Beni Mi Döveceksin ?

3K 86 2
                                    

Yeni bölümmmmm:)

Medya : Burcu

İyi okumalar :)

..................

Bana seslenen kişi yan komşumuzun oğlu Berk'ti . Oda 19 yaşında ama bir sene sınıfta kaldığı için son sınıfa gidiyordu . Benimlede ara ara muhatap olurdu . Bende çok meraklısı değildim doğrusu . Zaten bu saatte sen napıyorsun sokakta yaa . Her neyse asıl konumuza geçelim benim büyük sıçışım . Çocuk bana çağırıyor bizim dağ kaçkını daha beni sırtından indirmiyor .

"Berk ?" Sesim titrek çıkmıştı istemeyerek .

"Loya sen napıyorsun orada ? Bu adam seni neden sırtına aldı ? "

"Öyle keyif yapıyorum . Yüksekte havalar nasılmış diye bakıyorum . Yaa saçmalamasana adam beni kaçı.... yani zorla sırtına aldı götürüyor ya !" Ay az kalsın kaçırıyor dicektim ya . Çenemi iyi tuttum vallaha .

Berkin yüzü anında kasılmıştı .Sinirle bir Savaşa bakıyordu bir Ateşe . Onlarda aynı durumdaydı . Hatta daha beterdi . Çocuğa aynı öldürecek gibi bakıyorlardı .

"Siz naptığınızı sanıyorsunuz ! Zorla sırtına almakta nedir ? Dağdan mı indiniz ?" Vay yavrucak vay . Bunların mafya olduğunu bilse bağırıp bu lafları eder miydi acaba ?
Tam ağzımı açtım konuşacaktım ki Savaş söze girdi .

"Zorla kimseyi sırtıma aldığım yok . Hem aldıysam da sanane lan ! " yalana bak yalana . Zorla sırtına almıyormuş .

"Ama Loya öyle diyor " diğer sorusuna cevap veremedi . Korktu herhalde . Öyle banada bağırsa bende korkardım belki .

"Sen ona bakma ayak bileğini incitti benim yüzümden . O yüzden biraz sinirli . Şimdi çekil önümdende kızı evine götüreyim . " Ağzım açık onu dinliyordum . Ben bile böyle iyi yalan söyleyemem doğrusu . Ateşte hiç lafa girmiyo . Sadece gülmekle yetiniyo . Aklında sorunu var herhalde .

"Tamam o zaman "diyip çekildi çocuk . Birşeyde diyemiyordum çünkü dağ kaçkını bacağımı sıkıyordu .

......................

Sonunda eve varmıştık . 5. Katta oturduğum halde kapımın önüne kadar sırtında çıkardı beni . İyiki asansöre bindirmedi . Ateşe aşağıda beklemesini söylemişti ve böylece ikimiz başbaşa kalmıştık . Ne mutlu bana değil mi !!!

Sonunda beni sırtından indirdi .

"Bugün yaptığını bir daha sakın yapayım deme . Yoksa seni döverim !"

Blöf yaptım tabikide ben kim bu öküzü dövmek kim değil mi . Söylediğim ona komik gelmiş olmalıki sırıttı ve bir adım atıp aramızdaki mesafeyi kapattı . Duvara yaslandığım için beni kendisiyle duvarın arasına almış oldu . Ayy ne güzelde gülüyor insafsız . Ben ne düşünüyorum ya . Öpme dürtüsü çık aklımdan.

"Beni mi döveceksin? "

"Evet "

"Hımm tamam o zaman "diyip beni aniden sırtına aldı . Sonra konuşmaya devam etti .

"Hadi dövsene"

"Yaa ben blöf yaptım . Ben kim seni dövmek kim değil mi . Hadi indir beni . "

"Hımm bir düşünmem gerek "

"Tamam hadi 1 saniye düşündün indir beni "

"Tamam tamam "diyip güldü ve beni indirdi . Çok uykum olduğu için konuşmayı daha fazla uzatmak istemedim .

"Neyse hadi benim uykum var iyi geceler "

"İyi geceler Loya . Rüyanda beni gör "

"Ayy tövbe "diyip kapıyı açtım ve içeri girdim . Dışarıdan gülme sesleri geliyordu. Bir müddet sonra adım sesleri geldi ve gittiğini anladım .

....................

Bugün günlerden pazartesiydi . Savaşla cumartesi günü görüşmüştüm ve pazar günüde hiç konuşmamıştık . Daha doğrusu ben yazmamıştım .

Yine güne beddua okuyarak başlamıştım . Bugün benim için kahvaltı hazırlayan bir anannem yoktu . Çünkü Ankara'daki teyzem doğum yapmıştı . 1 haftalığına onun yanına gitti . Ay zaten çocuğun adınıda Savaş koymuşlar . İyice sinirim bozuldu . Savaştan başka isim mi yok Allah aşkına ya .

Bugün Burcuda okula gelmeyecekti. Oda grip olmuş . Resmen güne -1 den başlamıştım .

Kıyafetlerimi giydim ve kahvaltı yapmadan aşağı indim.

.................

Kısa sürede okula gelmiştim . Ders zilinin çalmasına 10 dakika vardı ve kantine inip bir kahve aldım . Sonrada sınıfa çıktım . Dilek te bugün gelmemişti . Acaba niye gelmedi . Hemen telefonumu elime aldım ve mesaj yazdım.

Loya : Dilek neden gelmedin okula ?

Dilek : Biraz üşütmüşümde o yüzden gelemedim

Loya : Geçmiş olsun canım

Dilek : Teşekkür ederim:)

Loya : Bugünde hasta olan olana yani

Loya : Tek kaldım bugün iyimi

Dilek : Noldu başka kim hastaki

Loya : Burcuda hasta olmuş :(

Dilek : Hımm geçmiş olsun

Loya : Teşekkür ederim canım

Loya : Neyse ben seni tutmayayım

Loya : Görüşürüz :)

Dilek : Görüşürüz:)

Mesajlardan çıktım ve sınıfta kim var diye bir göz gezdiicektim ki yeni gelen çocukla yani Poyrazla göz göze geldik . Bu daha deminden beri bana mı bakıyordu .

....................

Kestiiiiiiiiiiiiikk :)



MAFYA BOZUNTUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin