Selamlar:) ...İyi okumalar......
...........
Bugün haftasonuydu . Bizde Burcu'yla dün alışveriş yapmaya karar vermiştik . Bugünde gidecektik .
Alışveriş diyince bende akan sular durur . Çok eğlenceli . Hatta birşey almasak bile Burcu'la mağaza mağaza dolaşıp kıyafetleri deneyip hiçbirşey almazdık . Bizde böyle bir deliyiz işte :)
Ama bugün birşeyler alacaktık.
...............Sonunda Burcu gelmişti . Hiç vakit kaybetmeden hemen arabaya bindim .Tabi Burcu hemen söze başladı . Hiç susmak bilmiyor gerçekten.
"Kız sana çok güzel haberim var " dedi . Ağzı kulaklarına varıyordu . Hadi hayırlısı .
"Neymiş "
"Hazır mısın ? Kalp krizi geçirme sonra "
"Ne abarttın ya . Altı üstü bişe söyliceksin . Hem ben niye kalp krizi geçireyim ki "
"Tamam o zaman pat diye söylüyorum ben"
"Söyle hadi "
"Bu akşam Madrigal'in konseri var ve ben ikimizede bilet aldım bile "
Kalbim gerçekten de durdu herhalde . Ben bu gruba aşığım . En sevdiğim grup yaa.
"Neeeeeeeee " diye bağırıverdim . Gerçekten şok geçiriyordum .
"Kızım dur ne bağırıyorsun ya . Kulak zarım patladı "
"Sen ciddi misin lan "
"Tabikide "
"Seni çok seviyorum "diye öpmeye başladım . Ama hemen geri çekildim . Çünkü Burcu şu an araba sürüyordu . Kaza yapma olasılığı olduğu için geri çekildim . Yoksa Burcu'yu şuan benim öpmelerimden kimse kurtaramazdı .
Sonunda AWM ye gelmiştik . Normal geliş sebebimiz gündelik kıyafet almaktı . Ama şimdi akşamki konser için alacaktık. Birde en önden yer almış . Canım kankam , canım bestim benim .
Önümüze ilk çıkan mağazaya girdik . Burcu bir tarafa ben bir tarafa ayrıldık . Öyle çok seçici bir insan değilimdir . Hoşuma giden ilk elbiseyi giyerim . Ve umduğum gibi üstüme çok yakışır . Ne giysem yakışıyor işte .
Gözüme ilk çarpan elbiseye aşık oldum . Çok güzel bir elbiseydi gerçekten . Elbiseyi hemen aldım ve giyinme kabinine gittim . Hemen üstümü çıkartıp elbiseyi giydim . Küçük çaplı bir şok geçirdim . Elbise tam bedenime göreydi . Sanki benim için yapılmış gibiydi . Muazzam birşeydi ve üstümede çok güzel yakışmıştı.
Kabinden çıkıp hemen Burcu'nun karşısına geçtim . Ağzı açık kaldı . Tabikide çok güzelim herzamanki halim. Tşk tşk tşk.
"Kızım bu çok güzel olmuş "
"Tabikide güzel olacak . Ben giyiyorum çünkü "
"Egonda Everest Dağından büyük maşallah "
"Maşallah "
Hemen aynanın karşısına geçip bir fotoğraf çektim . Nedense aklıma hemen mafya bozuntusu geldi .Aşık olduğumdan değilde beni kıskanıyor gibi geliyor bazen. Çünkü bana çikolata kutusu gönderdiğinde giydiğim şorttan dolayı azar yemiştim . Bence kıskanıyor .
Zaten kıskanıyor
Neden kıskansın ki beni
Çünkü senden hoşlanıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BOZUNTUSU
Literatura FemininaLoya : Çok şanslı bir insansın vallaha Loya : Benimle konuşmak herkese nasip olmaz Loya : Seçili kişilerdensin yani Loya : Değerini bil :) Loya : Yazıyorum ama inşallah yakışıklı bir erkeksindir Loya : Erkeksin değil mi ? Loya : Şimdi sen numar...