-6-

3.4K 192 709
                                    

Üyeler pratik odasında beni bekliyordu. "Hoş geldin Noona!" Jeongin'e gülümsedim ve telefonumu odada bulunan koltuğa bıraktım.

Ne yapacağımızı merak ediyordum. Merakımı gideren Bang Chan oldu. "Öncelikle, istediğin bir dansı yapacaksın. Ardından kayıt stüdyosuna gideceğiz. Vocal ve rap yapacaksın. Seni değerlendirip, pozisyonunu belirleyeceğiz."

Başımı salladım ve onayladım. Stray Kids geçen hafta yeni şarkı çıkarmıştı. Yeni şarkı çıkarmaları olanaksızdı. Bu yüzden ben, cover yapacaktım.

Hangi dansı yapacağımı düşünürken aklıma, bir Stray Kids şarkısının dansını yapmak geldi. Ama ya yapamayıp rezil olursam? İşte berbat düşünceler...

Umursamamaya karar verdim ve bir Stray Kids dansı düşünmeye başladım. Thunderous? Maniac? Miroh?...

Miroh şarkısında karar kıldım ve hareketleri aklımda canlandırdım. Changbin yanıma geldi ve "Başlayalım?" dedi. Başımı salladım ve pratik odasının ortasına geçtim.

"Hangi şarkı?"

Bang Chan'a döndüm. "Miroh," Chan başıyla onayladı ve "Bir yandan söyleyebilir misin?" dedi.

"Tamam,"

"Nakarat yeterli Min Young."

"Tamam Changbin Oppa."

Derin bir nefes aldım ve başladım. Umarım batırmam...

Stray Kids, hoo!

힘들지 않아 거친 정글속에

뛰어든 건 나니까 I'm okay

We goin' higher 다음 도시 속에

빌딩들 내려보며 fly all day

Bittiğinde bende bitmiştim. Düşünceli gözler, bana bakıyordu. Jeongin ve Felix tarafından alkışladım. "Tebrikler Noona!"

Üyeler kendi arasında konuşurken, ben su içiyordum. Kısa süre sonra kayıt stüdyosuna gittik.

"Rap ile başlayalım."

Chan'a cevap vermeden mikrofonun başına geçtim. BLACKPİNK-Shut Down şarkısının rap kısmını söyleyecektim.

"Başla!"

"Nah, you don't wanna be on my bad side. That's right, I'm slidin' through. Bunch of wannabes that wanna be me. Me three if I was you. Been around the world, pearls on ya, girl. VVS's we invested, uh. Need a lesson, see the necklace, see these dresses.We don't buy it, we request it, uh. A rock star, a pop star, but rowdier. Say bye to the paparazzi. Get my good side, I'll smile for ya. Know it ain't fair to ya, it's scarin' ya like what now? BLACKPINK in your area, the area been shut down. It's a shutdown!"

Yine kendi aralarında mırıldanıyorlardı. "Stray Kids'ten de bir şarkının rap kısmını yapar mısın? 3Racha Hey Day olabilir. Benim partımı yap."

Chan'ı onayladım ve başladım.

"Winnin' every league in my sleep
'Cause I make-make-make my dreams all reality
Feelin' like a beast at the peak
'Cause I finna crea-a-ate my trees of integrity
Engineering fights going melee
Legendary like Tiger JK
Grab another pint on a payday
Dance in my heyday!"

Nefes nefese kaldığım doğrudur! Üyeler konuştular ve sıra vocaldeydi. Hangi şarkıyı söyleyeceğimi üyeler seçecekti.

"Twice, Cry For Me senin için uygun mu Min Young?"

"Olur oppa," dedim Chan'a.

"Tamamdır, başla."

"Bad boy, bad boy. Yeah, you really make me a mad girl, mad girl, whoa, oh, oh. I want you to cry, cry for me. 내가 울었던 것처럼, cry for me. Make your rain fall, cry for me. But again! 조금씩, 조금씩 또 빠져가 사랑에 내 결심이 또 무너져가 용서할 핑계를 만들어가 I want you to, I want you to, I want you to cry for me."

Stray Kids Yeni Üye 8+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin