-(21) FİNAL-

2.4K 129 154
                                    

Performansın başlamasına çok az vardı. Ve Lee Know menajerimize gidip öyle bir şey söylemiş ki, az kalsın kariyerimden oluyordum. Menajer, pd-nim ile konuştular ve dediler ki "Hayırlı olsun, viral olacaksınız."

Aptal yakışıklı odunum, menajere gidip "Biz Ming ile sevgiliyiz, STAY'e söyleyebilir miyiz?" demiş. Menajer benimle uzun uzun konuştu ve her boku gidip pd-nim'e anlattı. Stres bütün vücudumun içinde yüzerken ben Lee Know'u dövüyordum. Yani dövmek derken, sözlerimle dövüyordum.

"Bana da bir kez sorabilirdin, 'söyleyelim mi?' diye. Be adam! Niye kafana göre iş yapıyorsun sen?! Geldiğim gibi gidersem inkigayo performansım son sahne görüşüm olur. Lino beni dellendirme!"

Menajer instagram da bir post yayınlamış ve sevgili olduğumuzu söylemişti. Tabi ki bana ana bacı söven olduğu gibi, tebrik eden de olmuştu. Şirkette daha önce hiç konuşmadığım kişiler beni tebrik falan etmişti. İNANAMIYORUM!

Ve sadece iki dakika sonra performans başlayacaktı. İki dakika sonra... Hani performans bitince MC'ler olur ya, grupla röportaj gibisinden bir şey yaparlar. O MC'ler, Ha Neul ve Mi Kyong'du! Öğrendiğimde şaşkınlıktan koreceyi unuttum bir an.

Ve performans başladı...

Dans etmek ve şarkı söylemeyi seviyordum ama ikisi aynı anda olunca zor oluyordu. Zart zurt falan derken performans bitti ve benim solo performansım başladı. Tek  başıma olduğum için biraz telâşlandım ama sorunsuz ilerliyordum.

Şarkı bir dans ile bitiyordu. Yani son kısım en zoruydu

Performans bitince MC Ha Neul ve MC Mi Kyong ile bir röportaj yaptık. Konuşmaya Ha Neul başladı. "Stray Kids'i dokuz üye ile birlikte inkigayo da görmek bizi çok mutlu etti." Senaryodan okumasa içine cin girdi sanacaktım. Bu sefer Mi Kyong konuştu. "Son şarkısınız olan S-Class, Case 143'dan sonra biraz garip olsa da hayranlar çok sevdi. Changbin-shi, bize konseptin değişimini açıklar mısın?"

"Aşkı tanımlayan Stray Kids yeni üyesi ile beş yıldızı da alıyor. STAY ile aşkı tattık ve beş yıldızlı bir grup olduk. Artık üst çizgideyiz ve tam gaz devam!" Söyleyiş şekline hepimiz güldük.

~

Lee Know inkigayo performansından sonra beni zorla bir yere götürmeye karar vermişti. Ona yorgun olduğumu söylesem de beni dinlemedi. Yirmi dakikadır yoldaydık ve ben birazdan uykuya dalacaktım. Daha fazla sabredemedim, "Nereye gidiyoruz? Çok yorgunum Lino~"

Lee Know bana tabi ki cevap vermedi ve gözlerini yoldan çevirmedi. Araba sürerken daha çekici geliyordu bana. Kendimi onunla sevgili olduğum için tebrik ettim.

Eskiden bir STAY'dim ve biasım Lee Know'du. Bunu ona asla söylememiştim. Bir yanım ona söylememi haykırırken diğer yanım reddediyordu. Takıntılı bir hayran gibi gözükmek istemezdim, ama bunu eninde sonunda bilecekti, değil mi?

"Lino,"

"Efendim?"

Derin bir nefes aldım ve artık zamanının geldiğini düşündüm. "Ben STAY'dim eskiden." Bakışlarını bana çevirdi ve kaşlarını kaldırdı. "Biasım da sendin." Bu sefer bakışlarını yoldan ayırmadı ve sadece gülümsedi. Gülümsedi...

Araba durduğunda geldiğimiz kanısına vardım ve arabadan indim. Lee Know da yanıma geldi ve koluna girmem için kolunu uzattı. Koluna girdim ve beni getirdiği ormanlık alana baktım.

Yeşilin her tonunu görebildiğim doğa karşımda bütün güzelliği ileydi ve yanımda çok sevdiğim sevgilim vardı... Bundan güzel bir şey olabilir mi?

"Lee Know?"

Lee Know etrafı gösterdi diğer eliyle. "Yeşili ve doğayı çok sevdiğini biliyorum. Bu yüzden getirdim seni buraya." Gülümsedim. Tanrım, bana böyle bir sevgili verdiğin için çok teşekkür ederim.

Lee Know yürümeye devam ettiği için bende yürüdüm. Burada küçük bir şelale vardı. Lee Know şelalenin etrafındaki kayalıklardan birinin üstüne çıktı ve eliyle beni yanına çağırdı. Yanına çıktığımda Lee Know kocaman gülümsedi ve "Bu dansı bana lütfeder misiniz?" dedi. Bende onun gibi gülümsedim. Bulunduğumuz yerde müzik bile yoktu ama umursamadım. Kollarımı onun boynuna doladım, o da kollarını belime doladı. Ve şarkı söylemeye başladı...

Solosu olan 'Limbo' şarkısını söylüyordu. Huzur içinde gözlerimi kapattım. Şu an hayatımın en güzel anını yaşıyordum. Bundan daha iyi bir şey olamazdı.

Lee Know şarkı söylemeyi bıraktı ve alt dudağımı iki dudağının arasına aldı. Ona karşılık verdim.

Dudaklarını dudaklarımdan ayırdı "Seninle geçirdiğim zaman benim için çok değerli. Sensiz bir hayat düşünemiyorum Ming. Sensiz bir hiçmişim gibi geliyor bana. İyi ki Stray Kids'e gelmişsin. İyi ki benimle aynı odada kalmayı reddetmemişsin. Sen iyi ki benimle, biz olmayı kabul ettin."

Sol gözümden akan mutluluk göz yaşını umursamadım ve Lee Know'a sarıldım. "İyi ki," dedim onu tekrarlar gibi. Arkamdan gelen "Oooo," sesleri ve alkış ile Lee Know'dan ayırdım kollarımı.

"Noona! Hyung! Çok ateşlisiniz!"

Jeongin'e gülüp yine Lee Know'a baktım. Lee Know cebinden, uzun kırmızı bir kutu çıkarttı ve kutuyu açtı. "Bunu kabul eder misin?" Kutuda bir kolye vardı. Kolye de bir kedi vardı. Kedinin ağzında ise bir fare. Komik olan bu kolye, tam da Lee Know'dan beklenen bir şeydi. Gülümsemem ile Lee Know kolyeyi boynuma taktı. Ardından kulağıma eğildi ve fısıldadı, "Sen de beni, bu kedinin fareyi asla bırakmayacağı gibi asla bırakma."

Arkama döndüm ve ona yine sarıldım. "Seni bırakan aptalın tekidir zaten." Lee Know kollarını belime doladı.

"Yah! Pastayı yiyelim artık!"

Changbin'e güldüm ve kollarımı Lee Know'dan ayırdım. Pastanın üzerinde 'Fareni bırakma Ming!' yazıyordu. Yüzümde bir tebessüm oluştu. Hepimiz birlikte fotoğraf çekildik.

Hem ortam çok harikaydı, hem de ortamdaki kişiler...

Bugünü asla unutmayacaktım, asla...

Stray Kids ile tanışıp mutlu olmak herkesin elinde olan bir şey. İyi ki JYP de stajyermişim, iyi ki LNLY Girls dağılmış ve iyi ki Lee Know beni eninde sonunda sevmiş.

Ömrümün sonuna kadar unutamayacağım bir gün yaşadım bugün. Yurda geldiğimizde yine eski biz olmuştuk. Yani;

"Yah! Seungmin. O ramen benim!" ~Changbin

"Felix sarılma artık yeter! Annem bana bu kadar çok sarılmadı!" ~Chan

"Lee Know götümü rahat bırakır mısın?!" ~Han

"Evil maknae iş başında!" ~Jeongin

"Lee Know sen kilo mu aldın?" ~Hyunjin

"Peçetem nerede benim?" ~Lee Know

"Seungmin in the building!" ~Seungmin

"Omma shark dududu!" ~Jeongin

"Brownie brownie brownie brownie!" ~Felix

"Yongbok şunu uzatsana!" ~Changbin

"Ben Jeongin'im salak!" ~Jeongin

"Bang Chan is so old!" ~Seungmin

"I'm FoİvE!"~ Chan

"Lee Know sen boğulmak mı istiyorsun?"~Ming

"Yakışıklı bir odun bulmuşsun seni öpmesine izin vereceksin!" ~Lee Know

"Yemek yiyorum ama?" ~Ming









-SON-

Stray Kids Yeni Üye 8+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin