümüz var gibi kaleci." dediğimde kahkaha atmıştı.

" O zaman dolu dolu geçirmemiz gereken konular var." diyip birden kucağına aldığında ne olduğumu anlamamıştım.

" Ya Altay..!"

" Yo Oltoy..! Otele gidelim be kızım artık. Yeter bu kadar." dediğinde kahkaha atmamın önüne geçememiştim.

" Gidelim artık ya bence de.. Bu kadar sıkıcı geçmemeli." dediğimde bakmıştı ters ters.

" Görürsün sen sıkıcıyı.." diye mırıldandığında duymamazlıktan gelip yaslanmıştım iyice göğüsüne.

Altay'dan

Odaya geldiğimizde Masal kucağımda uyuyordu. Yavaşça yatağa bıraktığımda ben de balkona geçmiştim.

Çektiğimiz o kadar şeye değmişti. Biz bugün evlenmiştik. Bir süre balkonda bir şeyler içip ardından ben de yanına uzandığımda uykusunda söylenmeye başlamıştı yine. En son bu hallerine gülüp saçlarıyla oynadığımı hatırlıyordum.

Gözümü açtığımda hava aydınlanmıştı ve gözümün önündeki manzara bu zamana kadar gördüklerimin en iyisiydi.

~evet evlendiler sonundaagahahsjsh

gündüzüm seninle || altay bayındır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin