Kendimi boşlukta hissettiğim zamanlar kitap okurdum. Şimdi de elimde sekiz yüz küsur sayfalık bir kitap vardı. Odama gitmeye çekiniyordum. Lee Know'u olabildiğince az görmeye çalışıyordum. Ev içinde karşılaştığımızda, bakışlarımı çeviriyordum. Çünkü doğru olan buydu.
O ise bana ters bakışlar yolluyordu. Her zamanki gibi.
"Min Young Noona!"
Jeongin'e defalarca bana Noona dememesini söylemiştim. Şimdi onun yüzünden Felix bile bana Noona diyordu.
"Efendim ?"
"Yemek yiyoruz Noona. Kimchi ve Tteokbokki var. Sever misin ?"
Felix'e gülümsedim ve "Bayılırım!" dedim. Yemek seçmiyordum.
Hepimiz amerikan tarzı mutfaktaki, masanın etrafında kurtulmuştuk. Yanımda Han ve Hyunjin sunbae-nim oturuyordu. Onlara sunbae-nim dememden hoşlanmasalar da onlar benim sunbae-nimdi.
Yemekte kimse konuşmamıştı. Konuşacak bir şey de yoktu zaten. Yemekten sonra üyeler şişe çevirmece oynamaya karar verdiler. Ama tek kız olduğum için çekindiğimi fark ettiler.
"Min Young, LNLY Girls grubunu çağırmak ister misin ?"
Bang Chan'a döndüm ve gülümseyerek "Gerçekten mi ?" dedim. Bana güldü ve bende bu gülüşü 'evet' olarak kabul ettim.
Grubumuza mesaj attım.
LNLY GİRLS STAJYER GRUP
Min Young: Kızlar
SKZ sunbae-nim'in yurduna davetlisinizMi Kyong: Ha?
Ha Neul: Ne alaka kızım ?
Kafayı mı yedin sen ?Eun Ae: Konum at
Koşarak gelirim.Ha Neul: Ne diyorsunuz amk ?
Min Young: Terbiyesiz Unnie
Ben Stray Kids grubunda çıkış yapacağım
Sizi yurtlarına davet ediyorlarMi Kyong: Siktir lan oradan
Ha Neul: Hadi tamam inandık
Muah 👁👄👁Eun Ae: Min Young Unnie dalga geçmiyor
Gerçekten SKZ üyesi olacakMi Kyong: Lan o kadar erkeğin içinde
Ne bok yiyeceksin ?!
Hayranlar ne düşünür ?Min Young: Unnie
Hayranların düşüneceği şeyleri yapacağımı mı düşünüyorsun?
Sen iyi misin?Ha Neul: Tamam ya at konum gelek
*Min Young kişisi bir konum attı*
Mi Kyong'un söylediği şeyler beni fazlasıyla üzmüş ve özgüvenimi kırmıştı. Hayranlar çok şey düşünebilirdi. Daha önce aklıma gelmemişti. Ama ben öyle bir insan değildim ki! Asla öyle şeyler yapmam!
Üyeler benimle iletişim kurmadıkça onlarla konuşmuyorum bile!
Yaklaşık 20 dakika sonra zil çaldı. Gelenler LNLY Girls üyeleriydi.
"Merhaba"
Chan'ın merhabası üzerine diğer üyeler selam verdiler. Salona geçtik ve yere oturduk. Diğer kızlara şişe çevirmece oynayacağımızı anlattık. Tam oyuna başlayacakken Changbin soru sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Yeni Üye 8+1
FanfictionStray Kids oldukça başarılı bir gruptur. Ancak bir gün gruba yeni bir üye katılır, hem de kız! Sekiz erkeğin yanına gelen bu kız grubuna alışabilecek mi? Hayranlar onu sevecek mi? bu kitaptaki kurguyla eğlenmeye, üzülmeye, korkmaya ve heyecanlanmaya...