Karakoldayız

1.7K 61 3
                                    

İyi okumalar  :)

🐞🐞🐞🐞🐞🐞

" Burcu "

"Efendim kanka "

"Ben sana birşey dicemde "

" Yine ne bok yedin !"

"Ayıp ayıp insan kankasına öyle dermi hiç . Alındım gücendim vallahi "

"Sadede gel sadede "

"Hı öyle diyorsun . Tamam söylüyorum . Kızma ama "

"Lan hadi söylesene . Delirtme beni "

" Hani biz şimdi AWM'ye gidiyoruz ya "

"Eeee "

"Savaş'la Ateş'te geliyor "  Oh be sonunda söyledim . Ama şimdi keşke söylemeseydin . Araba kullanıyor şuan . Kaza maza yapmasak bari .

"Kanka bişe demicek misin "

"Ağzına sı- tüküreyim ben senin . Niye çağırıyorsun lan ! "

"Ya kanka bizde gelelim dedi . Bende gelin dedim . Hem sevgilim o benim . Gözümün önünden ayrılmaması gerekiyor.  "

" Ayy daha sevgilim diyor . O gelince sen onunla takılırsın  beni unutursun . Tek mi kalıcam ben şimdi "

" Yok kıııııız . Ben seni tek bırakır  mıyım hiç . O yüzden Ateş'te geliyor ya "

" O çocuğu benden uzak tut . Sana aşık oldum diyor. Bir gün elimde kalacak haberin olsun "

" Belki sende aşık olursun "

"Aynen aynen ondan canım "

"Büyük konuşma "

"Konuşmuyorum ! "

"Tamam " konuşmamız bittiğinde AWM'ye gelmiştik . Hemen arabadan inip içeri girecektik ki ileride Savaşla Ateşi gördüm . Ve Burcu'yuda kolundan tutup o tarafa götürmeye daha doğrusu sürüklemeye başladım . Gelmicem diye inat ediyor . Şeytan diyor vur şunun ağzının üstüne . Ama şeytan dediği için yapmıyorum . Ben çok iyi bir kızım vesselam .

"Erken gelmişsiniz sevgilim "dedim .

"Eee ölümle tehdit edildik . Geç mi kalsaydım "

"Afferim afferim böyle ol " diyip gülmeye başladım . Benimle beraber Savaşla Ateşte güldü . Ama benim hanzo hepimize 'mal mısınız aq ' der gibi bakıyordu . Benim umrumda değildi açıkçası. 

"Hadi içeri girelim " dedim hemen . Burcu beni öldürecek gibi bakıyordu çünkü .

.
.
.
.
.
.
.

"Giyemezsin bunu Burcu . Çok kısa bu etek . Olmaz çabuk çıkar şunu . Bak herkes sana bakıyor " Bunu tabikide ben demiyordum . Tahmin edin sizce kim ?

Ateş .

Burcu'nun her aldığı kıyafete karışıyordu . Burcu'da ona doğal olarak karşılık veriyordu . Bizde Savaş'la gülerek izliyorduk .

"Lan sanane sanane ! İstediğimi giyerim . Ne karışıyorsun bee ! "

"Ben senin ilk önce gelecekteki sevgilinim sonra da gelecekteki kocanım . Bu da sana karışma hakkımı veriyor"

"Ne sevgilisi ne kocası be . Bak sinirlenmeye başlıyorum . Rahat bırak beni ya . "

"Bırakamam güzelim . Kaparlar sonra "

"Lan siktir git ! "

" Ayıp ayıp . İnsan sevgilisine böyle der mi ? "

"Loya ! Sevgilinle gülmeyi kes ! ve şunu alın başımdan ! "

"Ben karışamam kanka . Sizin meseleniz sonuçta "

"Lan ! Loya seni gebertirim!  "

" Sevgilime hicbirşey yapamazsın . Sevgilimin burda can güvenliği yok . O yüzden götürüyorum . Hadi size iyi didişmeler . " diyip Savaş beni kolumdan tutup başka bir yere götürmeye başladı . İçeriden Ateşle Burcunun sesleri geliyordu daha . Onları boşverip sevgilimle birlikte çıktık .

"Eee nereye gidiyoruz " dedim .

"Sen nereye istersen " Böyle deme zalımın oğlu .

"Hımm . O zaman sinemaya gidelim "

" Tamam . Hadi gidelim " ikimiz birlikte sinemaya doğru gittik . Zaten AWM'nin içinde sinema salonu vardı . Sadece 1 üst katımızdaydı .

Tam bir üst kata çıkmak için merdivenlere gidecekken Savaş'ın kolumdan tutmasıyla durdum .

" Noldu ?"

"Merdivenlerden çıkmıcaz "

"Nasıl çıkıcaz Savaş ? Uçarak mı ? "

"Bir nevi öyle "

"Anlamadım ? "

"Asansör diyorum " Asansör lafını duyunca yutkundum . Ben ona binemem ki . Nefessiz kalırım . Sonrada ölürüm .

"Savaş ben ona binemem . Korkuyorum . Binersem ölürüm ben "

"Anlıyorum canım . Korkuyorsun ama ben yanındayım . Hiç birşey olmayacak . Söz veriyorum "

"Savaş binemem diyorum . Hem zaten bir üst kata çıkıcaz . Ne gerek var ki "

"Klostrofobini yenmelisin Loya . Sonra daha kötü olma diye . Hem bak ben yanındayım . Birşey olmayacak.  "

"Korkuyorum "

"Ben yanındayım . Hadi "diyip beni belimden tutup asansöre doğru yürütmeye başladı . Ben asansöre binmem ama . Binmicemde . Hemen Savaş'ın boşluğuna denk gelecek bir zaman da kolundan sıyrılıp merdivenlere doğru  koştum ve hemen yukarı çıktım . Nefes nefese kalmıştım. Savaş'ta arkamdan geliyordu . Merdivenlerden çıkınca karşımda durdu . Tam konuşacağı sırada o konuşmadan ben konuştum .

" Hadi film izleyelim . " diyip önden yürümeye başladım.  Savaş'ta o konuyu konuşmak istemediğimi anlamış olacak ki birşey demeden peşimden geldi .

Sinema salonunun önünde durunca Gözüme çok güzel bir film çıktı . Ohaa ben bu filme bayılıyorum ama .

Labirent : Alev Deneyleri

Serinin ikincisi . Zaten 3 seri.  Ama ben en çok bunu seviyorum . İyi denk geldik vallaha . Hemen Savaşın kolunu tutup sallamaya başladım .

"Bu filme  girelim mi ? " diyip cevap beklemeden Savaş'ı kolundan tutup içeriye götürdüm . İtiraz  bile edemedi yakışıklı kekim benim .

.
.
.
.
.
.

"Çok güzel değil miydi ?"

"Evet çok güzeldi " diyip güldü . Allah'ım çok güzel gülüyor yaa .

Filmden çıkıp Burcu'yla Ateş'i aramaya başladık . Bulamayınca Burcu'ya mesaj yazmaya karar verdim .

Loya : Nerdesiniz ?

Anında çevrimiçi oldu ve mesaj yazdı .

Tek Derdim : Şimdi mi sormak aklına geliyor

Tek Derdim : 2 Saattir neredeydin !

Loya : Film izlemiştik . Şimdi çıktık sizi bulamıyoruz

Loya : Nerdesiniz ?

Tek Derdim : Karakoldayız

Tek Derdim : 'konum'

Tek Derdim : Çabuk gelin !!!

🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞

Kestiiiiiiiiiiiiikk .

MAFYA BOZUNTUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin