İyi okumalar :)
........................
"Ö-özür dilerim "
"Ö-önemli değil . S-sen iyi misin ? " Bu niye kekeliyordu şimdi . Sen niye kekeliyorsan ondandır Loya . Ama ben utançtan kekeledim ki . O da mı utandı yoksa . Çocuğa ahtapot gibi sarılırsan tabiki şok geçirip utanır . Allah'tan sorun etmedi . Ay o zaman yerin dibine girerdim .
"Gerçekten çok özür dilerim . Sinirim bozuktu . Sen yanımda olunca -kimsenin olmadığı gibi- bir anda sarılıverdim . Çok özür dilerim . Bu arada ben Loya ."
"Bende Kuzey ve özür dileme önemli değil dedim ya . Hem noldu sana neden ağlıyorsun biri birşey mi yaptı? " dedikten sonra hemen etrafa bakmaya başladı . Sonra birşey fark etmiş gibi bana döndü .
"Şuradaki adam mı sana birşey yaptı ? "
Elini gösterdiği yere bakmamla şok geçirdim . Hangi yüzle karşıma çıkabiliyordu bu . Yüzsüz işte . Savaş'ı tekrar görmemle söylediği sözler yeniden aklıma geldi ve kuruyan gözlerimin dolmasına sebep oldu . Ben hala Savaş'a dolan gözlerimle bakarken onunda elini yumruk yaptığını gördüm . Yine neye sinirlendi acaba beyefendi .
Kuzey gözlerimin orada takılı kaldığını ve dolduğunu fark edince eliyle çenemden tutup yüzümü yüzüne sabitledi .
"O mu bir şey yaptı "
"Sanane lan !" Daha ben birşey söyleyemeden araya Savaş girmişti ve çocuğun çenemde olan elini hemen ittirdi . Benide kolumdan tutup arkasına aldı . Ben delirmeyeyimde kim delirsin !
"Sen kimsin lan ? Bıraksana kızı "
"Sana mı soracağım , hem sen kimsin ki bana hesap soruyorsun "
"Bırak kızı istemiyor işte seni . Ağlıyor görmüyor musun "
Kuzeyin dediğiyle ağladığımı yeni fark etmiştim . Sinirlerim gerçekten çok bozulmuştu . Savaş Kuzey'e cevap vermeden kolumdan tutup beni götürmeye başladı . Daha doğrusu sürüklemeye . Ben gitmemek için ne kadar çırpınırsam çırmınayım hiç oralı bile olmuyordu . Diğer kolumdanda birden Kuzeyin tutmasıyla ortada kaldım .
"Kız gitmek istemiyor görmüyor musun ? "
"Sende öbür tarafa gitmek istemiyorsan bana engel olmazsın "
"Kimsin lan sende beni öldürmekle tehtid ediyorsun " Savaş'ın ıslık çalmasıyla Ateş ve yanında iki adam bize doğru gelmeye başladı . Onlarda mı buradaydı yani . Hiç fark etmemiştim .
Ateşin yanında gelen iki adam Kuzey'in kollarından tutmasıyla beni bırakmasını sağladılar .
"Kuzeye birşey yaparsan seni asla affetmem . Hem sen hala ne yüzle yanıma gelip beni zorla götürmeye çalışıyorsun . Yüzsüz müsün sen . Yoksa daha söyleyeceklerin bitmedi mi ? Söyle hadi , daha fazla söylede defolup git yanımdan "
Daha deminden beri ağlayan ben şimdi patlama noktasına gelmiştim . Bağıra bağıra konuşuyordum . Savaş'ı bir anda ittim ve kolumu bırakmasını sağladım . Bu hareketimi beklemiyor olması gerekiyorki biraz sendelemişti . Hiç de umrumda değildi .
"Loya ben özür dilerim . Öyle demek istemedim . Sinirle söyledim "
"Ne demek istedin Savaş ? Ne demek istedin . Artık hiç umrumda değilsin . Şimdi Kuzeyi ve beni rahat bırak . Adamlarını da alıp defolup git. "
"Bu şerefsizi mi savunuyorsun sen ? "
"O şerefsiz değil , senden daha insan hatta . Senin gibi beni istemediğim birşeye zorlamıyor "
"Rica etsem gelecek misin Loya ! "
"Gelmicem istemiyorum çünkü seni anladın mı . Şimdi beni rahat bırak ve Kuzeyide " Savaş sakinleşmek istercesine gözünü kapatıp ellerini yumruk yaptı ve biraz öyle bekledi . Sonra gözlerini açınca sinirinin hala geçmemiş olduğunu gördüm . Sanki benimki geçti !
"Kuzey midir nedir alın şu çocuğu depoya götürün " demesiyle gözlerimin şokla kocaman açıldı . Kuzeyi zorla arabaya bindirip götürdüler . Savaş , ben ve Ateş kalmıştık .
"Naptığını sanıyorsun sen " dedim . Ama beni takmayıp Ateşe döndü .
"Ateş çabuk bir araba getirmelerini söyle "
"Tamamdır abi " Beni takan yok ki .
"Sana diyorum Savaş "
"Napıyormuşum ben "
"Bu yaptığın zorbalık . Eğer Kuzeye birşey yaparsan seni asla affetmem duydun mu beni "
"Kim bu siktiğimin çocuğuda onu koruyorsun benden "
"Tanımıyorum onu . Onun bir suçu yok . Ona sakın birşey yapma . "
"Tanımıyorsun ama çocuk senin çenenden tuttu . Sana dokundu . Ben onun o dokunan elini kırmazmıyım ha "
"O zaman seninde kendi ağzını kırman gerekiyor "
"Loya ben seni seviyorum anlamıyor musun ? "
"Zorbalık yaparak sevgini gösteremezsin Savaş !" İkimizde bağırarak konuşuyorduk . Yanımızdan geçen herkes bize bakıyordu . Savaş'ın Ateşten istediği arabada gelmişti . Bizden biraz uzakta bekliyordu . Arabası geldiğine göre gidecek demek ki .
"Güzelliklede anlattım sana . Ama sen beni takmadın bile !"
"İstemiyorum seni çünkü Savaş . Şimdi ilk önce adamlarına diyip Kuzey'i bırakmalarını söylüyorsun ve benide rahat bırakıyorsun. "
"Çok beklersin sen daha "
"Hangisini ? "
"İkisinide " der demez beni sırtına aldı ve arabaya götürmeye başladı .
"Napıyorsun bıraksana beni dağ öküzü "
"Çok konuşuyorsun. Sus biraz "
"Ne susması ya bıraksana beni " Omzuna vuruyorum ama hiç fayda etmiyor . Öküz sonuçta . Sonra aklıma dahiyane bir fikir geldi ve hemen belini ısırdım . Baya sert ısırmış olmalıyım ki bağırdı . Ama beni indirmedi .
"Ben sana bunun acısını evde göstericem "
Şimdi sıçtık işte . Hay ısıran aklıma tüküreyim . Şimdi ben boku yemedim mi ?
......................
Kestiiiiiiiiiiiiikk :)
Yeni bölümde görüşmek üzere .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BOZUNTUSU
Chick-LitLoya : Çok şanslı bir insansın vallaha Loya : Benimle konuşmak herkese nasip olmaz Loya : Seçili kişilerdensin yani Loya : Değerini bil :) Loya : Yazıyorum ama inşallah yakışıklı bir erkeksindir Loya : Erkeksin değil mi ? Loya : Şimdi sen numar...