*Bir Hafta Sonra*
Masal'dan
Evlilik teklifinin üzerinden bir hafta geçmişti. İkimizde fazla sevgi pıtırcığıydık bu süreçte.
Altay antrenmana ben ise ofise geçmek üzere kahvaltı yapıp çıkmıştık evden. Trafiğin de yüzüme gülmesiyle çok geçmeden varmıştım ofise.
Kahvemi alıp yapacaklarım için oturmuştum bilgisayarın başına. Ligler bitmek üzereydi ve dolayısıyla benim de işlerim yoğunlaşmıştı şu sıralarda.
Mail kutumda gezinirken gözüme çarpan mail hemen üzerine tıklamama neden olmuştu.
İçeriğini okumam heyecanlandırmıştı. Mezun olduğum üniversite kariyer zirvesi için beni davet ediyordu. Bu gerçekten mükemmel bir şeydi.
Maili onaylayıp kendi yapacaklarıma geri döndüğümde bir süre fikstürle bakışmak zorunda kalmıştım. Üniversitenin kariyer zirvesi ve Sivasspor-Fenerbahçe maçı aynı gündü. Maça zaten gidecektim ikisinin de aradan çıkması iyi olabilirdi ama bir de Altay faktörü vardı. Gitmemem için fazlasıyla diretmiş, diretmekle kalmayıp üzerine mükemmel bir kavgayla da taçlandırmıştı.
Ben tüm bunları düşünürken kapının açılmasıyla oraya dönmüştüm.
"Sevgiliimm.. Gelebilir miyim?"
Kapıda beliren Altay gülümsetmişti.
" Buyrun efendim. Tabii ki gelebilirsiniz." diye verdiğim resmi mesaj güldürmüştü onu.
" Hoş geldiinn!" diyip sarılmıştım. O da karşılık verip geçmişti karşımdaki koltuğa.
" Ee nasıl geçiyor gününüz psikolog?"
" Güzelll.. Seni görünce daha bir güzel oldu sanki kaleci." dediğimle kahkaha atmıştı.
" Bu hafta bir yerlere gidelim diyorum. Ne dersin güzelim?"
" Iıı.. Şey sana bir şey söylemem gerek. Üniversitem kariyer zirvesi yapıyormuş. Bana da davet göndermişler. Oraya gitmem lazım. Bu fırsatı kaçıramam. Üzgünüm sevgilim. Ama haftaya yapabiliriz o dediğini iyi olabilir."
" Ne zamanmış ya o?" diyip ciddileşmişti.
" İki gün sonra."
Attığı soğuk kahkaha beni de ciddileştirmişti.
" Sen şu tesadüfe bak arkadaş! Sivasspor-Fenerbahçe maçının olduğu gün! Tam da olması gerektiği gibi! Süper ya!"
" Ne diyorsun ya sen?"
" Yalan söylemene gerek yoktu gitmek için diyorum!!"
" Altay yok artık ya!" dediğimde hala gülüyordu.
" Sen biraz daha kafanda kurmaya devam edersen bu ilişki daha fazla ilerlemeyecek Altay Bayındır!!" diye eklediğimde gülmesini kesmişti.
" Ben kafamda kuruyorum öyle mi?! Resmen yalan söylüyorsun ya bana! Senin söyleşiye gideceğine gram inanmıyorum var ya! Saçma sapan duygu değişimlerin ve seçimlerinle beni öyle bir duruma getirdin ki! Artık şüphe duymaya başladım sayende her şeyden!"
" Altay defol git şuradan ya! Güvenmiyorsan neden bu ilişkinin içindesin!? Neden yoruyorsun ikimizi de ya!? Neden yapıyorsun bunu Altay neden!?"
" Seviyorum çünkü! Maalesef ki köpek gibi aşığım!"
" Güvenmiyorsun ama aşıksın öyle mi?! Güldürme beni ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gündüzüm seninle || altay bayındır
Hayran Kurgu'aşkını bir sır gibi senelerdir sakladım.'