Sen bana küfür mü ettin

2.6K 78 2
                                    

Selamlar :)

Medya : Loya ❤👌
...................

Şaşkın şaşkın karşımda bana sinirle bakan Savaşla bakışıyordum . İkimizde susuyorduk . Ne ben birşey diyebiliyorum nede o birşey diyor . Sonunda cesaretimi toplayıp konuşmaya başladım . Korkuyorum tabikide bu adamdan . Kapımı kırdı yaa !

"Ne yapıyorsun be!"

"Sana kapıyı aç dediğimi yoksa ben kırarım dediğimi hatırlıyorum. "

"Bende açmıcam dediğimi ve seninde kırmıcanı söyledim "

"Ama öyle olmadı "diyerek kapıyı gösterdi ve güldü .

"Sen psikopat mısın ya ne gülüyorsun ? Kapımı kırdın kapımı ! "

"Biliyorum "

"Allah'ım sen bana sabır ver "

"Amin "

"Oofff . Delirtiyorsun beni cidden "

"Sadece seni delirtmekten hoşlandığımı demiştim "

"Ayn biliyorum . O sırada bende oradaydım. "

"Evet öyleydin "

"Eee neden geldin ? "

"Seni görmeye "

"Hadi tamam gördün git hadi "

"Sen beni mi kovuyorsun "

"Burada başka birisi olmadığına göre tabikide seni kovuyorum "

"Cık cık cık . İnsan bir nezaketen olsa bile hayır der "

"Bende nezaket aramaz hadi naş koçum "

"Sende bana iyice hayvan isimleriyle söylemeye alıştın ha. Bir aslanım demeler , bir koçum demeler "

"He he . Ondan canım , Ayn. Hadi git sen "

"Hayır gitmicem "

"Sebep ! "

"Burda kalıcam bugün "

"Af buyur , duymadımda bir daha desene "

"Bugün burda kalıcam "

"Sakinim .sakinim . Sakinim . Acaba neden burda kalacaksın! "

"Canım öyle istiyor "

"Senin canına sıçayım ben "

"Ne ! "

Ben onu dışımdan mı dedim ya . Yok yok içimden dedim . Evet evet içimden dedim . Dışımdan demem mümkün değil . Daha o kadar delirmedim .

"Ne , ne "

"Sen bana az önce küfür ettin !"

Al dışımdan demişim . Ben bir camiye gideyimde kendime bir imam bulayım . Cenazemi yapsın .
En iyisi ben buna bilmiyormuşum gibi yapayım belki yer .

"Ne küfürü be . Ben mi küfür ettim . Ben ağzıma hiç küfür almam . Sen yanlış anlamışsın . Ben ve küfür etmek yok artık daha neler . Ben çok imanlı bir kızım . Küfürde etmem , sigarada içmem . İçkide içmem , kumarda oynamam . Sen yanlış duy......"

"Tamam sus . Ben yanlış anladım ! "

" Bende öyle diyordum zaten . Ben kim küfür etmek kim değil mi . Asla küfür et...."

"Loya ! "

"Efendim "

"Tamam sus . Birşey demedim "

"Tamam . Ha bu arada burda kalamazsın hadi naş . Bu kapıyıda 1 saat içinde yaptırıyorsun . Benim işim var hazırlanıp dışarı çıkıcam . Hadi sana kolay gelsin " işim yoktu ama şuan evde daha fazla durmak istemiyorum. Nedenini bende bilmiyorum. Bir anda kafama esiyorlar işte :)

"Ne işin var "

"Offf sanane ya "

"Cevap vermezsen gitmem bende "

"Tamam tamam. Alışverişe çıkıcam "

"Tamam bende geliyorum "

"Sen ? Benimle ? Alışverişe ? Geliceksin ? "

"Evet . Hadi hazırlan ben seni bekliyorum burda "

"Emin misin ?"

"Evet "

"Tamam geliyorum . Bekle beni burda "

"Tama bekliyorum "

Hemen odama girdim . Şimdi elime düşmüştü işte . Her mağazaya girecektim . Bir sürü kıyafet alıcam ve hepsini ona taşıttırıcam . Hi hi hi hi korksun benden . Allah'tan anannem gitmeden önce aylığını çekmişti ve banada vermişti . O paralar bana yeterde artardı . Ayy çok eğlenceli olacak :)

Çok kıyafet deneyeceğim için üstüme kolay çıkartabileceğimi düşündüğüm siyah askılı cropumu ve siyah çiçekli eteğimi giydim .

Çok kıyafet deneyeceğim için üstüme kolay çıkartabileceğimi düşündüğüm siyah askılı cropumu ve siyah çiçekli eteğimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimede küçük siyah askılı çantamı aldım . Saçımı tarayıp serbest bıraktım ve hafif bir makyaj yaptım . Hazır olduğumu anlayıp odamdan çıktım .

Savaş koltukta oturmuş beni bekliyordu . Geldiğimi fark etmemişti .

"Hadi gidelim " dediğimde kafasını bana çevirip ilk önce gözüme baktı . Sonrada dikkatli ve uzun bir süre beni baştan aşağıya süzdü .Biraz fazla baktığından utanmaya başlamıştım. Ve tekrar konuştum .

"Hadi gidelim" dediğimde arkamı dönüp gidiyordum ki birden yanıma gelip kolumu tuttu . Hangi ara geldi o ya.

"Nereye gidiyorsun! " Sesi biraz sert çıkmıştı . Az önce biz ne konuştuk acaba . Ne çabuk unuttu .

"Alışverişe gidiyoruz ya hani "

" Evet gidiyoruz "

"Eee o zaman neden 'nereye gidiyorsun ' diyorsun o zaman"

" Bu kıyafetle gidemezsin "

"Pardon ! " Sesim istemeyerek sert çıkmıştı . Çıksın ya . Ne hakla bana karışıyor bu .

"Pardon mardon yok . Benim yanımdaki kız böyle dışarıya çıkamaz !"

"Tamam o zaman. Çözüm çok basit "

"Neymiş o "

"Ya sen gelmezsin ben tek çıkarım . Ya da bana karışmadan yanımda gelirsin . karar senin . Benim için hiç fark etmez ."

"Off . Bıktırdın beni bıktırdın "

" Ne demek efendim görevimiz "

"Tamam hadi gidelim . Ama yanımdan sakın ayrılma "

"Ayn ayn bende öyle diyordum " dedikten sonra tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu . Ben niye yapamıyorum ya . Şimdi bende denesem yapamıcam ve rezil olucam . O yüzden denemeye hiç gerek yok . Ay daha öyle bakıyor .

"Ne bakıyorsun? "

"Sen sabır ver Allah'ım "

"Amin "

.........................

Kestiiiiiiiiiiiiikk :)

MAFYA BOZUNTUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin