Selam millet!
Bu benim yazdığım ilk fic sayılır. Açıkçası bu kadar çok okunacağını tahmin bile edemezdim. Bir çok yerde yazım ve mantık hatası var. Sorgulamadan okuyun lütfen ♡
İyi okumalar, umarım seversiniz.
-
Yatağımda uzanıyordum. Bugün şirkete geç gidecektim, buna iznim vardı. Zaten stajyerdim ve yakında emeklerimin karşılığını alacağımı umuyorum.
Saatin 09:47 olduğunu gördüm, yavaşça yatakta doğruldum ve gözlerimi ovuşturdum. Yeni bir gün bana 'merhaba' diyordu.
Günlerimin aynı ve sıkıcı geçmesi canımı sıkmaya başlamıştı. Ama kısa süre sonra grubumla çıkış yapacağım. LNLY Girls isimli bir grubumuz var ve şirket en kısa sürede çıkış yapmamızı sağlayacak.
Hızlı adımlarla mutfağa gittim ve kendime yulaf ezmesi hazırladım. Çok sevmesem de uygun kiloda olmak için yemeliydim.
Elimde yulaf ezmesi ile salona gittim, gri L koltuğuma kuruldum ve televizyonu açtım. Severek takip ettiğim dizinin özetini izlemeye karar verdim.
Kısa süre sonra telefonum çaldı, arayan LNLY Girls grubunun menajeriydi.
''Alo ?''
''Min Young, acilen şirkete gelmen lazım. Kızlar burada ve seni bekliyoruz. Beş dakika içerisinde burada olmalısın. Kapatıyorum. ''
Hızlı bir şekilde üstümdeki pembe pijamalardan kurtuldum ve basit şeyler giydim. Telefonumu ve cüzdanımı alıp çıktım, şirkete doğru koşmaya başladım.
Şirkete geldiğimde maknae'miz Eun Ae'yi gördüm ve yanına gittim. Bana gülümseyerek ''Selam Unnie. '' dedi.
''Ne oluyor Eun Ae ?''
''Bilmiyorum ki Min Young Unnie. Bize de bir şey demediler. Park Jin Young, sen gelince odasına gelmemizi söyledi. Hadi gidelim.''
Eun Ae ile JYP'nin odasına gittik. Mi Kyong ve Ha Neul da orada bizi bekliyordu.
JYP'den nefret ediyordum. Ciddi anlamda. Adi bir insandı, stajyerlere kötü davranıyor, aşağılıyordu.
''Evet LNLY Girls, sizlere duyurmam gereken bir şey var.''
Liderimiz ve en büyüğümüz olan Ha Neul konuştu, ''Buyurun PD-nim.''
''Maalesef, aranızdan sadece bir kişi çıkış yapacak, LNLY Girls olarak çıkış yapamayacaksınız.'' dedi Park Jin Young tek nefeste. Hepimiz birbirimize bakakaldık. Biz birlikte olmak için çok çalışmıştık, aç susuz kalmıştık. Bu neydi şimdi ?
''Yeni bir kız grubu çıkarttım, Nmixx. Bu yüzden siz çıkış yapamazsınız. Ama aranızdan sadece birisi, zaten çıkış yapmış bir gruba eklenecek.''
Ve ikinci şok. Çıkış yapmış bir gruba eklenmek mi? Aman benden uzak dursun, başka şirkete geçerim daha iyi.
Mi Kyong Unnie sessize sordu, ''Peki kim?''
''Bunun hepiniz farkındasınız bence. LNLY Girls grubunda hem dans, hem vokal, hem rap, hem de visual'i iyi olan tek bir kişi var.''
''Ama Pd-nim, biz bir grubuz. Bu yeteneklerin hepsi bir kişide varsa o kişi solo çıkış yapsın. Neden başka gruplara ekleniyoruz ki ?'' Bu sefer konuşan bendim. Onlardan ayrılmak beni üzmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Yeni Üye 8+1
FanfictionStray Kids oldukça başarılı bir gruptur. Ancak bir gün gruba yeni bir üye katılır, hem de kız! Sekiz erkeğin yanına gelen bu kız grubuna alışabilecek mi? Hayranlar onu sevecek mi? bu kitaptaki kurguyla eğlenmeye, üzülmeye, korkmaya ve heyecanlanmaya...