Merhabalarrrr:)
Medya : Ateş ...
..................Şu an yere oturmuş dondurma yiyordum . Daha marketten çıkamamıştım . Neden ? Çünkü mafya bozuntusu yüzünden ! Beyefendi biraz dursak bir şey olmaz diyor . Ya benim uykum var uykum ! Tabi ben bunu kime anlatıyorum.
Ben gerçekten salağım . Telefonum yanımda ya benim . Ben daha bunu şimdi fark ediyorum . Tamam da ben kimi arıcam şimdi ? Burcu'yu mu arasam acaba . O kesin bana yardım eder . Telefonu cebimden çıkartıp tam Burcu'yu arıyordum ki telefonum birden havalandı . Sinirle yanımda duran mafya bozuntusuna baktım .
"SEN NE YAPIYORSUN YAA ! " biraz fazla bağırmış olabilirim ama oda hakketti yani . Versin telefonumu değil mi ?
"Oturuyorum , sen ne yapıyorsun? " Allah'ım birde pişkin pişkin cevap veriyor ya sen benim aklıma mukayyet ol .
"Bak mafya bozuntusu beni delirtme . Ver telefonumu ! "
"Mafya bozuntusu ? Hımm .... güzelmiş . Ama adımla hitap edersen daha memnun olurum "
"Adını mı söyledin sen bana !"
"Ee sende sormadın " off gerçekten çıldırıcam . Ama adamda haklı bir yerde . Benim salaklığım niye adamın adını sormuyorsam .
"Adını boşver şimdi . Telefonumu ver "dedim ellerimi ona uzatarak . Hiç oralı bile olmadı .
"Adımı sorarsan veririm "
"Adın ne "
"Çok kabasın ya . Ya düzgün sor ya da telefonu unut "
"Sen beni tehdit mi ediyorsun "
"Hayır sadece olacak şeyi söylüyorum "
"Offf tamam be "
"Ha şöyle. Hadi bekliyorum "
"Canım mafya abicim acaba rica etsem bana adını söyleyebilirmisin ?"
"Kızım ben sana kaç kere abi deme dedim . Beni delirtmeye mi çalışıyorsun sen! "
"Offf ağzımdan kaçtı . Hem benim sana abi demem seni neden bu kadar sinirlendiriyor ? "
tek kaşımı kaldırmaya çalıştım hesap sorar gibi ama nafile . Tek kaşımı kaldırayım derken yüzüm şekilden şekle giriyor . Ben neden yapamıyorum bunu yaa . En kısa sürede öğrenmem gerekiyo yoksa aksi taktirde rezil oluyorum . Aynı şimdi olduğu gibi . Mafya bozuntusu bana bakıp bakıp gülüyor . Sanki karşısında ayı oynatıyorlar. Gülmesi bitince hemen geri ciddileşti ve laf yetiştirmeye devamke .
"Kendimi yaşlı hissettiriyorsun "
"Ee zaten benden 5 yaş büyük olduğuna göre yaşlısın "
"Loyaa ! " sesindeki tehdidi anladığımdan elimle ağzıma hayali fermuar çektim .
"Eee ismini söylicek misin "
"Savaş "
"Hımm güzel isimmiş . Yakışır sana . Her neyse telefonumu alayım ben "
Telefonu elime verecek gibi yaptı ama hemen geri çekti . Ben şokla ona bakarken konuşmaya başladı .
"Ne zaman vereceğimi söylemedim " yüzünde pis bir gülüş belirdi . Boğazına yapışma isteği çık aklımdan .
"Yaa sen beni delirtmeyi çok seviyorsun galiba"
"Evet " Ayy birde evet diyo
"Savaş verir misin telefonumu rica etsem "
Bana cevap verme tenezzülü bile etmeden kendi telefonunu eline aldı ve birini aradı . Telefon ilk çalışında açtı . Bu saatte nöbet tutuyorlar mübarek .
Ve mafyamız hemen konuşmaya başladı ."Ateş sana konum atıyorum hemen oraya bir çilingirci getir"
"Noldu abi bir sorun mu var " Bu ses bana çikolataları getiren adamın sesi . Adam heryerde karşıma çıkıyor ya .
"Gelince görürsün "
" Tamam abi hemen geliyorum ben çilingirciyle " beyefendi konuşma tenezzülünde bulunmadan telefonu hemen kapattı ve konumu attı . Cebinden çıkardığı telefonumu bana geri verdi .
..................
Aradan 10 dakika geçmesine rağmen adamı hâla gelmemişti.
"Adamın niye gelemedi "der demez dışarıdan sesler geldi . Savaş bana bakıp gülümsedi .
"Geldiler işte .Benden ayrılmak canını yakıyor ama merak etme en kısa sürede tekrar buluşuruz güzelim " dedi ve yanağımdan makas aldı. Hemen eline vurdum .
"O elini kırdırtma bana ! " dedim ama dinleyen kim sadece gülmekle yetindi . Bende pek takmadım zaten . Banane yani .
Sonunda kapının açılmasıyla dışarı çıkmıştık . Savaşa belli etmedim ama içeride biraz daha dursaydık bayılacaktım . İçerisi nefesimi daraltmaya yetmişti .
"Merhaba yenge "
"Yenge deme bana "diye cırladım .
İçimden gerçekten çirkef bir kız çıkmıştı . Oysaki çok hanım hanımcık bir kızım ben . Sinirle hemen yürümeye başladım. Taki bir el kolumdan tutana kadar . Hemen arkamı döndüm ve ' napıyorsun sen ' der gibi baktım . Anlamış olacakki cevap verdi .
"Nereye gidiyorsun sen "
"Pavyona gidiyorum ya biraz eğlenicem . Yaa nereye gidiyor olabilirim acaba tabikide eve gidiyorum "
"Bu saatte , bu kıyafetle tek başına hiçbir yere gidemezsin "
"Giderim !"
"Gidemezsin ! "
"Giderim dediysem giderim "
"Öylemi "
"Öyle "
"Tamam o zaman sen istedin "
"Ney.... " daha sorumu bile soramadan bacaklarımdan tutarak beni sırtına attı hemen .
"Yaa napıyorsun sen ! İndir hemen beni! " elimlede sırtına vurmayı ihmal etmiyordum . Öküz gibi olduğu için fayda etmiyordu tabii . Ateş beyefendiyse gülüyordu .
"Sen ne gülüyorsun be ,saçlarını yolarım seni duydun mu yolarım . Sende bırak ya beni ! "Ayy resmen iki deliyle aynı anda uğraşıyordum .
Salak arabayada götürmedi . Eve doğru yürüyerek götürüyor ya . Allah'ım sen bunlara akıl fikir ver . Amin .
Cevapta vermiyor ki . Delirmemek elde değil . Tabi ben susar mıyım ? ASLA !
"Bak kız kaçırıyorlar diye bağırırım haa . Bırak beni yaa "
"Öyle birşey dersen gerçeğini yaparım güzelim "
Az önce asla susman diyen ben bu sözle dondum kaldım . Beni resmen susmazsam kaçırmakla tehtid etti . Yapar mı yapar mafya sonuçta. Arkadan Ateşin kahkahaları kulaklarımı dolduruyordu. Ona bile bağıran ben korkumdan onada bağıramamıştım . Resmen dilimi yuttum .
Şuan tek istediğim komşulardan kimsenin bizi görmemesiydi . Başka hiçbir şey istemiyorum . Tabi şuanlık yoksa daha istediğim ne kadar çok şey var :)
" Loya , napıyorsun sen orada ?" Sıçtıııımm . Allah'ım şuan yer yarılsın , ben yok olayım , Savaş yok olsun , bana seslenen kişi yok olsun , uzaylılar bassın dünyayı, beni kaçırsınlarda ben bu durumda olmıyım Yarabbim.
....................
Kestiiiiiiiiiiiiikk:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BOZUNTUSU
Literatura KobiecaLoya : Çok şanslı bir insansın vallaha Loya : Benimle konuşmak herkese nasip olmaz Loya : Seçili kişilerdensin yani Loya : Değerini bil :) Loya : Yazıyorum ama inşallah yakışıklı bir erkeksindir Loya : Erkeksin değil mi ? Loya : Şimdi sen numar...