Naptın çocuğa !

1.7K 60 1
                                    

İyi okumalar:)

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Koştura koştura karakoldan içeriye girdik . Burcu ne olduğunuda anlatmamıştı . Çabuk gelin demişti . Bizde hemen gelmiştik . Girer girmez kapının  girişinde Burcu'yu bir polisin masasının önünde otururken gördüm . Ama Ateş yoktu . Ayy yoksa bu çocuğu öldürdü mü ? Yok ya öldürmemiştir en fazla ağzını burnunu kırmıştır . Ne saçmalıyorum ben ya . Burcu niye dövsün çocuğu . Saçma düşüncelerimden kurtulup Burcu'nun yanına koştum .

"Kız  noldu ? Ateş nerde ? Birşey mi yaptın kız çocuğa ? Yoksa öldürdün mü ? " Ben hızla art arda sorularımı sormaya başladım .

"He öldürdüm . Şimdide beni mapus götürüyorlar . Kız ne saçmalıyorum sen . Ben niye o salağı öldüreyim . "

"Ne bileyim şokla söyledim onları . Her  neyse sen neden buradasın ? Ateş nerde "

"Ateşi içeri attılar "

"Ne ?"

"Ne ?"

"Lan tamam sevgilisiniz ama bari aynı anda söylemeyin be"

Ben tam lafa girecekken bu sefer Savaş konuştu .

"Neden içerde Ateş ? En başından anlatır mısın ? "

"Ben kıyafet deniyordum . Bu yine her giydiğime karışıyordu . Sonra mağazaya bir adam girdi . Bu adamda durmadan bana bakınca Ateş bunu fark etti . Sonrada adamı dövmeye başladı . Sonuç bu . " diyip etrafını gösterdi .

Savaş tekrar konuştu .

"Dövdüğü adam nerde "

"Hastanede "

"Tamam ben hemen geliyorum . Burdan ayrılmayın " der demez hızla karakoldan çıktı .

Hemen Burcu'ya döndüm .

"Adam sana  birşey yaptımı "

"Hayır yapmadı . Yapsaydı zaten ben onu oracıkta gebertirdim . "

"Yaparsın sen evelallah. Güveniyorum sana "

"Tabikide " 5-10 saniye bakıştıktan sonra gülmeye başladık . Neye  güldüğümüzü bilmiyorum ama komikti işte .

.
.
.
.
.
.
.

Aradan yarım saat geçtikten sonra Savaş gelmişti . Ve hemen Ateşi çıkarmışlardı . Belliki Savaş dövülen adamla 'medenice' konuşmuştu . Aklıma birşey takılınca hemen Savaşa sordum .

"Savaş "

"Efendim güzelim "

"Benim aklıma birşey takıldı ."

"Neymiş o ? "

"Siz şimdi mafyasınız ya karakolda nasıl size birşey demediler ? "

"Kimse bizim mafya olduğumuzu bilmiyor . İşimizi çok gizliden yürütürüz . Sabıkamızda yok . Yani polislerin bildiği kadarıyla sabıkamız yok . Ama artık birimizin var " diyip Ateşi gösterdi . Oda hemen konuşmaya başladı .

" Ya ne alaka ne alaka . Haksız mıyım ama abi ?"

"Haksızsın . Adamı neden sakat bırakıyorsun oğlum . Kökten halletseneydin ? "

"Yuh !" Burcu'yla aynı anda bağırmıştık . Ama bizi takmadılar ve konuşmaya devam ettiler .

"Halledicektim abi ama polisler geldi birden . Yapamadım"

"Bir dahaki sefere artık . "

"Tamam abi " bunlar gerçekten insan öldürmeyi çok seviyorlar yaa . Psikopat yakışıklılar.  Ama en çok Savaş .

.
.
.
.
.
.

Sonunda eve gelmiştim . Savaşta benimle eve gelmeyi çok istemişti ama izin vermedim . Komşular görürse beni hemen ananneme derlerdi.  Anannem kızmazdı ama başkasından duyacağına benden duyması daha iyi olurdu .

Biraz uyumaya karar verdim ve odama girdim . Yatağıma yattım ve Savaşla ilk tanışmamızdan son ana kadar her şeyi aklıma getirdim . Sonra aklıma gelen şeyle birden yataktan doğruldum .

Kuzey .

Ben Kuzey'i unuttum lan ! Savaş bıraktımı acaba . Hiç sanmıyorum .

Hemen ne zaman attığımı bilmediğim yatağımın köşesinde duran telefonumu hızla elime aldım ve Savaş'a mesaj yazdım .

Loya : Savaş !

Loya : Acil buraya bak !

Hemen çevrimiçi oldu .

Benimki : Noldu aşkım ? Birşey mi oldu ?

Loya : Evet oldu

Benimki : Noldu çabuk söyle.  Merak ediyorum

Loya : Kuzey

Loya : Naptın ona

Benimki : Kuzey kim ?

Loya : Bilmemezlikten gelme Savaş

Loya : Naptın çocuğa ! ?

Benimki : Çok birşey yapmadım

Loya : Naptın ???

Benimki : Yüzünde biraz morluk var sadece

Loya : Biraz mı ?

Loya : Emin misin ?

Benimki : Tamam biraz fazla olabilir

Loya : Başka naptın

Benimki : Eeeee , şey ...

Loya : Ney ?

Loya : Çabuk söyle !

Benimki : Sana dokunan elini kırmış olabilirim .

Loya : Olabilirsin? 

Loya : Öyle mi ?

Benimki : Evet

Görüldü .

🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Kestiiiiiiiiiiiiikk

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

MAFYA BOZUNTUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin