Sabah daha dinç bir şekilde uyanmıştım, ancak hâlâ yorgundum. Yatağımdan kalktım ve pijamalarımı değiştirme gereksinimi duymadan alt kata indim.
Alt katta kimse yoktu. L koltuğa oturdum ve telefonumu kurcalamaya başladım. Kısa bir süre sonra sıkıldım ve ne kadar yorgun olsam da üyelere kahvaltı hazırlamaya karar verdim.
Dolapta kahvaltılık bulduğum her şeyi çıkarttım. Biraz o, biraz bu derken masa dolmuştu. Tabakları da yerleştirip ellerimi yıkadım ve kendimi L koltuğa attım ve uzandım.
Stray Kids hayatımı değiştirmişti. Her açıdan. Ben normalde kahvaltı yapmazdım. Ama bu yurda geldiğimden beri, her gün kahvaltı yapıyorum.
İkinci bir konu ise, Stray Kids aşkı düşünmeme sebep oldu. Jisung'un benden hoşlanması, sürekli düşünmeme sebep oluyordu. Daha çıkış yapmamıştım. Jisung'un kariyerini mahvetmek istemiyordum.
Merdivenlerden inen ayak sesleri duyduğumda L koltukta oturur pozisyon aldım. Gelen Bang Chan ve Changbin'di.
Benden önce masayı fark eden Chan "Aman tanrım." dedi. Beni fark etmeleri için ayağa kalktım ve "Günaydın." dedim. Beni fark ettiklerinde gülümsediler ve "Günaydın,'' dediler.
"Bunları sen mi hazırladın?"
Başımı sallayarak Changbin'i onayladım. "Teşekkürler Min Young,"
Herkes uyandığında kahvaltımızı yaptık. Yemeğimi yedikten sonra ilaç içtim. Dinlenmek istiyordum, bu yüzden odama çıktım ve yatağıma uzandım.
Uykuya dalmak üzereyken, odanın kapısı öyle bir açıldı ki korkudan yerimde sıçradım.
"Min Young!"
Lee Know bu enerjiyi nereden buluyorsun?
"Anladık hastasın ama böyle bütün gün yatamazsın. Kalk, şirkete gidip dans pratiği yapacağız."
Hayır diye mırıldandım. Lee Know örtümü üstümden çekti ve "Kalkacak mısın, yoksa camış gibi yatacak mısın?" dedi. Tepki vermedim. Bir süre odada sessizlik oldu ve Lee Know'un gittiği kanısına vardım.
Bir anda yüzümde bir soğukluk hissettim. "Yah!" Salak mısın Cemile?
"Bir insan suyla uyandırılır mı? Aptal!" Lee Know kahkaha atıyordu ve bu daha çok sinirlenmeme sebep oluyordu. Yerimden fırladım ve Lee Know'un sırtına çıktım. Bunu nasıl becerdiğimi ben de bilmiyorum.
Sol kolumu onun boynuna doladım ve bir nevi onu boğmaya çalıştım. "Adam öldürüyorlar!" Boynundaki kolumu daha çok sıktım ve "Sen adam mısın lan?!" dedim.
Lee Know karşılık vermeye çalıştı. Sol kolumu tutup boynunu kurtardı ve hemen bana döndü. Beni omuzlarımdan tuttu. "Değil miyim?"
Sen adamsan ben de adamım 👁👄👁
"Değilsin!" dedim inatla. "Öyle mi Min Young hanım?" Lee Know alaycı bir gülümseme takındı ve beni taklit edercesine sol kolunu boynuma doladı.
"İmdat!" Lee Know sağ elini ağzıma götürdü ve konuşmamı engelledi. Sol kolunu sıkmıyordu ama bu sıkmayacağı anlamına gelmiyordu.
"Seni sevgimle boğarım."
~
Şirkette pratik odasında öylece oturuyordum. Lee Know'un beni boğmayı bırakması için defalarca özür dilemiştim. O da sonunda bırakmıştı.
Şimdi ise çocukluk yapıp, kollarımı önümde birleştirmiş küstüm havası vermeye çalışıyordum. Lee Know dakika başı bana bakıp kahkaha atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Yeni Üye 8+1
Fiksi PenggemarStray Kids oldukça başarılı bir gruptur. Ancak bir gün gruba yeni bir üye katılır, hem de kız! Sekiz erkeğin yanına gelen bu kız grubuna alışabilecek mi? Hayranlar onu sevecek mi? bu kitaptaki kurguyla eğlenmeye, üzülmeye, korkmaya ve heyecanlanmaya...