|26|

363 20 30
                                    

Masal'dan

" Günaydın sevgilim.."

Gözümü açar açmaz başımın üzerinden gelen sesle gülümseyip bakmıştım o tarafa doğru.

" Günaydın Altay Bayındır.." dediğimde eğilip öpmüştü dudağımdan.

" Sen biraz daha bu kadar resmi davranırsan düşüp bayılacağım şuraya Masal." demesiyle bir kahkaha patlatmıştım.

" Seviyorum.."

" Biliyorum." dediğinde yine öpmeye yeltenmişti ki kalkmıştım yataktan.

" Neyi diye sormadın?"

" Neyi olduğunu bildiğimden genelde tercih etmiyorum böyle şeyleri sormayı. Hadi hadi hazırlanalım da kahvaltıya inelim Bayan Bayındır."

" Ya hayatıma hiçbir etkisi olmadı ki bu evliliğin. Ben iki gün önce de Bayındır'dım hala Bayındır'ım arkadaş." diye söylenerek banyoya geçtiğimde arkamdan söyleniyordu.

" Sevgilim lütfen söylenecek başka bir şey mi kalmadı ya.." diyip gelmişti peşimden.

" Yalnız biraz özel alana saygı ya.. Çıkarsan duş alacağım." dediğimde sarılmıştı arkamdan.

" Ortak alanımız ya hani artık.." diye pis pis sırıttığında geçirmiştim dirseğimi karnına.

" Altaaayy..!"

" Oltoooy..!" dediğinde dönmüştüm ona.

" Beni taklit etmek mi? Hiç yakıştıramadım ya.. Hadi ya çık çık." dememle duşa girmesi bir olmuştu.

" Artık çok geç.." diyip kahkaha atmıştı.

" Of Altay of.. Sabır ya sabır."

" Ya gel işte güzelim ya.." diyip yamuk bir gülüş atmasıyla kendine çekmişti.

" Kıyafetlerimle ıslanmaktan nefret ettiğimi biliyorsun Altay ya..!"

" Oltoy yo..! Canım benim.."

" Canım canım..!" diyerek çıkmıştım yanından.

" E güzelim ama.."

" Hadi Altay hadi.." dediğimde çıkıp kapatmıştım banyonun kapısını.

(...)

Kahvaltıya indiğimizde Altay her zaman yaptığı gibi en kuytudaki masaya geçmişti.

" Hayranım şu özelliğine. Gerçi sevgililerinle buluşmak için bu özelliğini çok kullandığından ustalaşmışsındır iyice." dediğimde tuhaf bakışlarla bakmaya başlamıştı.

" Masadan benim 'sözde sevgililerime' nasıl geçtik güzelim?"

" Bir haftada beş kişiyle adı çıkan ben değilim Altay Bayındır.. Neyse daha önemli sorunlarımız var. Annemleri ne yapacağız?"

" Bence de neyse Bayındır.. Annemler.. Hiç bilmiyorum Masal ya. Haber vermeden evlenmemiz baya kötü oldu. Bir yandan haklılar. Ama düzelir ya eminim. Ne diyecekler en fazla. Hem bebeğimiz hem de koskoca iki günümüz var şu an bunları düşünmememiz gerek." diyip gülümsemişti.

" Altay ya.. Dönsek mi? Bu durum çok kötü hissettiriyor. Hiç keyif alamıyorum ya.."

" Ama sevgilim.. Gerilmesene bu kadar. En fazla ne olabilir ki? Anlarlar bence bizi. Tamam annem telefonu suratıma kapatmış olabilir. Ama hallederiz."

gündüzüm seninle || altay bayındır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin